quote:
Op maandag 17 augustus 2026 09:20 schreef mspoez het volgende:Een pond per week is netjes toch. Ik ben 3 ons zwaarder dan vorige week maar ik vermoed dat dat meer met slecht voor mezelf zorgen te maken heeft dan met eten. Gebakken feta eten (lekker maar erg zout), festival tot laat met 30k stapjes, tienhonderd keer per nacht wakker worden door de kittens... Volgende week weer beter.
Totaal nu alsnog -4,3 sinds 15 juli.
Ja is ook niet slecht natuurlijk.
En ben ook wel blij, maar sommige gaan best snel en dan denk je, was dat bij mij ook maar zo.
Kittens

Ik ben zaterdag efteling geweest, weinig gedronken, 26000 stappen....
quote:
Op maandag 17 augustus 2026 09:40 schreef BE het volgende:[..]
6 kilo in zes weken is echt wel heel netjes!

Ik zou er voor tekenen hoor. Maar ik snap ook wel wat je zegt over die verwachtingen.

Ja vriendin van mij viel 1 tot 1,5 kilo per week af, en is nu een jaar gestopt en het is er nog steeds af. Dus beetje andere hoop gehad. Maar ja ieder lichaam is anders natuurlijk

Moest vandaag de keuze maken ophogen of niet. Ben 2 keer misselijk geweest vorige week, aan het begin. Dus toch besloten om op te horen naar 1 mg. Ik kan altijd nog 2 weken 0,50 doen door klikjes te tellen. En de levering daarna uit te stellen. Dus even kijken hoe ik mij voel deze week.