68% bij 22,4gr.quote:
Alsof iemand een scheet laat met een ijsklontje in de reet?quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:34 schreef Discombobulate het volgende:
Heerlijke keiharde koele wind inmiddels.
Dat moet in je aard liggen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
68% bij 22,4gr.
Op zich nu wel te doen trouwens, zolang je maar niet te pleuris gaat werken.
Eerste dagen nieuwe werkweek ook wel. Veelal 22-24 hier. Maandag t/m donderdag iig. Prima welquote:Op woensdag 15 juli 2026 19:38 schreef heywoodu het volgende:
Eindelijk weer eens naar de verwachtingen gekeken, wat ziet het weekeinde er prettig uit![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:11 schreef INViCTuS het volgende:
Vanaf woensdag wordt het veelal weer 25+. We mogen niet volop klagen deze zomer.
Heftig dit.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:42 schreef GarlandBriggs het volgende:
Uhm...het regent echt hard
Onze arme konijnen waren lekker buiten aan het spelen en ik had mijn boek nog buiten liggen.
WaarTF komt dit ineens vandaan?
Van boven.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:42 schreef GarlandBriggs het volgende:
Onze arme konijnen waren lekker buiten aan het spelen en ik had mijn boek nog buiten liggen.
Regen?quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:42 schreef GarlandBriggs het volgende:
Ja ff niet zo overdreven heet!quote:
Welnee. Blijft droog de komende tijd. En volgende week 23-27 graden. Of vind je dat al fris? Of misschien woon je op een waddeneiland.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ff niet zo overdreven heet!![]()
Komt wel een frisse week aan..tis dan ook weer alles of niets hier in dit land
Ohh..en regen zo...![]()
Kijk ff de radarquote:Op donderdag 16 juli 2026 10:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Welnee. Blijft droog de komende tijd. En volgende week 23-27 graden. Of vind je dat al fris? Of misschien woon je op een waddeneiland.
Van dat natte spul wat uit de lucht valt en waardoor veel mensen ineens niet meer normaal kunnen autorijden.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Regen?
Sorry, volg even niet waar je nu naar refereert.... Graag een iets gedetailleerde beschrijving?
As you wish. Een situatieschets:quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Regen?
Sorry, volg even niet waar je nu naar refereert.... Graag een iets gedetailleerde beschrijving?
Vanaf woensdag alweer richting 25 in Oost en Zuid Nederland. Vanaf zaterdag 21-23, wat op zich prima is.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kijk ff de radarzwaar bewolkt ook al bij mij en bij staat er 20 op voor komende week, ja dat vind ik fris zeker na deze hete weken. Hoop dat het zo rond 24 gaat komen maar dat is ri het weekend vermoedelijk pas.. kan gelukkig nog elke dag veranderen.
Arme konijntjesquote:Op donderdag 16 juli 2026 10:31 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
As you wish. Een situatieschets:
[ afbeelding ]
Opzeker...ze hebben extra witlof gekregen.quote:
Ja dat doe ik dus. Maar zal er wel aan liggen waar je woont. Hier in de Limburgse woestijn blijft het gewoon zomer. En droog.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kijk ff de radarzwaar bewolkt ook al bij mij en bij staat er 20 op voor komende week, ja dat vind ik fris zeker na deze hete weken. Hoop dat het zo rond 24 gaat komen maar dat is ri het weekend vermoedelijk pas.. kan gelukkig nog elke dag veranderen.
Elke zomer gaat de boeken inquote:Op donderdag 16 juli 2026 10:59 schreef cinderloom het volgende:
Een week vakantie in eigen land.
Een week heerlijk weer gehad van opstaan tot naar bed gaan.
Ik denk dat zomer 2026 voor mij, maar ook voor velen anderen, de geschiedenisboeken in gaat
Het is maar twee weekjes echt warm geweest, maar tegenwoordig worden we geleefd door angstquote:Op donderdag 16 juli 2026 10:59 schreef cinderloom het volgende:
Een week vakantie in eigen land.
Een week heerlijk weer gehad van opstaan tot naar bed gaan.
Ik denk dat zomer 2026 voor mij, maar ook voor velen anderen, de geschiedenisboeken in gaat
Ja daar woon ik nietquote:Op donderdag 16 juli 2026 10:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vanaf woensdag alweer richting 25 in Oost en Zuid Nederland. Vanaf zaterdag 21-23, wat op zich prima is.
Maar op 2 mindere weken begin juni na is het tot nu toe wel eens een keer een prima zomer, ja. Die intense hitte mocht wel een tandje minder, maar denk toch beter dan een verdwaalde dag dat het maar 12-14 graden zou worden
De Biltquote:Op donderdag 16 juli 2026 10:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus. Maar zal er wel aan liggen waar je woont. Hier in de Limburgse woestijn blijft het gewoon zomer. En droog.
effies goed voor de tuin,quote:
Hahah vooral die laatste zin doet het hemquote:Op donderdag 16 juli 2026 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
effies goed voor de tuin,
zwembad weer vol
regentonnen weer aangevuld
hottub gevuld
vogelbakjes weer vol
moestuin groeit weer als kool
bokashi emmer weer schoon
leuke blonde buuv deed regendans
topweer
quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:25 schreef INViCTuS het volgende:
Hier vandaag weer Estofex level 2. Eind middag en avond weer beste terreur buien mogelijk
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
'hier' zegt altijd bijzonder weinig op een forum.
Verkeerde regendans?quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:17 schreef GarlandBriggs het volgende:
Er ligt hier precies een regengebied boven dat, op-de-plaats-rust, rondjes draait
Is dit een soort wrede straf? Hebben we iets verkeerds gedaan?
Brand - Vorarlberg - Oostenrijkquote:
We voeren nog steeds veel te veel afquote:Op donderdag 16 juli 2026 14:46 schreef dick_laurent het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)r-eerlijke-verdeling
Haha. Nederland heeft een watertekort. Spanje niet.@:rambodirk
Met je eens. Met geluk bedoel ik dan echt mooi zomerweer van opstaan tot naar bed gaan. Dit weer van afgelopen week heeft mijn weekje vakantie mooier gemaakt. Maar wellicht komt dat ook omdat ik de rest van de warme periodes thuis ben en dan vind ik warmte een stuk minder fijnquote:Op donderdag 16 juli 2026 11:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het is maar twee weekjes echt warm geweest, maar tegenwoordig worden we geleefd door angst
Toen ik huis verbouwde in 2019 was het pas warm
Kutboeren.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:46 schreef dick_laurent het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)r-eerlijke-verdeling
Haha. Nederland heeft een watertekort. Spanje niet.@:rambodirk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |