Tja vraag me af wie er faalt.quote:
Volgens mij zou er maar 1 gaan na deze cyclusquote:Op woensdag 15 juli 2026 01:22 schreef freaky40 het volgende:
Die zijn aan hun laatste cyclus bezig dus die worden zo langzamerhand uit de scripts geschreven. Zijn een beetje uitgespeeld.
quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij zou er maar 1 gaan na deze cyclus
En daarom nog een laatste keer samen in een bondje
Zeg maar Stayquote:Op woensdag 15 juli 2026 11:20 schreef spapaars het volgende:
Thema deze avond:
Should I stay or should I go?
Samen op een matras in de gymquote:
Nog één belletje nodig en dan is het wel klaar, een ZB mag ook geeft leuke reuring in de Loodsquote:Op woensdag 15 juli 2026 14:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Samen op een matras in de gym![]()
Man man man.
Rip Max
Ik denk dat het Anouk nu niet meer boeit om een belletje te plegen. In tegenstelling tot het steeds smeken erom tijdens de eerdere cyclussen. Die gaat belletjes en bezoek zo ver mogelijk uitstellen met als excuus dat ze nu opeens echt geen punten meer kunnen missen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog één belletje nodig en dan is het wel klaar, een ZB mag ook geeft leuke reuring in de Loods
Wel jammer dat hij zijn eerdere vakantie dus voor niets heeft afgezegd.quote:Op woensdag 15 juli 2026 14:52 schreef freaky40 het volgende:
Die heeft al zijn conclusies getrokken en op vakantie.
Ik denk ook dat Diederik meespeelt met Febo's spelletje.quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik denk dat het Anouk nu niet meer boeit om een belletje te plegen. In tegenstelling tot het steeds smeken erom tijdens de eerdere cyclussen. Die gaat belletjes en bezoek zo ver mogelijk uitstellen met als excuus dat ze nu opeens echt geen punten meer kunnen missen.
Wesley vertelde als "bro's" onder elkaar dat volgens hem Dominque een oogje heeft op Diederik. Vervolgens gaat Diederik ermee naar Anouk en die verspreid het ook weer. Ik zou me wel genaaid voelen als ik Wesley was. Zoiets hoort tussen elkaar te blijven.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:36 schreef freaky40 het volgende:
Die Wesley is ook een simpele door die roddel te verspreiden dat Do wat in Diederik ziet. Als je dan een roddel verspreid doe het dan goed, gelukkig doorzag Diederik dit.
Dit ja. Mensen zeggen straks helemaal niks meer als er keuzes gemaakt moeten worden, voor je het weet ligt jouw hersenkronkel verpakt als een moordaanslag bij degene over wie je het gehad hebt (zoals bij Simone/Delano maar ook zoals bij Milan die de Vossen wilde sparen).quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:04 schreef Plots het volgende:
[..]
Wesley vertelde als "bro's" onder elkaar dat volgens hem Dominque een oogje heeft op Diederik. Vervolgens gaat Diederik ermee naar Anouk en die verspreid het ook weer. Ik zou me wel genaaid voelen als ik Wesley was. Zoiets hoort tussen elkaar te blijven.
Zo gaat het de hele tijd daar met bijna iedereen. Milan is daar ook goed in: "X persoon heeft zojuist dit en dat gezegd". Bijna niets is vertrouwelijk. Kinderachtig gedoe.
Ehhhquote:Op woensdag 15 juli 2026 17:04 schreef Plots het volgende:
[..]
Wesley vertelde als "bro's" onder elkaar dat volgens hem Dominque een oogje heeft op Diederik. Vervolgens gaat Diederik ermee naar Anouk en die verspreid het ook weer. Ik zou me wel genaaid voelen als ik Wesley was. Zoiets hoort tussen elkaar te blijven.
Zo gaat het de hele tijd daar met bijna iedereen. Milan is daar ook goed in: "X persoon heeft zojuist dit en dat gezegd". Bijna niets is vertrouwelijk. Kinderachtig gedoe.
Naam veranderd?quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:04 schreef Plots het volgende:
[..]
Soort van kronkelend pijpbekkiequote:Op woensdag 15 juli 2026 21:12 schreef Soury het volgende:
Het is wel een lelijk plaatje van die bloedzuigers.
In een longdrinkglas?quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goed idee, ga ff 'n borrel pakken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |