Tot 2030 dan maar... we zullen je missen... misschienquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik ga eens goed mijn zonden overpeinzen
Dat wordt een pittig einde proeftijdgesprek.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, en ook niet zomaar een post aanpassen.
Nee, wel met de ballen van zijn vriendin.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zouden jullie ook niet eens lekker willen knuffelen met Haaland?
Bepaal jij NIETquote:
Lammens ookquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wellenreuther zou bij Engeland in de basis staan
zuipschuit <3quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
Whoop whoop
Ben toch niet op tijd thuis gekmen
Wel veel bier
Bier <3
welkom!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
Whoop whoop
Ben toch niet op tijd thuis gekmen
Wel veel bier
Bier <3
Van mij mogen ze de finale wel halen ten koste van de vreselijke Engelsen en Argentijnen... een wereldtitel is me net een brug te verquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:41 schreef Lenny77 het volgende:
Ik denk dat Noorwegen kei en keihard gaat winnen en Engeland gaat afslachten
Det kommer hjem, zoals het er nu uitziet.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:39 schreef vul_maar_in het volgende:
It's not looking like it's coming home fellas.
Ga eens modden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niemand gaat mij hier zeggen wat ik moet doen @:zipportal
Waarom zo boos?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
They're coming homequote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:39 schreef vul_maar_in het volgende:
It's not looking like it's coming home fellas.
@PowerLoungenquote:
Je linker ringvinger?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:43 schreef Mikeytt het volgende:
Volgens mijn 23AndMe test was ik iets van 3% Noors, dus eigenlijk win ik nu ook
Beetje naweeën van de wedstrijd gisterenquote:
Iedereen is 3% Noorsquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:43 schreef Mikeytt het volgende:
Volgens mijn 23AndMe test was ik iets van 3% Noors, dus eigenlijk win ik nu ook
Maar wat goed dat je na 6 jaar de Haaland rapvideo hebt ontdekt!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu met landen
What can change the nature of a man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |