abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221337264
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Delano, moraalridder, het zijn jouw zaken niet wat er wel en niet tussen hun speelt.
Hij heeft wel een punt, denk dat een boel mensen daar die dat 24/7 aanzien er ook wel schijtziek van worden. Het het draait allemaal om mij Anouk gedoe. Vond het een prima opmerking dat als het Died zijn vriendin zou zijn die hij zo op tv ziet hij het absoluut zou afkeuren.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221337283
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 22:19 schreef Cirilico het volgende:
Hey. Die hele tweeling niet gezien vandaag. :o
De camera's stonden te hoog afgesteld.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221337291
Ik geloof dat ik het steeds minder leuk vind om te kijken, wat een gestook en geroddel. ik heb nog geen normaal gesprek gehoord. Hoe kunnen we iemand zo snel mogelijk de grond intrappen, zwart maken of afbreken, het lijkt wel of ze er voor betaald krijgen.
pi_221337300
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 22:27 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Denk ut nie :N
Stel je niet aan, tot morgen :W
pi_221337314
quote:
Roma ook niet
pi_221337479
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 22:31 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Roma ook niet
Die zag ik hier en daar nog op de achtergrond. :P
Hotapnyc
pi_221337481
Delano, versus Diederik: 'goed verhaal, lekker kort maar ga ik niets mee doen' zal Died denken, man wat een deugkneus.
Verder boeiende aflevering maar Simone is echt een gekkie hoor, met haar Engelse woorden en een beetje tof zitten doen tegen Jan in de opdracht. Die moet toch ook denken wat is dat nou voor wereldvreemd mokkel.
Fabienne is al niet veel beter.
Die Milan begint intussen wel erg in zichzelf te geloven. Die moest wat meer op de voorgrond van de FEBO en dat is gelukt, maar hij maakt zich een beetje belachelijk. Hij heeft het zelfs gered tot de tease van de aflevering van morgenavond, nou dan mag je van goede huizen komen... :Y
Die Wesley is ook een simpele door die roddel te verspreiden dat Do wat in Diederik ziet. Als je dan een roddel verspreid doe het dan goed, gelukkig doorzag Diederik dit. Verder is Anouk ook op haar hoede voor het duo Fab en Faal. Faal wordt bloedje geil van die Fab en rimt haar reetje nog net niet.. Bij die speeddate met Anouk nog lekker hypocriet zoete broodjes bakken en het z.g.n. goed maken met Anouk, maar ondertussen. Echt fake ass shit.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221337849
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 22:25 schreef Scottie16 het volgende:
Waarom maakt iedereen zich zo druk om Anouk en Died, laat ze lekker.
Omdat Anouk en Died zichzelf in de spotlight zetten elke keer.
Bijna geen contact met de overige 18 deelnemers
Alle dingen buiten de loods sneaky afdwingen
Verder maakt Anouk er een hele show van met 3x bellen en groots aankondigen dat ze naar huis gaat en vervolgens doodleuk haar avontuur ( met Died) voortzet

Als je met zo veel mensen in huis woont is het normaal dat daar over gesproken wordt.

Er word dan gezegd dat iedereen over hen aan het roddelen is maar kijk ook even over wie die twee allemaal praten, is dat dan ook geen roddelen

Uiteindelijk is t wat je zaait zul je ook oogsten

Ook leuk Delano die ze even een spiegel voor houdt, er kan nix gecreëerd worden wat je niet zelf doet.
Dat komt te dicht bij de waarheid dus maar weglopen
Died die moet aangeven dat hij dit ook niet zou pikken van zijn vriendin zegt mij genoeg

Verder arme Do heeft niet door dat ze een speelbal is van deze twee
pi_221337998
Ik vind het wel beter nu met die 2 nieuwe vrouwen. Eindelijk wat spannig onder de dames.
Simone en fabienne, goeie zet Febo.

(inderdaad, de 2 eekhoorntjes niet gezien vandaag)
pi_221338053
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 22:53 schreef Indigoblauw het volgende:

[..]
Omdat Anouk en Died zichzelf in de spotlight zetten elke keer.
Bijna geen contact met de overige 18 deelnemers
Alle dingen buiten de loods sneaky afdwingen
Verder maakt Anouk er een hele show van met 3x bellen en groots aankondigen dat ze naar huis gaat en vervolgens doodleuk haar avontuur ( met Died) voortzet

Als je met zo veel mensen in huis woont is het normaal dat daar over gesproken wordt.

Er word dan gezegd dat iedereen over hen aan het roddelen is maar kijk ook even over wie die twee allemaal praten, is dat dan ook geen roddelen

Uiteindelijk is t wat je zaait zul je ook oogsten

Ook leuk Delano die ze even een spiegel voor houdt, er kan nix gecreëerd worden wat je niet zelf doet.
Dat komt te dicht bij de waarheid dus maar weglopen
Died die moet aangeven dat hij dit ook niet zou pikken van zijn vriendin zegt mij genoeg

Verder arme Do heeft niet door dat ze een speelbal is van deze twee
Vergeet ook even niet dat Noekie perse die opdracht wilde doen waar ze moesten liften, omdat ze naar huis ging. Ik weet het natuurlijk niet zeker maar ik vermoed dat ze toen al een maandje langer in gedachte had.
pi_221338183
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 22:36 schreef freaky40 het volgende:
Delano, versus Diederik: 'goed verhaal, lekker kort maar ga ik niets mee doen' zal Died denken, man wat een deugkneus.
Verder boeiende aflevering maar Simone is echt een gekkie hoor, met haar Engelse woorden en een beetje tof zitten doen tegen Jan in de opdracht. Die moet toch ook denken wat is dat nou voor wereldvreemd mokkel.
Fabienne is al niet veel beter.
Die Milan begint intussen wel erg in zichzelf te geloven. Die moest wat meer op de voorgrond van de FEBO en dat is gelukt, maar hij maakt zich een beetje belachelijk. Hij heeft het zelfs gered tot de tease van de aflevering van morgenavond, nou dan mag je van goede huizen komen... :Y
Die Wesley is ook een simpele door die roddel te verspreiden dat Do wat in Diederik ziet. Als je dan een roddel verspreid doe het dan goed, gelukkig doorzag Diederik dit. Verder is Anouk ook op haar hoede voor het duo Fab en Faal. Faal wordt bloedje geil van die Fab en rimt haar reetje nog net niet.. Bij die speeddate met Anouk nog lekker hypocriet zoete broodjes bakken en het z.g.n. goed maken met Anouk, maar ondertussen. Echt fake ass shit.
Wie de fuck is Faal :?
pi_221338224
Ik ben eigenlijk blij dat er geen livestreams zijn. Nu is het maar een uurtje ergernis....
pi_221338348
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 23:09 schreef R0T29 het volgende:
Ik ben eigenlijk blij dat er geen livestreams zijn. Nu is het maar een uurtje ergernis....
Het is helaas verplicht te kijken. :')
pi_221338398
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 23:09 schreef R0T29 het volgende:
Alsof je de hele dag ergernissen krijgt te zien met een livestream....
Allemaal cabaretteketet!
pi_221338470
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 22:17 schreef Scottie16 het volgende:
Simone is ook raar, geen leuk mens
overacting, die gaat nog wel een keer flippen.
All those angels with their wings glued on.
pi_221338561
Het is een act zoals Fabienne al constateerde....en die weet dingen zoals we hebben kunnen zien... :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221338577
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 23:49 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
overacting, die gaat nog wel een keer flippen.
Dat houd ze niet lang vol idd, is ook spannend zo op tv ineens. Lijkt me geen kwaaie maar ze is nu rete irritant.
pi_221338705
quote:
Mooi toch, vind ze echt irritant. Met hun binnenmondse mompel stemmetjes.
pi_221338706
Die zijn aan hun laatste cyclus bezig dus die worden zo langzamerhand uit de scripts geschreven. Zijn een beetje uitgespeeld.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221338734
Ik hoop niet dat het pestgedrag, geroddel en gestook voor veel kijkers aanleiding is om de stoppen met kijken. Ik moet zeggen dat ik me meer en meer erger aan DBG. Geen leuke dingen meer om naar te kijken. Van feestje zie je amper nog iets. Ik kan me wel voorstellen dat Anouk zich steeds meer afzondert. Waarom zou je nog in gesprek gaan met mensen die het continu over jou hebben, speculeren en roddelen.
if it's meant to be, it will be
pi_221338743
Gisteren was het nog massaal op Anouk en vandaag is het massaal op Simone. Het is te walgelijk voor woorden. In al die jaren Bondgenoten nog nooit meegemaakt. Er zitten echt verschrikkelijke mensen in deze cyclus... en dat zijn niet Anouk of Simone.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
Weer die zelfinelkaargedraaide scriptjes .. ze kijken echt teveel rls _O-
*** MOD edit: Wil je daar mee ophouden user aanspreken over wat ze wel of niet mogen zeggen? **

Maar wat een stel zit er deze maand in zeg. Valentijne, Fabienne, Wesley, Milan, Mila.... wat een verschrikkelijke mensen. Allemaal gelul achter de rug om. Andere mensen helemaal kapot maken. Wat een kneuzen. Gelukkig komen ze er zelf verschrikkelijk uit op televisie.
Wat deze aflevering ook raar was, was dat geen van de bloedzuigers eigenlijk dat bondje wilde verlaten... maar dat anderen dat bondje niet in wilden. Daar is iets tegenstrijdigs. Vreemd.

[ Bericht 38% gewijzigd door Dotteke op 15-07-2026 06:16:28 ]
pi_221338774
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 02:33 schreef dbgfan het volgende:
Gisteren was het nog massaal op Anouk en vandaag is het massaal op Simone. Het is te walgelijk voor woorden. In al die jaren Bondgenoten nog nooit meegemaakt. Er zitten echt verschrikkelijke mensen in deze cyclus... en dat zijn niet Anouk of Simone.
[..]
*** MOD edit: Wil je daar mee ophouden user aanspreken over wat ze wel of niet mogen zeggen? **

Maar wat een stel zit er deze maand in zeg. Valentijne, Fabienne, Wesley, Milan, Mila.... wat een verschrikkelijke mensen. Allemaal gelul achter de rug om. Andere mensen helemaal kapot maken. Wat een kneuzen. Gelukkig komen ze er zelf verschrikkelijk uit op televisie.
Wat deze aflevering ook raar was, was dat geen van de bloedzuigers eigenlijk dat bondje wilde verlaten... maar dat anderen dat bondje niet in wilden. Daar is iets tegenstrijdigs. Vreemd.
Of er scriptjes zijn, durf ik niet te zeggen. Maar ik denk wel dat sommigen met een boodschap de loods ingestuurd worden om bijvoorbeeld wat herrie te schoppen, sensa te maken. :Y

[ Bericht 5% gewijzigd door Dotteke op 15-07-2026 06:17:00 ]
if it's meant to be, it will be
  woensdag 15 juli 2026 @ 04:07:34 #198
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221338784
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 02:33 schreef dbgfan het volgende:
[..]

Er zitten idd een aantal verschrikkelijke mensen in deze cyclus en daar valt valse Noukie ook onder :Y)
Verder wel eens met dat gestook over mensen , in dit geval over Simone , en ze doen er allemaal aan mee.
Iedere keer dat je denkt 'het kan niet erger worden : het kan dus wel :+

[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 15-07-2026 06:17:12 ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 15 juli 2026 @ 06:00:37 #199
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_221338841
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 21:37 schreef KinKiJan het volgende:

[..]