Wow, ik zocht dat eens op. Die hoofdstad lijtk wel Europees. Wist ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:56 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ja dat gaan jij en ik niet meer mee naken.
Er zijn nu al landen die het voor Afrikaanse begrippen goed doen en redelijk goed de moderne weg op gaan. Ethiopië bv. Dat is nu al niet meer te vergelijken met 30 jaar terug
Waardoor er nog minder kinderen geboren worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Op de eerste plaats moeten alle landen een voorbeeld nemen aan Nederland: vrouwen moeten volop deelnemen aan het arbeidsproces.
Selectieve migratie kan zeker helpen maar op dit moment heeft Europa helemaal geen grip op wie er binnen komt. Los dat eerst maar eens op.quote:Migratie moet zich direct vertalen naar werk: mensen die hierheen komen, moeten snel integreren, zodat ze kunnen werken.
Laten we dan maar de afwachten hoe de VS en China AI verder ontwikkelen want in Europa kunnen we helemaal niets meer.quote:Daarnaast biedt AI kansen om de productiviteit van mensen te verhogen.
We (m/v) willen nou eenmaal niet allemaal aan de kinderen. Niets mis mee. Die keuze hebben we gelukkig.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:50 schreef mackinac het volgende:
Waardoor er nog minder kinderen geboren worden.
Dat zal best maar het wordt hier voorgesteld als een maatregel om de dalende bevolking tegen te gaan. Als dat het doel is werkt het dus averechts.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:08 schreef PurifieR het volgende:
[..]
We (m/v) willen nou eenmaal niet allemaal aan de kinderen. Niets mis mee. Die keuze hebben we gelukkig.
Tijd voor de Ethiopiërs om terug te gaan hoor ik hierquote:Op woensdag 15 juli 2026 09:49 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Wow, ik zocht dat eens op. Die hoofdstad lijtk wel Europees. Wist ik helemaal niet.
Het zijn inmiddels niet alleen blanken meer maar ook getinte bevolkingsgroepen en Aziaten zijn erbij gekomen. De demografische transitie: het theoretische model over de bevolkingsontwikkeling blijkt tot nu toe behoorlijk accuraat. Tot op heden heeft geen enkel land een oplossing gevonden of serieus geprobeerd de trend te keren. De meeste regeringsleiders zwijgen er als het graf over, omdat ze simpelweg niet weten wat ze eraan moeten doen, vermoed ik. Het is eenvoudiger om te doen alsof het probleem niet bestaat dan het op de korte termijn te confronteren. Het is veel makkelijker om het geboortecijfer te laten dalen dan op te krikken. Het laatste is tot nu toe haast ondoenlijk gebleken.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:40 schreef Koortsdroom het volgende:
Sneeuwbaleffect. Geen toekomst voor blanken -> blanken maken steeds minder kinderen.
Probeer het positief te zien. Straks ben je een ultrazeldzame Pokémon
Welke? Die niet gebaard worden of geaborteerd na 22 weken?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En je kinderen of kleinkinderen?
Blank?quote:Op woensdag 15 juli 2026 07:11 schreef Akkerdjie het volgende:
Eens kijken welk ander leeg woord voor “minderheid”; dan verzonnen gaat worden om de ideologie in stand te houden. Of misschien sterft die ideologie dan gewoon mee met de bevolking die deze draagt.
Noch Europeanen, noch Afrikanen zijn een volk.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:40 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
des te meer reden de volkeren gescheiden te houden
Je bent 500 jaar te laatquote:Op woensdag 15 juli 2026 12:40 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
des te meer reden de volkeren gescheiden te houden
lekker boeien, laten we dan vooral stoppen met de migratie van afrikanen richting europa. Genoeg ruimte daar en hier wat minder.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:41 schreef Badada het volgende:
[..]
Noch Europeanen, noch Afrikanen zijn een volk.
Coach Nick Gerr.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |