Dat laat meteen zien hoeveel inhoud Fabienne heeft ( afgezien van alle Botox en siliconen)quote:Op maandag 13 juli 2026 19:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Sow wat een spannend filmpje![]()
Gaat toch nergens over?
quote:Op maandag 13 juli 2026 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat laat meteen zien hoeveel inhoud Fabienne heeft ( afgezien van alle Botox en siliconen)
Ik begrijp dat niet, ze kennen haar niet persoonlijk. Horen alleen het geroddel wat wij ook horen. Ik zou iemand eerst persoonlijk willen leren kennen, mssn vragen hoe en wat. Het is een vooroordeelquote:Op maandag 13 juli 2026 17:06 schreef Gutso het volgende:
[..]
Toch snap ik wel dat ze Anouk niet mogen. Ze is zo sneaky vind ik, zeker ook hoe ze zich heeft opgesteld richting Fatima samen met Diederik vond ik zo sneu overkomen.
Heb het idee dat alles om Anouk moet draaien.
Ja, als ze niet getergd oprot na een noodkreet van vriendlief en familie, dan maar extra inzetten op de wegpesterij vanuit de loods.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:20 schreef freaky40 het volgende:
Fab en Valentijne moeten de meangirls worden om Noukie het leven zuur te maken. Dat is het nieuwe plot van cyclus 31.
Zelfde type, maar ook Simone heeft wat weg van Beau.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Fabie is toevallig geen twin van Beau ?![]()
[ afbeelding ]
dit is bijna een inkoppertje hequote:
quote:Op maandag 13 juli 2026 21:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dacht ff dat er een silliconen pop in de tent op de grond lag, maar het was Fabienne
Opknagenquote:Op maandag 13 juli 2026 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
Vega én geen gluten ... mooi kan Simone alle havermout opeten
volgens mij was het geen gratis bezoekquote:Op maandag 13 juli 2026 21:09 schreef spapaars het volgende:
Geen bezoek.
zal wel zijn dat er geen informatie naar binnen mag.
Het was geen gratis bezoek. Kopen kan nog steeds.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:09 schreef spapaars het volgende:
Geen bezoek.
Het is te koop. Geen gratis bezoek meer.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:09 schreef spapaars het volgende:
Geen bezoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |