Valentijne is alleen geen bloedzuiger.quote:Op maandag 13 juli 2026 22:34 schreef freaky40 het volgende:
De Bloedzuigers dus, wist niet dat die bruin waren. Daar past die Fabienne wel bij ja en Valentijne ook.
Ja, veel erger dan moordenaars, verkrachters, drugsdealers en noem maar op. OMGquote:Op maandag 13 juli 2026 21:11 schreef LionHeart het volgende:
Valentijne is echt het meest verschrikkelijke mens op aarde ooit. Op een paar na wellicht.
Het is ongezond, waar bemoeien ze zich allemaal mee of kicken ze stiekem toch zelf op Died? Laat die griet haar eigen fouten maken, daar leer je van. Ze is al vanaf haar 18de met Max, mssn haar eerste vriendje. Ze kan er beter nu achter komen dat hij niet de ware is (als dat al aan de orde is) dan over een paar jaar en een paar kinderen verder.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 02:04 schreef dbgfan het volgende:
Wow, die meiden hebben allemaal een Anouk obsessie. Niet te zuinig. Het is gewoon lachwekkend en zielig tegelijk.
Een valse nicht is hetquote:Op maandag 13 juli 2026 21:18 schreef schetterklep het volgende:
Hmm, die Milan valt me ook meer tegen. Als hij gedoe krijgt nooit wat terug zeggen maar wel bij andere gaan kleppen en achteraf dan wel vaak sorry zeggen tegen diegene. Die lijkt ook wat conflictvermijdend te zijn. En als hij wat gaat uitleggen gaat hij ineens veel sneller praten, had er meer van verwacht
Hey Utopia, dat is zeker een tijdje geleden.quote:Op maandag 13 juli 2026 12:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Goedemiddag all, dat is een tijdje geleden. Is het wat? De bondgenoten?
Mila vind ik vreselijkquote:Op dinsdag 14 juli 2026 03:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is ongezond, waar bemoeien ze zich allemaal mee of kicken ze stiekem toch zelf op Died? Laat die griet haar eigen fouten maken, daar leer je van. Ze is al vanaf haar 18de met Max, mssn haar eerste vriendje. Ze kan er beter nu achter komen dat hij niet de ware is (als dat al aan de orde is) dan over een paar jaar en een paar kinderen verder.
Verder vind ik dat het in de loods op pestgedrag begint te lijken. Iedereen lult over haar, i.p.v. met haar en op een hele valse manier. En helemaal Va & Fa, de valse, gemene meiden bij elkaar. Van Mila zou je verwachten als moeder, dat ze daar niet aan mee zou doen, maar doet net zo hard mee.
Dat is niet helemaal waarquote:Op maandag 13 juli 2026 21:33 schreef KinKiJan het volgende:
Ik ben alles behalve Anouk fan, maar Fabienne en Valentijne gingen met een vooroordeel de loods in, op basis van wat de kijker ziet en zegt.
Dus zonder zelf een mening te vormen staan ze daar meteen te briezen. Hoe zouden ze dat zelf omschrijven, iets van "mean-girl era"?
Een ´Karen´ is toch een schreeuwend wijf en niet zozeer een roddel.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sneaky is ze wel, maar een Karen zeker niet. Dat zou een titel zijn die juist bij Valentijne past
Klopt wat je zegt, alleen was Valentijne al voor haar komst (net als Fabiënne) op socials bezig over Anouk. Als kijker dus en met dat vooroordeel is ze de loods ingegaan. Vervolgens steekt ze haar neus constant in zaken die haar niet aangaan waarmee ze voor haar die vooroordelen bevestigd krijgt, terwijl ze ze dus zelf uitlokt.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 08:02 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar
Valentijne heeft in de loods meerdere aanvaringen gehad met Anouk en als t al niet jouw bloedgroep is dat maakt t nog erger.
Verder heeft ze gereageerd op het zogenaamd weggaan van Anouk na telefoontje 1,2 en 3.
Waarna Anouk verhaal kwam halen.
Verder is t normaal dat je wat alle dag ziet bespreekt met de mensen waar je mee leeft.
Verder let eens op het commentaar dat Anouk zelf levert, hoe ze Fatima die altijd voor haar klaarstond een mes in de rug plante.
Uitje opeisen met het feit dat het haar laatste week is om vervolgens dood leuk te blijven en ga zo maar door
Nee, maar dat maakt toch niet uit. Ze bond buiten het bondje wel met haar of ze nu bij elkaar zitten of niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 03:05 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Valentijne is alleen geen bloedzuiger.
[..]
Ja, veel erger dan moordenaars, verkrachters, drugsdealers en noem maar op. OMG
Nee, ik boycot het bedrijf vanwege deze reclame toneelstukken die kostbare minuten afsnoepen van de echte zendtijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 05:36 schreef ThijsTH het volgende:
He wat een geinig matrasje probeerden ze daar uit. Die kan je dus aan 2 kanten draaien (zacht of hard), maar net waar je die dag zin in hebt? Klinkt ideaal! Ik denk dat ik er ook maar eens eentje ga bestellen, jullie al gedaan?
Dat hij moslim is is ook zijn eigen keuze want hij is gewoon met boerenkool en hema worst opgevoed.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:23 schreef -Spring het volgende:
Waarom wordt een halaldieet niet als een vrije keuze gezien?
"Oooh, maar hij is Moslim, dan snap ik het, maar zíj is vegan en dát is gewoon een keuze."
In iets gaan geloven geeft onmiddelijk voordelen, een loyale gemeendschap, subsidies, Tempel bouwen, rechten opeisen die anderen niet hebbenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:23 schreef -Spring het volgende:
Waarom wordt een halaldieet niet als een vrije keuze gezien?
"Oooh, maar hij is Moslim, dan snap ik het, maar zíj is vegan en dát is gewoon een keuze."
Hij kan ook als moslim geboren zijn, maar er weinig van mee heeft gekregen door persoonlijke omstandigheden en dat later (nu) aan het inhalen is.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hij moslim is is ook zijn eigen keuze want hij is gewoon met boerenkool en hema worst opgevoed.
Tja je bent in Nederland geboren, op latere leeftijd bekeerd als moslim. Zal wel, heb er niks mee.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:32 schreef Plots het volgende:
[..]
Hij kan ook als moslim geboren zijn, maar er weinig van mee heeft gekregen door persoonlijke omstandigheden en dat later (nu) aan het inhalen is.
Vooralsnog scoren ze easy money, hun enige probleem is elke game het juiste Bondje kiezen om te leechenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:33 schreef Cirilico het volgende:
Die Bloedzuigers lijken op wat ik zelf bedacht had. Kameleons die elke week de kleur van een team nabootsen en daarmee evenveel punten als dat team binnenharken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:54 schreef greysbones het volgende:
Die Ricardo is de zoon van Malgoisa of niet .. niet helemaal duidelijk nog![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die screenshot komt van een filmpje van Malgoisa haar eigen tiktok! Zij en haar dochter hebben hem daar afgezet.
Ik weet nog wel dat er tijdens B&B verhalen over Malgosia's zoon naar buiten kwam, maar die heette toen Alwin en ziet er ook anders uit.
Die gaan 100000% daar op bezoek komen, als ze ergens in beeld kan komen dan is ze te vinden .....
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |