Ik zegt niet dat hij slecht is maar ik wil dat gezicht gewoon niet meer zien.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Slecht praten over Mbappe wordt hier niet gewaardeerd!
2-0 Frankrijk, maar heb ingevuld dat Frankrijk in het eerste kwartier zou scorenquote:
Ik rijd in een blauwe auto!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Aha.
Het is dat GGMM niet wil vertellen of hij de trein pakt of niet, dus focus ik mij maar op jou.
Veel dagjesvolk in WK.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
De Jan Joost ziekte dat er altijd maar open moet worden gespeeld en veel GOALS.
Rob Dieperink was ook altijd Sinterklaas.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:17 schreef TLC het volgende:
In Spanje woont Sinterklaas dus ik ben voor Spanje![]()
Waar zat jij dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:17 schreef vul_maar_in het volgende:
Verdulleme jullie zaten hier.
(heb echt alles gemist geef me 5 minuten)
Sherlock dat je d'r rondloopt.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat het @:vul_maar_in was, omdat @:coco zei "vul zelf maar in"
Maar veel mensen zijn niet zo intelligent als ik om dat op te pikken.
Waar zat jij dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:17 schreef vul_maar_in het volgende:
Druk met NWS tegenwoordigquote:
Nu is ie de zwarte pietquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rob Dieperink was ook altijd Sinterklaas.
Ben je ook een Belg?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:17 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik blijf die verhuizing van de bisschop van Myra altijd vreemd vinden, maar het lijkt mij ook beter toeven dan Turkije.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:17 schreef TLC het volgende:
In Spanje woont Sinterklaas dus ik ben voor Spanje![]()
Goedenavond.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sherlock dat je d'r rondloopt.
Het valt mij eigenlijk ook nog wel een beetje mee. Fransen lijken toch aardig druk te willen zetten.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik rijd in een blauwe auto!
Vind de wedstrijd verder niet zo slecht als mensen hier beweren.
Too soon?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Too soon.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds wennen aan jou als blauwe.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:17 schreef vul_maar_in het volgende:
Hij ookquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds wennen aan jou als blauwe.
Verdomme.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vele handen maken licht werkquote:
Een auto hoort zwart, wit of grijs te zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik rijd in een blauwe auto!
Vind de wedstrijd verder niet zo slecht als mensen hier beweren.
Eigenlijk alleen Coco en jij.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke vrouwen zie je het hele jaar door in VBL posten?
En F1?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
NWS modereren is een verschrikking. Dat subforum is niet meer te redden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |