quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:52 schreef Zorro het volgende:
Permanente zomertijd, kijk daar kan Europa nog wat van leren
[..]
Om dit te vieren wordt er flink met geweren geschoten!!!quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
EINDELIJK worden problemen aangepakt!
Ja, dat is een symptoom van Trump Derangement Syndrome.quote:
The infinite royalquote:Op woensdag 15 juli 2026 12:25 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, dat is een symptoom van Trump Derangement Syndrome.
Trump zelf nog deze week: https://truthsocial.com/@:realDonaldTrump/116908755653709814
[ afbeelding ]
wat valt er te leren ?quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een keer als EU een uiteindelijke beslissing nemen over iets triviaals als de achterhaalde redenen voor zomertijd ipv jarenlang vooral geld opmaken met herhalende discussies. Hier in europa al fucking 7 jaar aan het praten en nog steeds niets bereikt.quote:
Ik denk niet dat Europese landen van Amerika kan leren hoe snel beslissingen te nemen en uit te voeren.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een keer als EU een uiteindelijke beslissing nemen over iets triviaals als de achterhaalde redenen voor zomertijd ipv jarenlang vooral geld opmaken met herhalende discussies. Hier in europa al fucking 7 jaar aan het praten en nog steeds niets bereikt.
Het Europees Parlement steunt het voorstel van de Europese Commissie om de wisseling zomer- en wintertijd te beëindigen, maar stemde wel voor een uitstel van 2019 naar 2021.
quote:De belangrijkste zones van oost naar west zijn:
Eastern Time: Dit omvat de oostkust met steden zoals New York en Washington D.C. Het tijdsverschil met Nederland (en België) is hier 6 uur vroeger.
Central Time: Deze zone ligt in het midden van het land met steden zoals Chicago en Houston. Hier is het 7 uur vroeger dan bij ons.
Mountain Time: Dit gebied beslaat onder andere de Rocky Mountains en steden zoals Denver. Het is hier 8 uur vroeger.
Pacific Time: Dit omvat de westkust met steden zoals Los Angeles en Seattle. Hier is het 9 uur vroeger.
Alaska Time: Vrijwel de gehele staat Alaska heeft een eigen zone. Het is daar 10 uur vroeger.Hawaii-Aleutian Time:
Hawaï ligt nog verder naar het westen. Hier is het tijdsverschil het grootst met 11 uur vroeger
Nouja, de enige reden dat het nu snel kan is dat Trump iets roept, dat in een presidentieel decreet gooit en het congres steevast met vakantie is. In een fatsoenlijk werkende democratie heb je wel wat meer checks and balances dan de VS nu heeftquote:Op woensdag 15 juli 2026 12:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Europese landen van Amerika kan leren hoe snel beslissingen te nemen en uit te voeren.
Dat Europese landen de overgang zomertijd/wintertijd niet hebben afgeschaft, komt omdat men dat niet wil.
Voor mij hoeft het niet persé anders.
Terzijde... Amerika heeft 6 tijdzones. Dat is veel meer een gedoe met horloges en mobieltjes bijstellen en voor planmaken rekening houden met een andere tijdzone.
[..]
Het door mij geqoute stukje vanaf een EU website staat duidelijk dat ze het juist wel willen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
, komt omdat men dat niet wil.
Voor mij hoeft het niet persé anders.
Het VK heeft de IRGC op de terrorismelijst gezet, dit vanwege de dreiging vanuit Iran jegens Britse doelwitten en de link met aanslagen die er al zijn geweest in het VK die met name gepleegd zijn door een groepering genaamd Harakat Ashab al-Yamin al-Islamia, die weer gelinkt kan worden aan de IRGC. Zie ook: UK bans support for Iran’s Islamic Revolutionary Guard Corps.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:48 schreef Beathoven het volgende:
Het democratie vervangende feudalisme begint al flink om zich heen te meppen met de vervanging van Lindsay Graham (RIP) door zn zus, de aanval op het icc en actieve piraterij in de straat van Hormuz.
Ondertussen heeft het VK notabene Iran op de terrorismelijst gezet. Nou ben ik geen fan van de binnenlandpolitiek van Iran maar een land dat zich verdedigd als terroristisch labelen is wel weer tekenend voor de omkerende wereld van de logica.
Oh dear fucking gods...quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:52 schreef -XOR- het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)discussing_football/
Dit is trouwens wel een mooi voorbeeld van het niveau van het MAGA-deel van de VS is en dan snap je ook meteen dat het hopeloos is dat die ooit nog bij zinnen zouden komen.
Wie wil wél ?quote:Op woensdag 15 juli 2026 13:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het door mij geqoute stukje vanaf een EU website staat duidelijk dat ze het juist wel willen.
😂 one goal advantage as hosting country 😇quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:52 schreef -XOR- het volgende:
Dit is trouwens wel een mooi voorbeeld van het niveau van het MAGA-deel van de VS is en dan snap je ook meteen dat het hopeloos is dat die ooit nog bij zinnen zouden komen.
Dit is AI toch? Het zijn echt alle debiele ragebait talking points die de afgelopen weken in mijn algoritme zijn langsgekomen, maar dan gecombineerd.quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:52 schreef -XOR- het volgende:
Dat dacht ik ook maar de Amerikaantjes op reddit geven toch met het schaamrood op de kaken aan dat het echt is.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:27 schreef Friggles het volgende:
[..]
Dit is AI toch? Het zijn echt alle debiele ragebait talking points die de afgelopen weken in mijn algoritme zijn langsgekomen, maar dan gecombineerd.
En dan straks verbaast zijn als het toch nog winter blijkt te worden... "ja maar zomertijd!"quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zomertijd is geen item waarover de EU beslist.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een keer als EU een uiteindelijke beslissing nemen over iets triviaals als de achterhaalde redenen voor zomertijd ipv jarenlang vooral geld opmaken met herhalende discussies. Hier in europa al fucking 7 jaar aan het praten en nog steeds niets bereikt.
Het Europees Parlement steunt het voorstel van de Europese Commissie om de wisseling zomer- en wintertijd te beëindigen, maar stemde wel voor een uitstel van 2019 naar 2021.
Maakt niet uit. Voor sommige mensen is de EU nu eenmaal de schuld van alles.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zomertijd is geen item waarover de EU beslist.
De gouverneur van South Carolina mag bij een overlijden een vervanger aanwijzen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:22 schreef Gunner het volgende:
Waarom kan een zus van iemand die plek zomaar innemen? Weet iemand dit?
Geen idee wat haar competenties zijn maar dat hoeft dus niet perse een capabel iemand te zijn, gewoon een ja-knikker als het moet?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
De gouverneur van South Carolina mag bij een overlijden een vervanger aanwijzen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |