quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:15 schreef BE het volgende:
Ik kom geloof ik toch maar uit de kast :’) 🫣
Morgenochtend intake bij Wellis, voor mounjaro.
Dood- en doodeng, want ik ben heel bang voor misselijk zijn en overgeven.
Maar vorig jaar 30kg afgevallen door keto dieet en nu een terugval en het lukt me gewoon niet meer en ik wil gewoon niet weer dat alles er weer aan komt. En er mag nog best wat af sws…
Wordt vervolgd…
Spannend BE!!quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:15 schreef BE het volgende:
Ik kom geloof ik toch maar uit de kast :’) 🫣
Morgenochtend intake bij Wellis, voor mounjaro.
Dood- en doodeng, want ik ben heel bang voor misselijk zijn en overgeven.
Maar vorig jaar 30kg afgevallen door keto dieet en nu een terugval en het lukt me gewoon niet meer en ik wil gewoon niet weer dat alles er weer aan komt. En er mag nog best wat af sws…
Wordt vervolgd…
Ja, mbt dat vezels eten edquote:Op zondag 9 augustus 2026 13:55 schreef BE het volgende:
Ik snap je laatste zin niet helemaal, meteen aan de vezels of meer?
Mijn lieftallige gaat ook meedoen, en die heeft daar snel last van :’)
Tx voor de shoptip!
We hebben de eerste betaling al gedaan, voor de intake.
Maar dat voelt ook wel gewoon goed en solide qua hulp en controle ed.
Eerst even zien hoe dat loopt en dan daarna shoppen dan evt!
Ja ik weet niet meer wat ik er allemaal tegenaan heb gegooid, oa ook husk. Het trok uiteindelijk ook allemaal wel weer bij, dus nu doe ik het weer met gebroken lijnzaad in mn dagelijkse yoghurt. Waar ik nu overigens aan zit en waar ik echt grooote moeite mee heb. Heel eigenaardig, ik kon een hele tijd gewoon prima, maar verstandig eten en de laatste tijd heb ik ineens weer dat ik maaltijden toch lastig weg krijg.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:57 schreef BE het volgende:
Ik heb psyllium flasks staan maar mss grover geschut?
Door het keto gebeuren wat ik wel fijn vindt zit je toch al wel aan de lage vezelkant :’)
Ik was echt een snoepkont, chipsmonster en bierliefhebber.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:23 schreef BE het volgende:
[..]
Dat zijn de berichten waar ik blij van word!
Lenny had me ook al gerustgesteld.
Ik ben zo benieuwd en kijk echt uit naar dat gebrek aan foodnoise, dat had ik dus vorig jaar ook, door de keto, ik taalde nergens naar, het deed me allemaal niks. Dat ben ik helemaal kwijt en wil ik zo graag terug.
We stonden allemaal op het punt naar Zweden te emigrerenquote:Op zondag 9 augustus 2026 16:29 schreef Evenstar het volgende:
Ter verduidelijking: De kosten van 499kr is puur de hulp, Mounjaro zelf betaal ik 2700kr voor (5mg pen, waar ik nu 2 maanden mee doe, want ik zit nog steeds op 2.5mg).
Gewoon googlen, ozempic clickchart 1mg pen. Er zijn ook weer nieuwere pennen op de markt waarbij je geen clickjes hebt, maar daar doen mensen het weer op de meer ouderwetse manier, waarbij ze de pen als ampul gebruiken om de vloeistof uit op te trekken.quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:14 schreef Fargo het volgende:
Rare vraag, maar hoe doen de mensen dat die een 1mg spuit gebruiken voor een 0,5mg dosis? Hoeveel klikjes moet je dan tellen?
Ik ben overigens ook slecht in het gebruiken van de zoekfunctie, heeft iemand de link naar die exact dezelfde naalden die je op Bol kunt bestellen?
Ik heb dit op mijn werk. Ik werk twee dagen in de week, ik ontbijt met een modifast shake (pure gemakzucht) en het kost moeite om tot vijf uur 's middags 2 wasa crackers met sandwichspread, een halve bak Optimel kwark, en twee stuks fruit te eten. Meestal lukt maar 1 stuk fruit. Ik prik daarom nu de dag na mijn werkdagen in plaats van ervoor maar nog steeds krijg ik het amper weg. En dan fiets ik die dagen 40 minuten heen, 40 minuten terug.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:31 schreef Shuri het volgende:
Ik heb voor het eerst opgehoogd afgelopen vrijdag en eten valt me ineens zwaar. Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen trouwens. Vanochtend was een tweede cracker me al teveel en ik vraag me nu al wat ik in hemelsnaam voor de lunch moet nemen zometeen. Ik heb helemaal geen zin in eten ineens.
Het komt waarschijnlijk door de ophoging maar ik vind het een beetje lastig.
De helftquote:Op zondag 9 augustus 2026 19:14 schreef Fargo het volgende:
Rare vraag, maar hoe doen de mensen dat die een 1mg spuit gebruiken voor een 0,5mg dosis? Hoeveel klikjes moet je dan tellen?
Ik ben overigens ook slecht in het gebruiken van de zoekfunctie, heeft iemand de link naar die exact dezelfde naalden die je op Bol kunt bestellen?
Hierbij ook mijn opgave voor het lijsje:quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:04 schreef ondeugend het volgende:
Stand begin augustus 2026
ondeugend; 10 maanden Ozempic - 20 kilo kwijt - 20 weken geleden gestopt +0 kilo
DarkNemesis; 4,5 weken Wegovy - 5,5 kilo kwijt - nog 19,5-24,5 kilo te gaan
PoesDoos; 6,5 maanden Ozempic - 15,2kg kwijt - nog 7kg te gaan.
SophiaLoren; 3 maanden Saxenda - 8 kilo kwijt - nog 30kg te gaan
Mommy D; 7 maanden Mounjaro, - 18kg. nog 7- 10 kilo te gaan
Ceviche; 8 weken Ozempic - 10,5 kilo kwijt - nog 25 kilo te gaan
HiZ 8 weken Ozempic - 0 kilo kwijt
Leandra; 6 maanden Saxenda - 19,3 kilo kwijt - nog 11,6 kilo te gaan
Nou misschien kunnen er meer mensen invullen en kan er een staatje in de volgende OP.
Als je dit zo op een rijtje zet dan zie je toch goed wat afvalmedicatie doet.
Lekker manquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |