Akkoord.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dus ik bedoelde 300 reacties, niet 300 posts
Kan gebeuren. Terug naar de wedstrijd.
Er zakken hier meerdere users lelijk door het ijs. Ondergetekende incluis.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dit is toch niet te geloven dit is echt erg
Dan moet je de rechten controleren hoe kan je dan als niet blauwe door het slotje postenquote:
Jij bent geen user meer.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Er zakken hier meerdere users lelijk door het ijs. Ondergetekende incluis.
Die zullen vast wel weer een of andere lucky frommelgoal maken.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:47 schreef GGMM het volgende:
OEIOEIOEI
Als Engeland dit nog wint word ik woedend.
Dat komt heel soms voor door server dingetjes.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan moet je de rechten controleren hoe kan je dan als niet blauwe door het slotje posten
Ik had toch gezegd dat ik snel het topic had heropend nadat het slootquote:Op zondag 12 juli 2026 00:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan moet je de rechten controleren hoe kan je dan als niet blauwe door het slotje posten
Kane of Jude in de 93e minuutquote:Op zondag 12 juli 2026 00:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die zullen vast wel weer een of andere lucky frommelgoal maken.
Ah joh, ik post veel in ESF, daar is het nog ergerquote:Op zondag 12 juli 2026 00:48 schreef Parafernalia het volgende:
Er zijn echt teveel mods hier. Ik voel me niet veilig
ja geef de servers maar weer de schuldquote:Op zondag 12 juli 2026 00:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat komt heel soms voor door server dingetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |