Hoe wil je nou een oorlog winnen zonder oorlogshandelingen?quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe wil je nou een oorlog winnen zonder oorlogshandelingen?
Dat is erg sympathiek van Iran.quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:23 schreef DavidAZ het volgende:
Iran bombardeert iedereen in de regio behalve Israël ))) Ze nemen Trump in de maling maar met Israël durven ze die game niet te spelen.
Iran sterft van de honger door hun eigen blokkade.quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:23 schreef DavidAZ het volgende:
Iran bombardeert iedereen in de regio behalve Israël ))) Ze nemen Trump in de maling maar met Israël durven ze die game niet te spelen.
Dat zou ik geen sympathie noemen. Eerder angst. Ze weten niet in hoeverre Israël IRGC geïnfiltreerd heeft. Kan zijn dat ze weten waar de nieuwe Ayatollah van Schodinger zit.quote:
Was de oorlog niet al gewonnen? Al een keer of 15 toch?quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe wil je nou een oorlog winnen zonder oorlogshandelingen?
Klopt. Maar het Westen kan één simpele waarheid niet begrijpen. Dictatorschappen hebben schijt aan hun bevolking. Hier moet anders worden gehandeld.quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iran sterft van de honger door hun eigen blokkade.
Zolang de nadruk van het Europese gepeupel nog ligt op, "mijn boodschappen en mijn benzine zijn zo duur, ik haat Trump" is er voor de Iraanse bevolking weinig hoop.quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:30 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Klopt. Maar het Westen kan één simpele waarheid niet begrijpen. Dictatorschappen hebben schijt aan hun bevolking. Hier moet anders worden gehandeld.
Nou, ik vind het best sympathiek jegens een land dat volgens hen volledig vernietigd moet worden.quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:27 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Dat zou ik geen sympathie noemen. Eerder angst. Ze weten niet in hoeverre Israël IRGC geïnfiltreerd heeft. Kan zijn dat ze weten waar de nieuwe Ayatollah van Schodinger zit.
Meisjes met bloot haar.quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:31 schreef UitStraling het volgende:
Meisjes met bloot haar verkrachten en met een nekschot afmaken is dikke prima maar een bruggetje bombarderen is een oorlogsmisdaad hoor.
`quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Meisjes met bloot haar.
Jij houdt er typische gedachten op na.
Knettergek zijn ze niet.quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
`
Ik niet, dat is meer iets voor de knettergekke oude mannen in Teheran.
En voor oude mannen in de VS waarvan 1 gisteren 5.6 miljoen betaald heeft vanwege verkrachting.quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
`
Ik niet, dat is meer iets voor de knettergekke oude mannen in Teheran.
Zoek hulp voor je Trumperitus zou ik zeggen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En voor oude mannen in de VS waarvan 1 gisteren 5.6 miljoen betaald heeft vanwege verkrachting.
En waarom reageren mensen nog op mensen die op opzichtige trolletjes reageren?quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:47 schreef Monolith het volgende:
Waarom reageren mensen nog op dat opzichtige trolletje?
En het maakt dit soort topics volkomen oninteressant.quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:50 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En waarom reageren mensen nog op mensen die op opzichtige trolletjes reageren?
Mijn vermoeden is omdat al die mensen ooit, waarschijnlijk zonder goed na te denken, lid zijn geworden van een online platform waar allerhande mensen op allerhande andere mensen reageren.
Het fijne aan dit specifieke platform is, is dat er een ruime keuze aan onderwerpen en topics is.quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
En het maakt dit soort topics volkomen oninteressant.
Weet niet wie dat gezegd heeft, dat diegene die de schaamte kiest over de oorlog krijgt beide schaamte én oorlog. Maar het klopt altijd wel.quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang de nadruk van het Europese gepeupel nog ligt op, "mijn boodschappen en mijn benzine zijn zo duur, ik haat Trump" is er voor de Iraanse bevolking weinig hoop.
Ik meen overigens wel dat er inmiddels algemene walging bestaat aangaande het oproepen tot cancelen, die tijd hebben we wel gehad en we weten allemaal uit welke hoek dit komt.quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het fijne aan dit specifieke platform is, is dat er een ruime keuze aan onderwerpen en topics is.
En uiteraard is niemand tot reageren verplicht.
Mocht je echter wel de behoefte voelen om inhoudelijks iets interessants in dit topic te plaatsen, dan denk ik dat niemand je zal tegenhouden.
Houd er echter rekening mee dat er ook trolletjes zullen reageren. Of users met zeer onaangenaam taalgebruik.
Want FOK! is in zoverre een afwijkend forum dat er, in vergelijking met veel andere gemodereerde online platforms, nog altijd veel is toegestaan. Volgens mij is dat al zo sinds het begin.
Klinkt een beetje als een waarheid waar Neville Chamberlain zich beter aan had kunnen houden.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:01 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Weet niet wie dat gezegd heeft, dat diegene die de schaamte kiest over de oorlog krijgt beide schaamte én oorlog. Maar het klopt altijd wel.
Ze willen Israël vernietigen maar ze willen veel meer in leven blijven. Dilemma )) De "as van verzet" is trouwens er niet meer en het gaat decennia duren om dat te herstellen. Die tijd hebben ze niet.quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou, ik vind het best sympathiek jegens een land dat volgens hen volledig vernietigd moet worden.
Sterker nog: die al decennia lang loodzware dreiging was de aanleiding voor deze oorlog.
Oproepen tot cancelen bestaan ook al eeuwen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik meen overigens wel dat er inmiddels algemene walging bestaat aangaande het oproepen tot cancelen, die tijd hebben we wel gehad en we weten allemaal uit welke hoek dit komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |