Fraserquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Weer een kandidaat minder...
Henk Fraser aangesteld als nieuwe bondscoach van Suriname
Nigel maakt er een grote puinhoop van, Jong Oranje presteert ook niks in de kwalificatie, hij heeft een rommel gemaakt van de kwestie Andries Jonker en het WK is een flop geworden.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nigel de Jong heeft niks te eisen, hij moet zijn handjes dichtknijpen dat Slot wil tot 2028
Ik snap ook niet op basis waarvan hij opeens Technisch Directeur KNVB isquote:Op donderdag 30 juli 2026 15:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nigel maakt er een grote puinhoop van, Jong Oranje presteert ook niks in de kwalificatie, hij heeft een rommel gemaakt van de kwestie Andries Jonker en het WK is een flop geworden.
Dan juich ik zelfs voor Argentinie in een onderling duelquote:
quote:
quote:
Presteren is optioneel, als je maar lekker bezig bent.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nigel maakt er een grote puinhoop van, Jong Oranje presteert ook niks in de kwalificatie, hij heeft een rommel gemaakt van de kwestie Andries Jonker en het WK is een flop geworden.
Dat we steeds meer een bananenland worden op gebied van voetbal. Niet meer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je kunt toch niet met goed fatsoen een trainer aanstellen met als onderbouwing: ja dit is de enige die beschikbaar is. Wat voor signaal geeft dat af richting je spelers?
Dat is niet zo ingewikkeld. Op basis van zijn huidskleur.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik snap ook niet op basis waarvan hij opeens Technisch Directeur KNVB is
PSV gaat echt niet met de start van de competitie zijn trainer laten gaan, zeker niet voor een paar miljoentjes, en daarmee zou Bosz zijn naam ook behoorlijk te grabbel gooien. Jans ben ik groot voorstander van, maar kennelijk moet het profiel altijd zijn dat je op hoog niveau gewerkt moet hebben of zelf internationale ervaring moet hebben, ik vind dat flauwekul dat kun je aanvullen met assistenten. Als het aan mij ligt zou ik liever iemand kiezen als Alex Pastoor of Andries Jonker, maar goed bij de KNVB schijnt men een hekel te hebben aan vakmanschap.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:49 schreef Kerftminister het volgende:
De keuze is echt ontzettend makkelijk. Gewoon Bosz afkopen. Die wil wel, maar uit respect voor PSV zegt hij dat niet hardop. Bij PSV zullen ze dat begrijpelijk niet willen, dus moet de KNVB de portemonnee trekken, maar het is echt de enige top optie. Anders moet je voor Ron Jans oid gaan en dat is wel al een pak minder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |