21°, zonnetje, heerlijk briesjequote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
25 graden en een enkel wolkje hier
Wel weer vies benauwd
lange regels vinden mensen volgens onderzoek niet fijnquote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:58 schreef Nizno het volgende:
waarom denkt het AD dat dit makkelijk leesbaar is?
https://www.ad.nl/redacti(...)e-andere-supermarkt/
witte letters en zwarte achtergrond zonder noodzaak vinden mensen ook niet fijnquote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:12 schreef mschol het volgende:
[..]
lange regels vinden mensen volgens onderzoek niet fijn
Of een afvoerslangetje voor de droger aansluiten. Ook zoiets. Klootzakken.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor ¤20 doe ik de stekker wel in het stopcontact.
En toch is dat waar NS recentelijk op overgegaan is.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
witte letters en zwarte achtergrond zonder noodzaak vinden mensen ook niet fijn
blauw en wit toch bij de NS?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En toch is dat waar NS recentelijk op overgegaan is.
Whehe, laaielichters.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja kut he, die laaielichters die 30-40 euro aansluitkosten rekenen voor nog geen anderhalve minuut werk
nu plexiglas ervoor tegen het stof.. en wat staat er in het hoekje tussen de kasten?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:18 schreef Ama het volgende:
Omg ik ben er echt zo blij mee.
[ afbeelding ]
Paddenstoelendorp past opzich ook wel maar laat ik toch op mijn dressoir staan.
Alvast voorsorteren op het feit dat de toekomstige generaties niet meer kunnen lezen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:12 schreef mschol het volgende:
[..]
lange regels vinden mensen volgens onderzoek niet fijn
ja daar hebben veel sites ook last van. Klik je op wat je denkt dat een goed leesbaar en nuttig bericht is... krijg je een tering filmpjequote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alvast voorsorteren op het feit dat de toekomstige generaties niet meer kunnen lezen.
Jawel, maar heb die in tijden niet gehoord of gelezen.quote:
Misschien ooit en in het hoekje staat niks.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
nu plexiglas ervoor tegen het stof.. en wat staat er in het hoekje tussen de kasten?
een kier was ook niet mooi geweest imho maar neem aan dat je dat wilde zodat je er bij kon?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:26 schreef Ama het volgende:
@:mschol Zat eerst te twijfelen of ik een kier er tussen moest laten maar mijn vader vond dit ook mooier als ze aansluiten.
En ze staan vast tegen de muur dus ze zijn Hedwig proof.
Als de AI stuk is zijn we verloren.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alvast voorsorteren op het feit dat de toekomstige generaties niet meer kunnen lezen.
Dat doet AI dan weer niet. Wel m’n baan inpikken maar niet de was opvouwen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:23 schreef Nattekat het volgende:
Zou het waarderen als m'n tosti zichzelf zou maken nu
Ja klopt maar goed wat ik niet zie liggen is er ook niet dan denk ik maar ofzo.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:28 schreef mschol het volgende:
[..]
een kier was ook niet mooi geweest imho maar neem aan dat je dat wilde zodat je er bij kon?
en hedwig proof is wel slim
Ik postte gisteren al iets over dat meiden zich gedragen als dertigers vanaf de brugklas en dat het allemaal eenheidsworst aan het worden is. Daar is overmatig afhankelijk van AI worden ook een symptoom van. Die kinderen van tegenwoordig skippen gewoon de cruciale levensfase van ontdekking, experimenteren en persoonlijke groei.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de AI stuk is zijn we verloren.
en wat voor snacks gaan het worden?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet nog snacks voor vanavond kopen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat doet AI dan weer niet. Wel m’n baan inpikken maar niet de was opvouwen.
Die eenheidsworst is van iedere generatie hoor, zeker binnen de subculturen. Al denk ik dat de grote stroom nu nog algemener gaat worden. Gaan vast ook wel weer mensen zijn die toch komen bovendrijven.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik postte gisteren al iets over dat meiden zich gedragen als dertigers vanaf de brugklas en dat het allemaal eenheidsworst aan het worden is. Daar is overmatig afhankelijk van AI worden ook een symptoom van. Die kinderen van tegenwoordig skippen gewoon de cruciale levensfase van ontdekking, experimenteren en persoonlijke groei.
AI gaat die kinderen echt niet redden. Millennials zijn gewoon intens slechte ouders. Niet geheel verrassend, maar het is wel extreem.
mini kaassoufflés er bijquote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag dat ze mini Mexicano hebben tegenwoordig.
Tot een bepaalde hoogte. De vergelijking die werd gemaakt was met late 90s/vroege 00s kinderen. Dat is helemaal geen grote sprong, die kinderen zijn ook opgegroeid met social media. Er is zo goed als geen ruimte voor individuele ontwikkeling meer, en dat is echt pas van de laatste jaren.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die eenheidsworst is van iedere generatie hoor, zeker binnen de subculturen. Al denk ik dat de grote stroom nu nog algemener gaat worden. Gaan vast ook wel weer mensen zijn die toch komen bovendrijven.
alsof ze alles al weten? of wat anders?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik postte gisteren al iets over dat meiden zich gedragen als dertigers vanaf de brugklas en dat het allemaal eenheidsworst aan het worden is. Daar is overmatig afhankelijk van AI worden ook een symptoom van. Die kinderen van tegenwoordig skippen gewoon de cruciale levensfase van ontdekking, experimenteren en persoonlijke groei.
AI gaat die kinderen echt niet redden. Millennials zijn gewoon intens slechte ouders. Niet geheel verrassend, maar het is wel extreem.
Oh ik kom niet op de frontpage eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook het idee dat ik internet soms uitgespeeld heb. Zoveel AI slob die je overal ziet, beetje slechte verhalen verzinnen met een AI plaatje voor de clicks.
Denk dat je als ouder daar best wel invloed in hebt. Zou mijn kind de eerste jaren schermloos opvoeden. En daarna gewoon eens de basics van alles leren.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot een bepaalde hoogte. De vergelijking die werd gemaakt was met late 90s/vroege 00s kinderen. Dat is helemaal geen grote sprong, die kinderen zijn ook opgegroeid met social media. Er is zo goed als geen ruimte voor individuele ontwikkeling meer, en dat is echt pas van de laatste jaren.
Moraal van het verhaal is wel dat ouders hun kinderen moeten opvoeden, en niet het werk aan social media over moeten laten. Helaasch is het internet niet meer zoals het 20 jaar geleden was, waarbij je gewoon je plek kon vinden in plaats van gestuurd wordt door algoritmes.
Maar je bent een millennial, dat maakt je volgens Nattekat meteen een intens slechte ouder.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je als ouder daar best wel invloed in hebt. Zou mijn kind de eerste jaren schermloos opvoeden. En daarna gewoon eens de basics van alles leren.
druk de troep maar onder de stoelquote:
Dat is dan maar zo.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar je bent een millennial, dat maakt je volgens Nattekat meteen een intens slechte ouder.
Saai. 14-jarigen zijn nog gewoon kinderen en mogen zich ook zo gedragen. Daar is alleen steeds minder ruimte voor. Ik heb een heel leuk creatief nichtje van 13, en zij is steeds meer de uitzondering. Haar klasgenoten zijn drukker bezig met een skincare routine en een serie die volgens mij voor volwassenen is. Bijna niet voor te stellen als ik haar zie.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:46 schreef mschol het volgende:
[..]
alsof ze alles al weten? of wat anders?
Exceptions applyquote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar je bent een millennial, dat maakt je volgens Nattekat meteen een intens slechte ouder.
aha, achja komt vanzelf welw eer goed.. elke generatie heeft zo hun mankementenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Saai. 14-jarigen zijn nog gewoon kinderen en mogen zich ook zo gedragen. Daar is alleen steeds minder ruimte voor. Ik heb een heel leuk creatief nichtje van 13, en zij is steeds meer de uitzondering. Haar klasgenoten zijn drukker bezig met een skincare routine en een serie die volgens mij voor volwassenen is. Bijna niet voor te stellen als ik haar zie.
M'n nichtjes kregen pas een smartphone toen ze 16 werden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je als ouder daar best wel invloed in hebt. Zou mijn kind de eerste jaren schermloos opvoeden. En daarna gewoon eens de basics van alles leren.
Lage leesvaardigheid is nou niet echt een mankement dat in dezelfde categorie valt als die van de laatste paarquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:12 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, achja komt vanzelf welw eer goed.. elke generatie heeft zo hun mankementen
Ach, jouw generatie is gewend dat je alles kunt googlen maar weer niet hoe ze een goede vraag moeten stellen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lage leesvaardigheid is nou niet echt een mankement dat in dezelfde categorie valt als die van de laatste paar
Maar we kunnen wel allemaal gewoon lezenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ach, jouw generatie is gewend dat je alles kunt googlen maar weer niet hoe ze een goede vraag moeten stellen.
Wij moesten nog dos prompts leren als we iets wilden.
Dat is niks nieuws hoor. Was in "mijn tijd" ook al zo. Nog voor social media of überhaupt internet.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Saai. 14-jarigen zijn nog gewoon kinderen en mogen zich ook zo gedragen. Daar is alleen steeds minder ruimte voor. Ik heb een heel leuk creatief nichtje van 13, en zij is steeds meer de uitzondering. Haar klasgenoten zijn drukker bezig met een skincare routine en een serie die volgens mij voor volwassenen is. Bijna niet voor te stellen als ik haar zie.
Begrijpend lezen valt al tegenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar we kunnen wel allemaal gewoon lezen
Moet je nagaan hoe erg het gesteld is met de kinderen van nu.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijpend lezen valt al tegen
ja maar dat past niet in zijn plaatjequote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is niks nieuws hoor. Was in "mijn tijd" ook al zo. Nog voor social media of überhaupt internet.
dat noemde je ook niet, dus daar kan ik dan moeilijk op reageren he?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lage leesvaardigheid is nou niet echt een mankement dat in dezelfde categorie valt als die van de laatste paar
Ik had het wel genoemd, maar in een andere post. Ben niet scherp vandaagquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dat noemde je ook niet, dus daar kan ik dan moeilijk op reageren he?
dat is wel zorgelijk, maar uiteindelijk wel te over winnen denk ik
ahaquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had het wel genoemd, maar in een andere post. Ben niet scherp vandaag
Daar bevind ik me momenteelquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
aha
gewoon nog ziekjes, hup terug je bed in
ouderdom komt met gebrekenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:36 schreef Nizno het volgende:
ik horde de wasmachine al een tijdje niet meer dus dacht... laat ik de was dan maar eens op gaan hangen.
Blijkbaar ben ik gewoon doof want hij draait nog gewoon
7247 zijn er minimaal 7000 meer dan hierquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch nog maar even een blokkie om, het gaat weer lekker vandaag eigenlijk. 7247 al. Dan ben je eigenlijk aan jezelf verplicht om er een mooie score van te maken
Jij hebt er vast wel meer dan ikquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:43 schreef mschol het volgende:
[..]
7247 zijn er minimaal 7000 meer dan hier
dat nog net wel..quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent niet je bed uit gekomen vandaag?
Zorgen dat je ouders hebt met een koophuis helpt al een boel.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe erg het gesteld is met de kinderen van nu.
Dus mijn buurmeisje van 1 of 2 is nu al gedoemd?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zorgen dat je ouders hebt met een koophuis helpt al een boel.
misschien hebben ze nog geluk?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus mijn buurmeisje van 1 of 2 is nu al gedoemd?
Nah. Fucked for life. Fubar. Game over, man. Game over!quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah. Fucked for life. Fubar. Game over, man. Game over!
O ja moet ik straks ook doen als ik thuis benquote:
@Koen66 moet er ook bijquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
We kunnen beginnen met aftellen
@:haags
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
We kunnen beginnen met aftellen
@:haags
postcode en huurhuis/koophuis is een goede voorspeller.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus mijn buurmeisje van 1 of 2 is nu al gedoemd?
Wat zegt het dat ze in het huis onder mij woont?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
postcode en huurhuis/koophuis is een goede voorspeller.
ik hoor hem nu piepenquote:
quote:
Mijn oude Nokia tv had ook vermakelijk piepjequote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
weet je zeker dat dat je wasmachine is?
alleen mn keukenwekker pieptquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn oude Nokia tv had ook vermakelijk piepje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |