Keurigquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 15:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Centraal
Sloterdijk
Bijlmer Arena
Zuid
Duivendrecht
Holendrecht
Amstel
Lelylaan
Schiphol is geen Amsterdam
Correct; de op-twee-na grootste deelstaat van Duitsland.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:42 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Baden-Wurttemberg
Van de zomer nog op vakantie geweest
Polen weg. Finland en Luxemburg erbij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:44 schreef Starflyer het volgende:
Duitsland
Italie
Nederland
Griekenland
Frankrijk
Oostenrijk
Polen
België
Ierland
Portugal
Spanje
Luxemburg was blijkbaar weggevallen, geen idee hoe.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:45 schreef Quyxz_ het volgende:
DINGFLOFBIPS
[..]
Polen weg. Finland en Luxemburg erbij.
Correct.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:45 schreef Quyxz_ het volgende:
DINGFLOFBIPS
[..]
Polen weg. Finland en Luxemburg erbij.
Keizer Frans Josefquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 23:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ga zo pitten, dus vast een nieuwe vraag:
Eén van de meest noordelijke eilandengroepen ter wereld, als ook een dorp en gletsjer in Nieuw-Zeeland zijn naar hem vernoemd. Wie was deze keizer die bijna 70 jaar lang, van 1848 tot 1916, aan de macht was?
Correct. Die andere man met opvallende snor.quote:
Inderdaad. Aandacht vragen en geld ophalen voor de typische mannen-kankersoorten, zoals teelbalkanker.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:53 schreef DTF het volgende:
Movember?
Om geld in te zamelen voor kankerfonds
🤘🏻quote:
Over kinderboeken gesproken.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:49 schreef DTF het volgende:
[..]
🤘🏻
Stand #3384
Quyxz_ 11
SimonB. 9
Opzoeknaarvrienden 9
Starflyer 6
pipster 5
DTF 4
Burnett 1
FireFox1 1
mitt 2
Rupsje Nooitgenoeg is inderdaad. Ik kijk even of er nog antwoorden komen, anders beschouw ik dit als een goed antwoord.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:10 schreef SimonB. het volgende:
Ik heb dan geen kinderen, maar volgens mij is dit rupsje nooitgenoeg. Werkelijk geen idee van de schrijver.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |