En je kinderen of kleinkinderen?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:05 schreef DrDentz het volgende:
Gelukkig hoef ik dat niet meer mee te maken!
Het kan ook zijn dat Afrika zich dan enorm heeft ontwikkeld, kijk naar bijvoorbeeld het verschil in IJsland tussen 1900 en 2000, dan is heel Afrika een soort Wakanda.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En je kinderen of kleinkinderen?
Dit!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:05 schreef DrDentz het volgende:
Gelukkig hoef ik dat niet meer mee te maken!
En dat laatste is gelogen en zeggen ze er gewoon bij om maar niet te hoeven toegeven dat voor het overgrote deel gewoon snoeihard door migratie komt.quote:De bevolking hier stijgt in elk geval tot 2070 nog door, verwacht het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Dat komt door migratie en ook omdat het geboortecijfer naar verwachting weer wat aantrekt.
In Europa heeft die ontwikkeling geleid tot een daling van het geboortecijfer tot wat het nu is. Het zou geweldig zijn als die ontwikkeling in Afrika hetzelfde effect zou hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat Afrika zich dan enorm heeft ontwikkeld, kijk naar bijvoorbeeld het verschil in IJsland tussen 1900 en 2000, dan is heel Afrika een soort Wakanda.
Kijk, exact de reden dat we geen volledig elftal aan kinderen meer krijgen. Beide ouders aan het werk en opa en oma gaan ook nog even door.quote:Op de eerste plaats moeten alle landen een voorbeeld nemen aan Nederland: vrouwen moeten volop deelnemen aan het arbeidsproces. De loonkloof moet daarvoor verdwijnen en de kinderopvang moet beter. Ook 55-plussers moeten veel meer dan nu meedoen.
Dat zou kunnen ja. Toch ben ik er van overtuigd dat dat beter zou zijn voor het voortbestaan van onze species en voor de zeikerds, dan heb ik het niet over Europeanen of het blanke ras, maar gewoon over de homo sapiens.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit zou racistisch opgevat kunnen worden, Black genocide.
De aankomende ineenstorting van het blanke infuus gaat een massasterfte veroorzaken zoals de wereld deze nog nooit eerder meegemaakt heeft, voornamelijk in Afrika.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit zou racistisch opgevat kunnen worden, Black genocide.
Waarschijnlijk wel. Ik denk dat ze rond 2600 wel een keer de rest uit zullen vinden.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:
En in 2100 zitten ze nog steeds op takjes te kauwen.
Ik vrees ook het ergste. Er gaat al decennia miljarden met ontwikkelingshulp heen, nog steeds is het in die contreien een grote shithole. Jezelf ontplooien en ergens de schouders onder zetten zit blijkbaar niet in de aard van die mensen. De racismekaart trekken kunnen ze wel heel goed.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:25 schreef GerryDV het volgende:
Dit is de wijze waarop de gehele wereldbevolking eraan gaat. De mensen met laag IQ die niks willen, kunnen en moeten nemen de welvarende landen over en fokken als konijnen. Dat kan alleen maar zorgen voor een aarde die 1 grote shithole is. We hadden eerder moeten zijn met dit indammen. Ik vrees dat het nu al te laat is.
Ik ga me inschrijven op Elon zijn programma.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:25 schreef GerryDV het volgende:
Dit is de wijze waarop de gehele wereldbevolking eraan gaat. De mensen met laag IQ die niks willen, kunnen en moeten nemen de welvarende landen over en fokken als konijnen. Dat kan alleen maar zorgen voor een aarde die 1 grote shithole is. We hadden eerder moeten zijn met dit indammen. Ik vrees dat het nu al te laat is.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Idiocracyquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:25 schreef GerryDV het volgende:
Die erven de gevolgen van het graaien en neoliberaal stemmen van de boomers al.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Klopt. Punt is ook dat je als witte European minder geneigd bent om kinderen in een dergelijke 'wereld' te zetten.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:25 schreef GerryDV het volgende:
Ja dat gaan jij en ik niet meer mee naken.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In Europa heeft die ontwikkeling geleid tot een daling van het geboortecijfer tot wat het nu is. Het zou geweldig zijn als die ontwikkeling in Afrika hetzelfde effect zou hebben.
Ja dit. Nederland heeft zijn eigen graf gegraven en het gaat er nog vrolijk mee verder ookquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Of je had het zoals Qatar moeten aanpakken: gastarbeiders mogen blijven zolang ze een arbeidscontract hebben. Als dat afloopt worden ze huiswaarts gestuurd. No way dat Qatar toestaat dat gastarbeiders het sociale stelsel gaan ontwrichten en hun hele familie kunnen laten overkomen. Wie heeft ooit bedacht dat dat een goed idee was?..
Ik had geen flauw idee dat het goed ging met Ethiopië, tot ik 2 weken geleden op Youtube zag wat voor vliegveld ze gaan bouwen twv 12,5 miljardquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:56 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ja dat gaan jij en ik niet meer mee naken.
Er zijn nu al landen die het voor Afrikaanse begrippen goed doen en redelijk goed de moderne weg op gaan. Ethiopië bv. Dat is nu al niet meer te vergelijken met 30 jaar terug
Ethiopie, Nigeria, Marokko, het kan wel (Egypte tellen we niet mee)quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik had geen flauw idee dat het goed ging met Ethiopië, tot ik 2 weken geleden op Youtube zag wat voor vliegveld ze gaan bouwen twv 12,5 miljard
Egypte is beetje het Frankrijk van Afrika, prachtig land, alleen het merendeel van die mensen zijn bloedirritant..quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ethiopie, Nigeria, Marokko, het kan wel (Egypte tellen we niet mee)
Heeft ook niks met Afrika te maken verder lol. Eerder Levant/Roman adjecent.quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Egypte is beetje het Frankrijk van Afrika, prachtig land, alleen het merendeel van die mensen zijn bloedirritant..
Maar dat nieuwe museum, echt heel cool.
Potverdomme. Ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:55 schreef TwenteFC het volgende:
We hebben geluk dat ze te achterlijk zijn om zich te organiseren en vervolgens hun land op orde te brengen, het maximale uit hun grondstoffen halen en het vervolgens Europa militair of commercieel heel lastig te maken. China ziet dat ook en buit ze maximaal uit.
Waar wij alleen voor moet waken zijn de links progressieven die er alles aan doen om wetgeving te traineren waarmee we ze massaal het land uit kunnen donderen wanneer ze Europa binnen gesmokkeld zijn. Of dat wij meer geld blijven stoppen met steeds minder nuttige Europeanen in projecten daar wat een jaar na oplevering compleet verpaupert is omdat ze compleet achterlijk zijn.
Maar dat is toch prachtig! Kan je de geniale technologische ontwikkelingen voorstellen, wanneer ze straks Wakanda gaan bouwenquote:Grote ‘winnaar’: Afrika. Dat verdubbelt naar 37,6 procent van de wereldbevolking.
De foto uit de OP is van Rotterdam-Zuid.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:06 schreef inslagenreuring het volgende:
Haha voor een beeld hiervan ga naar Rotterdam, Amsterdam, Utrecht of Den Haag.
Tja k vind Fransen ook altijd irritant, gewoon weigeren om een andere taal te spreken.quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Egypte is beetje het Frankrijk van Afrika, prachtig land, alleen het merendeel van die mensen zijn bloedirritant..
Maar dat nieuwe museum, echt heel cool.
Mede hierom neem ik geen kinderen. En dus ook geen kleinkinderen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat ze massaal hierheen (zullen) komen vind ik een groter probleem dan die ontwikkelingshulp.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik vrees ook het ergste. Er gaat al decennia miljarden met ontwikkelingshulp heen, nog steeds is het in die contreien een grote shithole. Jezelf ontplooien en ergens de schouders onder zetten zit blijkbaar niet in de aard van die mensen. De racismekaart trekken kunnen ze wel heel goed.
15 miljoen mensen hebben nog steeds niets te vreten maar ze kunnen straks wel vliegen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik had geen flauw idee dat het goed ging met Ethiopië, tot ik 2 weken geleden op Youtube zag wat voor vliegveld ze gaan bouwen twv 12,5 miljard
Stukje prioriteiten enzoquote:Op woensdag 15 juli 2026 08:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
15 miljoen mensen hebben nog steeds niets te vreten maar ze kunnen straks wel vliegen.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |