Die as van verzet was in februari al grotendeels gebroken. De ontwikkelingen in het Midden-Oosten van de laatste jaren waren bepaald niet in het voordeel van Iran en bepaalde onderdelen van hun gedachtengoed.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:05 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Ze willen Israël vernietigen maar ze willen veel meer in leven blijven. Dilemma )) De "as van verzet" is trouwens er niet meer en het gaat decennia duren om dat te herstellen. Die tijd hebben ze niet.
7 oktober was een Iraans ideetje omdat twee van hun aartsvijanden vriendjes dreigden te worden, zo simpel zit de wereld in elkaar.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Die as van verzet was in februari al grotendeels gebroken. De ontwikkelingen in het Midden-Oosten van de laatste jaren waren bepaald niet in het voordeel van Iran en bepaalde delen van hun gedachtengoed.
Er waren bovendien gesprekken bezig om weer tot meer controle van de uraniumverrijking in Iran te komen.
Die oorlog was/is volkomen zinloos.
Als je 2 linker handen hebt...quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:03 schreef AFA2022 het volgende:
'Jordan Patriots are missing all their targets'. Heeft Trump die gasten Temu shit verkocht ofzo.
https://www.facebook.com/(...)n-/1719420935767902/
Wie dat achterlijke en mensonterende 'ideetje' ook heeft bedacht, dat laat onverlet dat de huidige oorlog totaal zinloos is.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
7 oktober was een Iraans ideetje omdat twee van hun aartsvijanden vriendjes dreigden te worden, zo simpel zit de wereld in elkaar.
Nws is het nieuwe onzin vermengd met bnw geworden dat is het beleid dat sommige mensen blijkbaar lekker constant oneliners zonder onderbouwing mogen posten op een subforun wat ooit serieus was maar het levert Danny pageviews op.quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
En het maakt dit soort topics volkomen oninteressant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat de Patriot systemen in Jordanie bediend worden door Amerikaanse militairen, niet door Jordaanse luchtverdedigingsteams.quote:
Kortom: als je 2 linkerhanden hebt.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:22 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Patriot systemen in Jordanie bediend worden door Amerikaanse militairen, niet door Jordaanse luchtverdedigingsteams.
Jezelf verdedigen, Nazi's termineren en terroristen afknallen is niet zinloos.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wie dat achterlijke en mensonterende 'ideetje' ook heeft bedacht, dat laat onverlet dat de huidige oorlog totaal zinloos is.
En de wereld zit niet simpel in elkaar. Alleen (on)bewust simpele mensen denken er zo over.
Het zou iets simpeler kunnen worden als lessen uit het verleden ook echt worden geleerd.
Maar zelfs dat simpele idee schijnt tot die zogenaamd simpele wereld niet door te dringen.
Stempels drukken kunnen we allemaal.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf verdedigen, Nazi's termineren en terroristen afknallen is niet zinloos.
Laten we die Palestijnen een eigen land geven!quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
6 op de 10 Jordaneesjes zijn Palestijnse bezetters.
Ben niet mee eens dat oorlog zinloos was. Als Trump zich niet als een achterlijke idioot zou gedragen, zou de oorlog al lang voor goed eindigen. Want de enige manier om de oorlog te eindigen is het eindigen van de regime die de oorlog heeft begonnen. Alle andere oplossingen zijn geen oplossingen maar tijdelijke verplaatsing ervan naar de volgende ronde. Gisteren vroeg iemand over de ballistiek raketten van Iran, nadat ik gezegd heb dat ze een dreiging vormen voor heel Europa. Je kan proberen alle fabrieken plat gooien of alle ammo stocks op te blazen, maar dan blijf je bezig. Een makkelijker manier om van de dreiging af te komen is de oorzaak elimineren. Oorzaak van het probleem is niet raketten en zelfs niet die uranium, maar de regime. Wel ben ik mee eens dat de "as van verzet" en de brains erachter grotendeels naar Allah zijn gestuurd. Alleen dit maakt al de oorlog zinvol.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Die as van verzet was in februari al grotendeels gebroken. De ontwikkelingen in het Midden-Oosten van de laatste jaren waren bepaald niet in het voordeel van Iran en bepaalde onderdelen van hun gedachtengoed.
Er waren bovendien gesprekken bezig om weer tot meer controle van de uraniumverrijking in Iran te komen.
Die oorlog was/is volkomen zinloos.
Waarom? Ik gun dat liever aan Koerden. Die hebben ten minste het recht op. Arabieren in Palestina hebben dat recht niet. En als je ze perse een stukje land wilt geven, doe maar een deel van je achtertuin.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Laten we die Palestijnen een eigen land geven!
Ah we zijn weer op het niveau van een persoonlijke aanval beland, dan weten we dat we weer een gevoelige snaar geraakt hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek hulp voor je Trumperitus zou ik zeggen.
Nee, Patriots in Midden Oosten die zijn verkocht aan Arabische landen worden niet door amerikanen bediend. Net als Oekraïners, hebben ze dat zelf leren gebruiken.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:22 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Patriot systemen in Jordanie bediend worden door Amerikaanse militairen, niet door Jordaanse luchtverdedigingsteams.
Je kunt het regime alleen beëindigen door oppositie en verzetshaarden te steunen, door zware sancties op te leggen, door diplomatie te bedrijven met landen die nog banden hebben met het regime en ze proberen te overtuigen van het meedoen met de sancties, en door geduld te betrachten.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:31 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Ben niet mee eens dat oorlog zinloos was. Als Trump zich niet als een achterlijke idioot zou gedragen, zou de oorlog al lang voor goed eindigen. Want de enige manier om de oorlog te eindigen is het eindigen van de regime die de oorlog heeft begonnen. Alle andere oplossingen zijn geen oplossingen maar tijdelijke verplaatsing ervan naar de volgende ronde. Gisteren vroeg iemand over de ballistiek raketten van Iran, nadat ik gezegd heb dat ze een dreiging vormen voor heel Europa. Je kan proberen alle fabrieken plat gooien of alle ammo stocks op te blazen, maar dan blijf je bezig. Een makkelijker manier om van de dreiging af te komen is de oorzaak elimineren. Oorzaak van het probleem is niet raketten en zelfs niet die uranium, maar de regime. Wel ben ik mee eens dat de "as van verzet" en de brains erachter grotendeels naar Allah is gestuurd.
They tried, op zich zou Jordanië wel een geschikte plek zijn, dat is ook maar een verzonnen Arabisch land, ik denk echter dat ons koningshuis het daar niet mee eens is.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Laten we die Palestijnen een eigen land geven!
Er werd gesproken over Palestijnse bezetters.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:34 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Waarom? Ik gun dat liever aan Koerden. Die hebben ten minste het recht op. Arabieren in Palestina hebben dat recht niet. En als je ze perse een stukje land wilt geven, doe maar een deel van je achtertuin.
Alle landen zijn verzonnen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
They tried, op zich zou Jordanië wel een geschikte plek zijn, dat is ook maar een verzonnen Arabisch land, ik denk echter dat ons koningshuis het daar niet mee eens is.
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf verdedigen, Nazi's termineren en terroristen afknallen is niet zinloos.
Stempels? Zowel IRGC als de rest van zijn proxy's is door de Westen (en niet alleen) als terreur groepen bestempeld. Ben je daar niet mee eens of zo?quote:
Jij, of ik bepalen dat inderdaad niet. Maar volgens de algemeen bekende internationale principe "recht van volkeren op zelfbeschikking" hebben Arabieren in Palestina geen recht op een onafhankelijke staat. Koerden wel.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Er werd gesproken over Palestijnse bezetters.
En het achtertuingeleuter slaat sowieso helemaal nergens op.
Jij of ik of welke andere user dan ook bepalen niet of bepaalde mensen het recht hebben op een eigen stukje land.
Of dat ze het recht hebben om ergens te verblijven.
Toen palestina door Jordanië en Egypte was geoccupeerd was er ook geen sprake van een "eigen palestijnse land".quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
They tried, op zich zou Jordanië wel een geschikte plek zijn, dat is ook maar een verzonnen Arabisch land, ik denk echter dat ons koningshuis het daar niet mee eens is.
Wie zegt dat ik het daar niet mee eens ben?quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:42 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Stempels? Zowel IRGC als de rest van zijn proxy's is door de Westen (en niet alleen) als terreur groepen bestempeld. Ben je daar niet mee eens of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |