Ik overwoog pas om daarnaar over te stappen, zeker als het in mijn geval inhoudt dat de glasvezel-verbinding gratis wordt aangelegd.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:10 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik heb delta, want die is enige aanbieder met glasvezelkabel in mijn buurt. Er is geen concurrentie op glas.
Maar welke service heb je precies nodig bij nuts? Ik wil gewoon goedkoop en stabiel, verder geen poespasquote:Op zondag 12 juli 2026 12:30 schreef Mano_ het volgende:
Freedom, voorheen Odido. Ja, het is een stukje duurder, maar de klantgerichtheid van Freedom is van een totaal andere orde. Ik ben van mening dat dat beloond moet worden, want service en verantwoordelijkheid zijn met uitsterven bedreigd.
Hier ook alleen Delta, voorheen Caiway.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:10 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik heb delta, want die is enige aanbieder met glasvezelkabel in mijn buurt. Er is geen concurrentie op glas.
Integriteit, technische kennis, goed advies, snelle reacties op ongeregeldheden. Dat soort dingen.quote:Op zondag 12 juli 2026 12:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar welke service heb je precies nodig bij nuts? Ik wil gewoon goedkoop en stabiel, verder geen poespas
Dat is bij elke provider zo. Ze verbergen graag achter de website of chat... Ofwel ze zijn allemaal hetzelfde.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:58 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik overwoog pas om daarnaar over te stappen, zeker als het in mijn geval inhoudt dat de glasvezel-verbinding gratis wordt aangelegd.
Voor de zekerheid checkte ik recensies en (tot mijn verbazing) zag ik dat Delta lager scoort dan Ziggo.
Heb jij advies voor mijn situatie?quote:Op zondag 12 juli 2026 13:11 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Dat is bij elke provider zo. Ze verbergen graag achter de website of chat... Ofwel ze zijn allemaal hetzelfde.
Alleen is bij glasvezel lekker snel en stabiel. Alleen daarom zou ik dat kiezen.
Ik vraag mij af of KPN net goed is aan Delta... Die zouden ze ook in toekomst bij mij aanleggen. MAar ja...
Het moet geen probleem zijn om glasvezel ook bij hoogbouw te installeren.quote:Op zondag 12 juli 2026 12:57 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb KPN
Geen glasvezel helaas omdat ze het op etage 4 niet worden en dan kunnen ze hem niet doortrekken naar 11
Ik heb tot nu toe nog geen geks gehad van Delta. Al hun service en dienst zijn zwak.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:15 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Heb jij advies voor mijn situatie?
Ik heb klanten gehad die hun access point naast hun magnetron hadden geplaatst. Ga een huisvrouw maar eens uitleggen dat 2.4GHz uit de magnetron makkelijk de 2.4GHz uit je AP kan overheersen.quote:Op maandag 13 juli 2026 13:56 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Oh ja ... ik vond het ook lastig om klanten uit te leggen dat "Wifi-garantie" een misleidende reclame-slogan is.
Zeker!quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 13 juli 2026 16:33 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik heb klanten gehad die hun access point naast hun magnetron hadden geplaatst. Ga een huisvrouw maar eens uitleggen dat 2.4GHz uit de magnetron makkelijk de 2.4GHz uit je AP kan overheersen.
1 Gbit down, up maar 100 Mbitquote:Op maandag 13 juli 2026 11:31 schreef junkiesietze het volgende:
ziggo want de VVE vertikt het om glasvezel te laten aanleggen in de flat![]()
wel 1gbit over coax
Er is geen enkele provider die goed scoort, ze hebben allemaal wel problematische klanten die zeuren om welke reden dan ook. Ik zit zelf nu sinds november vorig jaar bij Delta met een glasvezelaansluiting, superstabiel ik kan niets anders zeggen.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:58 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik overwoog pas om daarnaar over te stappen, zeker als het in mijn geval inhoudt dat de glasvezel-verbinding gratis wordt aangelegd.
Voor de zekerheid checkte ik recensies en (tot mijn verbazing) zag ik dat Delta lager scoort dan Ziggo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |