quote:
Op zondag 12 juli 2026 12:32 schreef Piles het volgende:[..]
Maar welke service heb je precies nodig bij nuts? Ik wil gewoon goedkoop en stabiel, verder geen poespas

Integriteit, technische kennis, goed advies, snelle reacties op ongeregeldheden. Dat soort dingen.
Een paar punten waarop Freedom enorm gescoord heeft in dit geval:
- Welk modem past het beste bij mijn usecase? Freedom heeft gewoon een makkelijk bereikbaar telefoonnummer, dat beantwoord wordt door mensen met kennis. Een kort gesprekje (na een nog veel kortere wachttijd) leverde een onderbouwd antwoord op.
- De overstapdatum was gepland, de monteur was gepland, maar Odido besloot 4 dagen eerder af te sluiten. Odido gebeld, die deden nog niet eens een poging om het op te lossen. Freedom gebeld en nog geen 30 minuten later was het geregeld: de monteur kon later die dag nog langs komen en het abonnement werd vervroegd geactiveerd.
Dat is voor mij die meerprijs al meer dan waard. Een partij die z'n schouders ophaalt over de grootste datadiefstal die Nederland gezien heeft kan wat mij betreft in de stront zakken. Natuurlijk weet ik niet hoe Freedom hiermee om zou gaan (even los van of het uberhaubt zo ver zou komen, gezien de totale achteloosheid in de manier waarop Odido met data om is gegaan), maar de klantgerichtheid die ze al hebben laten zien wekt vertrouwen.