abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221327198
He wat een geinig matrasje probeerden ze daar uit. Die kan je dus aan 2 kanten draaien (zacht of hard), maar net waar je die dag zin in hebt? Klinkt ideaal! Ik denk dat ik er ook maar eens eentje ga bestellen, jullie al gedaan? :)
pi_221327200
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:18 schreef schetterklep het volgende:
Hmm, die Milan valt me ook meer tegen. Als hij gedoe krijgt nooit wat terug zeggen maar wel bij andere gaan kleppen en achteraf dan wel vaak sorry zeggen tegen diegene. Die lijkt ook wat conflictvermijdend te zijn. En als hij wat gaat uitleggen gaat hij ineens veel sneller praten, had er meer van verwacht :{
Een valse nicht is het
  Moderator dinsdag 14 juli 2026 @ 06:34:51 #278
388664 crew  Dotteke
pi_221327248
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Goedemiddag all, dat is een tijdje geleden. Is het wat? De bondgenoten?
Hey Utopia, dat is zeker een tijdje geleden.
Ja de ene dag wel en de andere dag weer niet
Deze cyclus beloofd wel weer leuk te worden met die nieuwe
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221327293
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 03:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Het is ongezond, waar bemoeien ze zich allemaal mee of kicken ze stiekem toch zelf op Died? Laat die griet haar eigen fouten maken, daar leer je van. Ze is al vanaf haar 18de met Max, mssn haar eerste vriendje. Ze kan er beter nu achter komen dat hij niet de ware is (als dat al aan de orde is) dan over een paar jaar en een paar kinderen verder.

Verder vind ik dat het in de loods op pestgedrag begint te lijken. Iedereen lult over haar, i.p.v. met haar en op een hele valse manier. En helemaal Va & Fa, de valse, gemene meiden bij elkaar. Van Mila zou je verwachten als moeder, dat ze daar niet aan mee zou doen, maar doet net zo hard mee.
Mila vind ik vreselijk
Negatief zeurwijf die zelf ook geen reet doet
pi_221327375
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:33 schreef KinKiJan het volgende:
Ik ben alles behalve Anouk fan, maar Fabienne en Valentijne gingen met een vooroordeel de loods in, op basis van wat de kijker ziet en zegt.

Dus zonder zelf een mening te vormen staan ze daar meteen te briezen. Hoe zouden ze dat zelf omschrijven, iets van "mean-girl era"?
Dat is niet helemaal waar
Valentijne heeft in de loods meerdere aanvaringen gehad met Anouk en als t al niet jouw bloedgroep is dat maakt t nog erger.
Verder heeft ze gereageerd op het zogenaamd weggaan van Anouk na telefoontje 1,2 en 3.
Waarna Anouk verhaal kwam halen.
Verder is t normaal dat je wat alle dag ziet bespreekt met de mensen waar je mee leeft.

Verder let eens op het commentaar dat Anouk zelf levert, hoe ze Fatima die altijd voor haar klaarstond een mes in de rug plante.
Uitje opeisen met het feit dat het haar laatste week is om vervolgens dood leuk te blijven en ga zo maar door
  dinsdag 14 juli 2026 @ 08:31:37 #281
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221327467
Denk dat het mooiste moment nog moet komen.
Diederik komt uit de kast.
pi_221327792
Anouck maakt nu wel tv, misschien is t wel daarom dat ze zo doet.
Want anders had ze er al lang uit gemoeten.
pi_221328114
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:15 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Sneaky is ze wel, maar een Karen zeker niet. Dat zou een titel zijn die juist bij Valentijne past :')
Een ´Karen´ is toch een schreeuwend wijf en niet zozeer een roddel. :N
Valt me enorm tegen dat die Valentijne nou juist de grootste pestkop en roddel moet zijn daar. Neem aan dat die op jongere leeftijd al heel wat mee heeft moeten maken en gepest zal zijn. Die zou beter moeten weten. :{w
  dinsdag 14 juli 2026 @ 10:26:06 #284
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221328257
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 08:02 schreef Indigoblauw het volgende:

[..]
Dat is niet helemaal waar
Valentijne heeft in de loods meerdere aanvaringen gehad met Anouk en als t al niet jouw bloedgroep is dat maakt t nog erger.
Verder heeft ze gereageerd op het zogenaamd weggaan van Anouk na telefoontje 1,2 en 3.
Waarna Anouk verhaal kwam halen.
Verder is t normaal dat je wat alle dag ziet bespreekt met de mensen waar je mee leeft.

Verder let eens op het commentaar dat Anouk zelf levert, hoe ze Fatima die altijd voor haar klaarstond een mes in de rug plante.
Uitje opeisen met het feit dat het haar laatste week is om vervolgens dood leuk te blijven en ga zo maar door
Klopt wat je zegt, alleen was Valentijne al voor haar komst (net als Fabiënne) op socials bezig over Anouk. Als kijker dus en met dat vooroordeel is ze de loods ingegaan. Vervolgens steekt ze haar neus constant in zaken die haar niet aangaan waarmee ze voor haar die vooroordelen bevestigd krijgt, terwijl ze ze dus zelf uitlokt.

Dat gedoe nadat Jordy de haaienkamer binnen stormde. Over opgefokte Jordy zegt ze niks, maar zo'n nietszeggende opmerking van Anouk is ineens drama. Ze was leeuw, had er sowieso niets mee te maken.

We kunnen er allerlei voorbeelden bij halen, waarmee Anouk inderdaad liet zien geen frisse te zijn, maar dat staat toch echt los van het feit dat Valentijne (en Fabiënne) met een vooroordeel de loods in gestapt zijn en daar nu duidelijk op acteren.

Je zag dit trouwens ook toen ze op bezoek kwam bij Casper en hem wel even ging vertellen hoe Casper met bepaalde personen om moest gaan (die zij enkel van TV kent). Wie denkt ze zelf dat ze is?
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  dinsdag 14 juli 2026 @ 10:33:50 #285
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221328291
pi_221328706
Volwassen en vooral macho hoor, een spijkerbroek met hartjes. _O- _O- _O-
Dat haar staat hem beter dan dat natte, platte kapsel. Hij heeft dus van zichzelf krullen. ^O^
pi_221328882
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 03:05 schreef dbgfan het volgende:

[..]
Valentijne is alleen geen bloedzuiger.
[..]
Ja, veel erger dan moordenaars, verkrachters, drugsdealers en noem maar op. OMG
Nee, maar dat maakt toch niet uit. Ze bond buiten het bondje wel met haar of ze nu bij elkaar zitten of niet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221328927
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:

Kijkdichtheid: 3,9 Kijkcijfer: 644.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 9

Puike dinsdag cijfertjes weer. Gisterenavond is er ook weer uitstekend lineair gekeken, het leeft weer wat op zelfs. 544.000 kijkers.

Dag Top 25 nr. 9
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 14 juli 2026 @ 11:21:23 #289
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221329387
Vanavond.. De BemoeiZuchtGenoten ^O^
  dinsdag 14 juli 2026 @ 11:37:16 #290
3542 Gia
User under construction
pi_221329616
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 10:33 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hé, Diederik! Zonder Anouk!
pi_221330111
Waarom wordt een halaldieet niet als een vrije keuze gezien?

"Oooh, maar hij is Moslim, dan snap ik het, maar zíj is vegan en dát is gewoon een keuze." :')

[ Bericht 39% gewijzigd door -Spring op 14-07-2026 12:28:55 ]
pi_221330309
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 05:36 schreef ThijsTH het volgende:
He wat een geinig matrasje probeerden ze daar uit. Die kan je dus aan 2 kanten draaien (zacht of hard), maar net waar je die dag zin in hebt? Klinkt ideaal! Ik denk dat ik er ook maar eens eentje ga bestellen, jullie al gedaan? :)
Nee, ik boycot het bedrijf vanwege deze reclame toneelstukken die kostbare minuten afsnoepen van de echte zendtijd. ;)
All those angels with their wings glued on.
pi_221330357
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 12:23 schreef -Spring het volgende:

"Oooh, maar hij is Moslim, dan snap ik het, maar zíj is vegan en dát is gewoon een keuze." :')
Dat hij moslim is is ook zijn eigen keuze want hij is gewoon met boerenkool en hema worst opgevoed.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 14 juli 2026 @ 12:45:08 #294
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221330398
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 12:23 schreef -Spring het volgende:

In iets gaan geloven geeft onmiddelijk voordelen, een loyale gemeendschap, subsidies, Tempel bouwen, rechten opeisen die anderen niet hebben ;)
  dinsdag 14 juli 2026 @ 14:32:57 #295
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_221331547
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 12:39 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat hij moslim is is ook zijn eigen keuze want hij is gewoon met boerenkool en hema worst opgevoed.
Hij kan ook als moslim geboren zijn, maar er weinig van mee heeft gekregen door persoonlijke omstandigheden en dat later (nu) aan het inhalen is.
pi_221331551
Die Bloedzuigers lijken op wat ik zelf bedacht had. Kameleons die elke week de kleur van een team nabootsen en daarmee evenveel punten als dat team binnenharken. :P
Hotapnyc
pi_221331572
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 14:32 schreef Plots het volgende:

[..]
Hij kan ook als moslim geboren zijn, maar er weinig van mee heeft gekregen door persoonlijke omstandigheden en dat later (nu) aan het inhalen is.
Tja je bent in Nederland geboren, op latere leeftijd bekeerd als moslim. Zal wel, heb er niks mee.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 14 juli 2026 @ 14:49:20 #298
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221331649
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 14:33 schreef Cirilico het volgende:
Die Bloedzuigers lijken op wat ik zelf bedacht had. Kameleons die elke week de kleur van een team nabootsen en daarmee evenveel punten als dat team binnenharken. :P
Vooralsnog scoren ze easy money, hun enige probleem is elke game het juiste Bondje kiezen om te leechen
pi_221332818
Die Ricardo is de zoon van Malgoisa of niet .. niet helemaal duidelijk nog :o :o :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  dinsdag 14 juli 2026 @ 17:53:56 #300
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221333371
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 16:54 schreef greysbones het volgende:
Die Ricardo is de zoon van Malgoisa of niet .. niet helemaal duidelijk nog :o :o :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o Die screenshot komt van een filmpje van Malgoisa haar eigen tiktok! Zij en haar dochter hebben hem daar afgezet.

Ik weet nog wel dat er tijdens B&B verhalen over Malgosia's zoon naar buiten kwam, maar die heette toen Alwin en ziet er ook anders uit.

Die gaan 100000% daar op bezoek komen, als ze ergens in beeld kan komen dan is ze te vinden .....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')