Dat was een haze slaapje dusquote:Op woensdag 15 juli 2026 09:37 schreef Rob het volgende:
[..]
ik was half 8 half wakker en 10 voor 8 er uit
O dat is altijd minder, heb je veel schade?quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:39 schreef Rob het volgende:
[..]
ja want ik moest "mijn" auto naar schadebedrijf brengen
eigenlijk niet, maar de hele voorbumper wordt vervangen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is altijd minder, heb je veel schade?
DUre grapjes zijn dat altijdquote:Op woensdag 15 juli 2026 09:41 schreef Rob het volgende:
[..]
eigenlijk niet, maar de hele voorbumper wordt vervangen.
Ben je toch zelf baas over wat je wil laten doenquote:Op woensdag 15 juli 2026 09:44 schreef Rob het volgende:
Ik zei al verwarmen met verfbrander o.i.d. gaatje dichtvouwen, wat epoxylijm erover beetje kleur spuiten klaar...
Maar dat deden ze niet. Hele bumper wordt vernieuwd.
Gelukkig allrisk zonder eigen risico
nee is een private leasequote:Op woensdag 15 juli 2026 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je toch zelf baas over wat je wil laten doen
O dan is het een ander verhaalquote:
O dit moet je dan wel zelf betalenquote:Op woensdag 15 juli 2026 09:48 schreef Rob het volgende:
kost ook wel een beetje maar verder geen omkijken naar alle andere onderhoudskosten/verzekering/wegenbelasting/schades. Luie ambtenaar
Handig.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:49 schreef Rob het volgende:
nee zit in de leaseprijs verwerkt. ik betaal verder alleen de ruitensproeier vloeistof en het elektrisch laden
Beetje wakker aan het wordenquote:Op woensdag 15 juli 2026 09:59 schreef Fogel het volgende:
Mijn harses zijn inmiddels minder duf. Tijd voor koffie
Hey Jippie, hier net zo. Moet nog een verslag aan passen maar zo geen zin in;quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:19 schreef Jippie het volgende:
Goedemorgen, geen zin in papierwerk dus maar even bolken
Jij ook geen zinquote:
Doe het nietquote:Op woensdag 15 juli 2026 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jippie, hier net zo. Moet nog een verslag aan passen maar zo geen zin in;
Heb tegen mijzelf gezegd dat ik uiterlijk om 12 uur moet beginnen en dat is al over 21 minutenquote:Op woensdag 15 juli 2026 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jippie, hier net zo. Moet nog een verslag aan passen maar zo geen zin in;
Morgen is het ook weer 12u...quote:Op woensdag 15 juli 2026 11:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb tegen mijzelf gezegd dat ik uiterlijk om 12 uur moet beginnen en dat is al over 21 minuten
Naar jezelf luisteren is soooooo last yearquote:Op woensdag 15 juli 2026 11:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dacht net om 24 uur is het ook 12 uur
Maar het moet van mijzelf vanmiddag af
Lekker woggenquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2026 11:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb tegen mijzelf gezegd dat ik uiterlijk om 12 uur moet beginnen en dat is al over 21 minuten
quote:
Zolang er geen (financiële) schade ontstaat kan alles wel een keer wachten..quote:
Dat valt zo te zien wel mee, je bent met een bolk verslag bezigquote:
Je zal toch met een gedeeld werk/DTS scherm tijdens een meeting bolk posten op het verkeerde schermquote:Op woensdag 15 juli 2026 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat valt zo te zien wel mee, je bent met een bolk verslag bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |