21°, zonnetje, heerlijk briesjequote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
25 graden en een enkel wolkje hier
Wel weer vies benauwd
lange regels vinden mensen volgens onderzoek niet fijnquote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:58 schreef Nizno het volgende:
waarom denkt het AD dat dit makkelijk leesbaar is?
https://www.ad.nl/redacti(...)e-andere-supermarkt/
witte letters en zwarte achtergrond zonder noodzaak vinden mensen ook niet fijnquote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:12 schreef mschol het volgende:
[..]
lange regels vinden mensen volgens onderzoek niet fijn
Of een afvoerslangetje voor de droger aansluiten. Ook zoiets. Klootzakken.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor ¤20 doe ik de stekker wel in het stopcontact.
En toch is dat waar NS recentelijk op overgegaan is.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
witte letters en zwarte achtergrond zonder noodzaak vinden mensen ook niet fijn
blauw en wit toch bij de NS?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En toch is dat waar NS recentelijk op overgegaan is.
Whehe, laaielichters.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja kut he, die laaielichters die 30-40 euro aansluitkosten rekenen voor nog geen anderhalve minuut werk
nu plexiglas ervoor tegen het stof.. en wat staat er in het hoekje tussen de kasten?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:18 schreef Ama het volgende:
Omg ik ben er echt zo blij mee.
[ afbeelding ]
Paddenstoelendorp past opzich ook wel maar laat ik toch op mijn dressoir staan.
Alvast voorsorteren op het feit dat de toekomstige generaties niet meer kunnen lezen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:12 schreef mschol het volgende:
[..]
lange regels vinden mensen volgens onderzoek niet fijn
ja daar hebben veel sites ook last van. Klik je op wat je denkt dat een goed leesbaar en nuttig bericht is... krijg je een tering filmpjequote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alvast voorsorteren op het feit dat de toekomstige generaties niet meer kunnen lezen.
Jawel, maar heb die in tijden niet gehoord of gelezen.quote:
Misschien ooit en in het hoekje staat niks.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
nu plexiglas ervoor tegen het stof.. en wat staat er in het hoekje tussen de kasten?
een kier was ook niet mooi geweest imho maar neem aan dat je dat wilde zodat je er bij kon?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:26 schreef Ama het volgende:
@:mschol Zat eerst te twijfelen of ik een kier er tussen moest laten maar mijn vader vond dit ook mooier als ze aansluiten.
En ze staan vast tegen de muur dus ze zijn Hedwig proof.
Als de AI stuk is zijn we verloren.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alvast voorsorteren op het feit dat de toekomstige generaties niet meer kunnen lezen.
Dat doet AI dan weer niet. Wel m’n baan inpikken maar niet de was opvouwen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:23 schreef Nattekat het volgende:
Zou het waarderen als m'n tosti zichzelf zou maken nu
Ja klopt maar goed wat ik niet zie liggen is er ook niet dan denk ik maar ofzo.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:28 schreef mschol het volgende:
[..]
een kier was ook niet mooi geweest imho maar neem aan dat je dat wilde zodat je er bij kon?
en hedwig proof is wel slim
Ik postte gisteren al iets over dat meiden zich gedragen als dertigers vanaf de brugklas en dat het allemaal eenheidsworst aan het worden is. Daar is overmatig afhankelijk van AI worden ook een symptoom van. Die kinderen van tegenwoordig skippen gewoon de cruciale levensfase van ontdekking, experimenteren en persoonlijke groei.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de AI stuk is zijn we verloren.
en wat voor snacks gaan het worden?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet nog snacks voor vanavond kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |