En nog wat vechtpartijtjes op de tribune als bonusquote:Op woensdag 15 juli 2026 19:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een ordinaire schoppartij, 120 minuten lang, 4 rode kaarten, pingels, Engelsen zwijnend door om vervolgens weggetikt te worden door Spanje in de finale.
Ik doe het ervoor.
Het voordeel van die mokerdebiele ticketprijzen is dat er bijna alleen maar mensen zitten die iets te verliezen hebbenquote:Op woensdag 15 juli 2026 20:10 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En nog wat vechtpartijtjes op de tribune als bonus
quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja bedankt dat je hem even uitlegt
Ik snap dat dit een mijlpaal voor je moet zijn als Belg, dat je ook een keer iets begrijpt
Wat een onzinquote:Op woensdag 15 juli 2026 20:12 schreef superniger het volgende:
Een echte Nederlander is altijd tegen Engeland, Duitsland en België.
Bro is vergeten wie ons hebben bevrijd tijdens de Tweede Wereldoorlog.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:12 schreef superniger het volgende:
Een echte Nederlander is altijd tegen Engeland, Duitsland en België.
Batistuta.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie speelde normaal op de plek van Simeone
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze post werd u aangeboden door de Saffraanstunter, dé webshop voor saffraan. Ook adverteren? Neem contact op in de dm.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
Ja, leuk.quote:
De FIFA ookquote:Op woensdag 15 juli 2026 20:19 schreef Zipportal het volgende:
NOS premium heeft de uitslag al. @:3rr0r
https://youtube.com/shorts/Pt7vVP-jvQw?is=YUPw09_rtPeYY-xYquote:
Foden is er niet eens bij.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Glazen BOL ALERT:
Engeland 2-4 Argentinië
8' 0-1 Argentinië – Julián Álvarez
Lionel Messi stuurt Álvarez diep. Hij rondt beheerst af in de verre hoek.
18' Niet gegeven strafschop Engeland
H. Kane wordt duidelijk onderuit gehaald door Cristian Romero. Tot verbazing van iedereen laat de scheidsrechter doorspelen en ook de VAR grijpt niet in. Het Engelse protest levert Jude Bellingham een gele kaart op wegens aanhoudend protest.
24' 1-1 Engeland – Harry Kane
Na een perfecte voorzet van D. Rice kopt Kane onhoudbaar binnen.
35' Strafschop Argentinië 1-2 Lionel Messi
Messi gaat na licht contact met John Stones naar de grond. Na een korte VAR-check blijft de penalty staan. Messi schiet feilloos raak.
42' Afgekeurd doelpunt Engeland
Gordon scoort de 2-2, maar na een lange VAR-controle wordt een minimale buitenspelpositie vastgesteld. Engelse spelers reageren woedend.
Rust: 1-2
52' Rode kaart Engeland
Declan Rice krijgt zijn tweede gele kaart na een stevige, maar ogenschijnlijk normale tackle op Enzo Fernández. De beslissing zorgt voor veel ongeloof.
61' 1-3 Argentinië – Lautaro Martínez
Met een man meer combineert Argentinië vlot. Martínez werkt een lage voorzet van C. Romero binnen.
69' 2-3 Engeland – Jude Bellingham
Ondanks tien man knalt Bellingham van buiten het strafschopgebied schitterend raak.
78' Geen strafschop voor Engeland
Harry Kane wordt aan zijn shirt getrokken door N. Molina bij een hoekschop. Opnieuw laat de scheidsrechter doorspelen en de VAR ziet geen reden om in te grijpen.
89' 2-4 Argentinië – Julián Álvarez
Engeland zet alles op alles. Argentinië profiteert van de ruimte en Álvarez scoort na een snelle counter zijn tweede van de avond.
Opvallende arbitrale beslissingen
Geen penalty voor Engeland (18')
Zeer lichte penalty voor Argentinië (35')
Doelpunt van Foden afgekeurd na VAR (42')
Strenge tweede gele kaart voor Rice (52')
Opnieuw geen penalty voor Engeland (78')
Wat ordinair.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:24 schreef BennieButtfuck het volgende:
M'n cockring zit, tijd voor een potje voetbal.
Missi xDquote:Op woensdag 15 juli 2026 20:26 schreef vul_maar_in het volgende:
Hoeveel penalty's gaat Messi vandaag missen?
Ik zeg 2 :p
Het is ergens ook wel knap dat je een team van nobuddies toch zo neer kan zetten dat Messi wedstrijden kan beslissen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:28 schreef AFA2022 het volgende:
Ondanks de Hand van God in ’86 hadden de Argentijnen toen wel een ijzersterk elftal, met Maradona op zijn absolute top. Die wereldtitel was volledig verdiend.
Het Argentijnse elftal van nu vind ik zo slecht; werkelijk niet om aan te zien. Het is gewoon wachten op een bevlieging van Messi en de rest van het elftal stelt bar weinig voor, behalve doelman Martínez misschien.
Ik zeg simpele 3-0 Engeland!
Gaat niet meer gebeurenquote:Op woensdag 15 juli 2026 20:29 schreef Zipportal het volgende:
Genoeg over Messi. Als het aan @:poepz0r ligt wordt hij KAPOET getrapt.
Mag van mij.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:29 schreef Zipportal het volgende:
Genoeg over Messi. Als het aan @:poepz0r ligt wordt hij KAPOET getrapt.
Wij ook maar het een contactsport dus ja als er toch een paar gaan koprollen mag de heer Messi daar wel 1 van zijn toch?quote:
Ze hebben tot nu toe nog niet tegen een tegenstander van formaat gespeeld, ik wil het vanavond tegen Engeland nog wel zien.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het is ergens ook wel knap dat je een team van nobuddies toch zo neer kan zetten dat Messi wedstrijden kan beslissen.
Yay Harry Kane.quote:
haten op Ten Hagquote:Op woensdag 15 juli 2026 20:42 schreef heywoodu het volgende:
Laten we hopen dat Ten Hag geen bondscoach wordt, met zijn ongelooflijk irritante accentje
DRT / 2026 World Matchplay #1:quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:42 schreef heywoodu het volgende:
Laten we hopen dat Ten Hag geen bondscoach wordt, met zijn ongelooflijk irritante accentje
Een bondscoach die geen Nederlands kan lijkt me geen goed ideequote:Op woensdag 15 juli 2026 20:42 schreef heywoodu het volgende:
Het klinkt alsof praten hem fysiek pijn doet.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:42 schreef heywoodu het volgende:
Engels lijkt toch voldoendequote:Op woensdag 15 juli 2026 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Een bondscoach die geen Nederlands kan lijkt me geen goed idee
Ik mag nog enige tijd niet met pensioen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vonden jullie 86 de beste Argentinië?
Nee, stelletje frauds.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet ik veel toen was ik nog geeneens spermaquote:Op woensdag 15 juli 2026 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ieder zo zijn fetisj.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:50 schreef DobbyDobby het volgende:
Ohhh wat zal het genot zijn om die Engelsen te zien janken, maar graag in de finale.
Brasilianisches Wachs?quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:50 schreef vul_maar_in het volgende:
Zal wel lachen zijn als die Engelsen ze de GER-BRA treatment geven.
Ik hoop het welquote:Op woensdag 15 juli 2026 20:50 schreef Felagund het volgende:
Ik hoop dat dit geen schoppartij wordt.
Dit niet op de BBC kijkenquote:
Nee, maar Diego werd definitief onsterfelijk toen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zit er vuistdiep in bij de witte Chinees.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De BBC hier.
Waarom krijgt die Grueter zoveel wedstrijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |