Ach, jouw generatie is gewend dat je alles kunt googlen maar weer niet hoe ze een goede vraag moeten stellen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lage leesvaardigheid is nou niet echt een mankement dat in dezelfde categorie valt als die van de laatste paar
Maar we kunnen wel allemaal gewoon lezenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ach, jouw generatie is gewend dat je alles kunt googlen maar weer niet hoe ze een goede vraag moeten stellen.
Wij moesten nog dos prompts leren als we iets wilden.
Dat is niks nieuws hoor. Was in "mijn tijd" ook al zo. Nog voor social media of überhaupt internet.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Saai. 14-jarigen zijn nog gewoon kinderen en mogen zich ook zo gedragen. Daar is alleen steeds minder ruimte voor. Ik heb een heel leuk creatief nichtje van 13, en zij is steeds meer de uitzondering. Haar klasgenoten zijn drukker bezig met een skincare routine en een serie die volgens mij voor volwassenen is. Bijna niet voor te stellen als ik haar zie.
Begrijpend lezen valt al tegenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar we kunnen wel allemaal gewoon lezen
Moet je nagaan hoe erg het gesteld is met de kinderen van nu.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijpend lezen valt al tegen
ja maar dat past niet in zijn plaatjequote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is niks nieuws hoor. Was in "mijn tijd" ook al zo. Nog voor social media of überhaupt internet.
dat noemde je ook niet, dus daar kan ik dan moeilijk op reageren he?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lage leesvaardigheid is nou niet echt een mankement dat in dezelfde categorie valt als die van de laatste paar
Ik had het wel genoemd, maar in een andere post. Ben niet scherp vandaagquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dat noemde je ook niet, dus daar kan ik dan moeilijk op reageren he?
dat is wel zorgelijk, maar uiteindelijk wel te over winnen denk ik
ahaquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had het wel genoemd, maar in een andere post. Ben niet scherp vandaag
Daar bevind ik me momenteelquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
aha
gewoon nog ziekjes, hup terug je bed in
ouderdom komt met gebrekenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:36 schreef Nizno het volgende:
ik horde de wasmachine al een tijdje niet meer dus dacht... laat ik de was dan maar eens op gaan hangen.
Blijkbaar ben ik gewoon doof want hij draait nog gewoon
7247 zijn er minimaal 7000 meer dan hierquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch nog maar even een blokkie om, het gaat weer lekker vandaag eigenlijk. 7247 al. Dan ben je eigenlijk aan jezelf verplicht om er een mooie score van te maken
Jij hebt er vast wel meer dan ikquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:43 schreef mschol het volgende:
[..]
7247 zijn er minimaal 7000 meer dan hier
dat nog net wel..quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent niet je bed uit gekomen vandaag?
Zorgen dat je ouders hebt met een koophuis helpt al een boel.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe erg het gesteld is met de kinderen van nu.
Dus mijn buurmeisje van 1 of 2 is nu al gedoemd?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zorgen dat je ouders hebt met een koophuis helpt al een boel.
misschien hebben ze nog geluk?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus mijn buurmeisje van 1 of 2 is nu al gedoemd?
Nah. Fucked for life. Fubar. Game over, man. Game over!quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah. Fucked for life. Fubar. Game over, man. Game over!
O ja moet ik straks ook doen als ik thuis benquote:
@Koen66 moet er ook bijquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
We kunnen beginnen met aftellen
@:haags
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
We kunnen beginnen met aftellen
@:haags
postcode en huurhuis/koophuis is een goede voorspeller.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus mijn buurmeisje van 1 of 2 is nu al gedoemd?
Wat zegt het dat ze in het huis onder mij woont?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
postcode en huurhuis/koophuis is een goede voorspeller.
ik hoor hem nu piepenquote:
quote:
Mijn oude Nokia tv had ook vermakelijk piepjequote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
weet je zeker dat dat je wasmachine is?
alleen mn keukenwekker pieptquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn oude Nokia tv had ook vermakelijk piepje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |