Ik heb klanten gehad die hun access point naast hun magnetron hadden geplaatst. Ga een huisvrouw maar eens uitleggen dat 2.4GHz uit de magnetron makkelijk de 2.4GHz uit je AP kan overheersen.quote:Op maandag 13 juli 2026 13:56 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Oh ja ... ik vond het ook lastig om klanten uit te leggen dat "Wifi-garantie" een misleidende reclame-slogan is.
Zeker!quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 13 juli 2026 16:33 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik heb klanten gehad die hun access point naast hun magnetron hadden geplaatst. Ga een huisvrouw maar eens uitleggen dat 2.4GHz uit de magnetron makkelijk de 2.4GHz uit je AP kan overheersen.
1 Gbit down, up maar 100 Mbitquote:Op maandag 13 juli 2026 11:31 schreef junkiesietze het volgende:
ziggo want de VVE vertikt het om glasvezel te laten aanleggen in de flat![]()
wel 1gbit over coax
Er is geen enkele provider die goed scoort, ze hebben allemaal wel problematische klanten die zeuren om welke reden dan ook. Ik zit zelf nu sinds november vorig jaar bij Delta met een glasvezelaansluiting, superstabiel ik kan niets anders zeggen.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:58 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik overwoog pas om daarnaar over te stappen, zeker als het in mijn geval inhoudt dat de glasvezel-verbinding gratis wordt aangelegd.
Voor de zekerheid checkte ik recensies en (tot mijn verbazing) zag ik dat Delta lager scoort dan Ziggo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |