abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221339140
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 08:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hoe wil je nou een oorlog winnen zonder oorlogshandelingen?
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221339153
Iran bombardeert iedereen in de regio behalve Israël ))) Ze nemen Trump in de maling maar met Israël durven ze die game niet te spelen.
I carried the fire before I knew its name.
pi_221339154
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 08:23 schreef DavidAZ het volgende:
Iran bombardeert iedereen in de regio behalve Israël ))) Ze nemen Trump in de maling maar met Israël durven ze die game niet te spelen.
Dat is erg sympathiek van Iran.
pi_221339156
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 08:23 schreef DavidAZ het volgende:
Iran sterft van de honger door hun eigen blokkade.
graag verwijderen
pi_221339164
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 08:23 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Dat is erg sympathiek van Iran.
Dat zou ik geen sympathie noemen. Eerder angst. Ze weten niet in hoeverre Israël IRGC geïnfiltreerd heeft. Kan zijn dat ze weten waar de nieuwe Ayatollah van Schodinger zit.
pi_221339166
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 08:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Was de oorlog niet al gewonnen? Al een keer of 15 toch?
pi_221339194
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 08:24 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Iran sterft van de honger door hun eigen blokkade.
Klopt. Maar het Westen kan één simpele waarheid niet begrijpen. Dictatorschappen hebben schijt aan hun bevolking. Hier moet anders worden gehandeld.
pi_221339195
Meisjes met bloot haar verkrachten en met een nekschot afmaken is dikke prima maar een bruggetje bombarderen is een oorlogsmisdaad hoor.
graag verwijderen
pi_221339204
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 08:30 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Klopt. Maar het Westen kan één simpele waarheid niet begrijpen. Dictatorschappen hebben schijt aan hun bevolking. Hier moet anders worden gehandeld.
Zolang de nadruk van het Europese gepeupel nog ligt op, "mijn boodschappen en mijn benzine zijn zo duur, ik haat Trump" is er voor de Iraanse bevolking weinig hoop.
graag verwijderen
pi_221339215
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 08:27 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Dat zou ik geen sympathie noemen. Eerder angst. Ze weten niet in hoeverre Israël IRGC geïnfiltreerd heeft. Kan zijn dat ze weten waar de nieuwe Ayatollah van Schodinger zit.
Nou, ik vind het best sympathiek jegens een land dat volgens hen volledig vernietigd moet worden.
Sterker nog: die al decennia lang loodzware dreiging was de aanleiding voor deze oorlog.
pi_221339223
quote:
81s.gif Op woensdag 15 juli 2026 08:31 schreef UitStraling het volgende:
Meisjes met bloot haar verkrachten en met een nekschot afmaken is dikke prima maar een bruggetje bombarderen is een oorlogsmisdaad hoor.
Meisjes met bloot haar.

Jij houdt er typische gedachten op na.
pi_221339226
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 08:40 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Meisjes met bloot haar.

Jij houdt er typische gedachten op na.
`
Ik niet, dat is meer iets voor de knettergekke oude mannen in Teheran.
graag verwijderen
pi_221339240
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 08:41 schreef UitStraling het volgende:

[..]
`
Knettergek zijn ze niet.
Want je zou zeggen dat je van knettergekke oude mannen in een mum van tijd een oorlog zou moeten kunnen 'winnen'.

Ziek en ziekelijk, dat wel.
Dat krijg je met door mensen verzonnen Goden, godenverhalen, godengeboden, godenverboden, en noem maar op.
Overigens zijn die ziekelijke mannen in Teheran niet alleen oude mannen.
Er zit nog voldoende jonger volk bij. Helaas.
pi_221339243
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 08:41 schreef UitStraling het volgende:

[..]
`
En voor oude mannen in de VS waarvan 1 gisteren 5.6 miljoen betaald heeft vanwege verkrachting. :D
pi_221339245
Waarom reageren mensen nog op dat opzichtige trolletje? :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_221339255
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 08:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]
En voor oude mannen in de VS waarvan 1 gisteren 5.6 miljoen betaald heeft vanwege verkrachting. :D
Zoek hulp voor je Trumperitus zou ik zeggen.
graag verwijderen
pi_221339258
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 08:47 schreef Monolith het volgende:
Waarom reageren mensen nog op dat opzichtige trolletje? :')
En waarom reageren mensen nog op mensen die op opzichtige trolletjes reageren?

Mijn vermoeden is omdat al die mensen ooit, waarschijnlijk zonder goed na te denken ;), lid zijn geworden van een online platform waar allerhande mensen op allerhande andere mensen reageren.
pi_221339268
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 08:50 schreef Toby56 het volgende:

[..]
En waarom reageren mensen nog op mensen die op opzichtige trolletjes reageren?

Mijn vermoeden is omdat al die mensen ooit, waarschijnlijk zonder goed na te denken ;), lid zijn geworden van een online platform waar allerhande mensen op allerhande andere mensen reageren.
En het maakt dit soort topics volkomen oninteressant.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_221339281
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 08:54 schreef Monolith het volgende:

[..]
En het maakt dit soort topics volkomen oninteressant.
Het fijne aan dit specifieke platform is, is dat er een ruime keuze aan onderwerpen en topics is.
En uiteraard is niemand tot reageren verplicht.

Mocht je echter wel de behoefte voelen om inhoudelijks iets interessants in dit topic te plaatsen, dan denk ik dat niemand je zal tegenhouden.
Houd er echter rekening mee dat er ook trolletjes zullen reageren. Of users met zeer onaangenaam taalgebruik.

Want FOK! is in zoverre een afwijkend forum dat er, in vergelijking met veel andere gemodereerde online platforms, nog altijd veel is toegestaan. Volgens mij is dat al zo sinds het begin.
pi_221339304
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 08:33 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Zolang de nadruk van het Europese gepeupel nog ligt op, "mijn boodschappen en mijn benzine zijn zo duur, ik haat Trump" is er voor de Iraanse bevolking weinig hoop.
Weet niet wie dat gezegd heeft, dat diegene die de schaamte kiest over de oorlog krijgt beide schaamte én oorlog. Maar het klopt altijd wel.
pi_221339305
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 08:57 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Het fijne aan dit specifieke platform is, is dat er een ruime keuze aan onderwerpen en topics is.
En uiteraard is niemand tot reageren verplicht.

Mocht je echter wel de behoefte voelen om inhoudelijks iets interessants in dit topic te plaatsen, dan denk ik dat niemand je zal tegenhouden.
Houd er echter rekening mee dat er ook trolletjes zullen reageren. Of users met zeer onaangenaam taalgebruik.

Want FOK! is in zoverre een afwijkend forum dat er, in vergelijking met veel andere gemodereerde online platforms, nog altijd veel is toegestaan. Volgens mij is dat al zo sinds het begin.
Ik meen overigens wel dat er inmiddels algemene walging bestaat aangaande het oproepen tot cancelen, die tijd hebben we wel gehad en we weten allemaal uit welke hoek dit komt.
graag verwijderen
pi_221339310
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 09:01 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Weet niet wie dat gezegd heeft, dat diegene die de schaamte kiest over de oorlog krijgt beide schaamte én oorlog. Maar het klopt altijd wel.
Klinkt een beetje als een waarheid waar Neville Chamberlain zich beter aan had kunnen houden.
graag verwijderen
pi_221339311
'Jordan Patriots are missing all their targets'. Heeft Trump die gasten Temu shit verkocht ofzo.

https://www.facebook.com/(...)n-/1719420935767902/
pi_221339325
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 08:38 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Nou, ik vind het best sympathiek jegens een land dat volgens hen volledig vernietigd moet worden.
Sterker nog: die al decennia lang loodzware dreiging was de aanleiding voor deze oorlog.
Ze willen Israël vernietigen maar ze willen veel meer in leven blijven. Dilemma )) De "as van verzet" is trouwens er niet meer en het gaat decennia duren om dat te herstellen. Die tijd hebben ze niet.
pi_221339330
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 09:01 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik meen overigens wel dat er inmiddels algemene walging bestaat aangaande het oproepen tot cancelen, die tijd hebben we wel gehad en we weten allemaal uit welke hoek dit komt.
Oproepen tot cancelen bestaan ook al eeuwen.
Mensen met een bepaalde mening (willen) cancelen.
Mensen met een bepaalde afkomst (willen) cancelen.
Mensen met/uit een bepaalde cultuur (willen) cancelen.
Mensen met een bepaalde huidskleur (willen) cancelen.
Mensen met een bepaalde religie (willen) cancelen.
Mensen met een bepaalde status (willen) cancelen.

Et cetera.

De wens tot cancelen komt al eeuwenlang uit diverse hoeken. En de wens tot cancelen richt zich al eeuwenlang op mensen uit diverse hoeken. Vooral op mensen uit 'andere' hoeken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Toby56 op 15-07-2026 09:14:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')