SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nog 0quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:37 schreef Barbusse het volgende:
Wie zal de OP van deeltje #2000 hebben? Stay tuned!
GC / [KSC#2000] Het jubileumquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:37 schreef Barbusse het volgende:
Wie zal de OP van deeltje #2000 hebben? Stay tuned!
Had je wat anders verwacht dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:39 schreef bitterbal het volgende:
k heb bijna alle kleding die ik ooit van shein heb besteld weg gegooid. Het is toch waardeloze kwaliteit
Ik heb alles van Shein en temu in zakken staan op zolder. Schijnen stoffen in te zitten die door je huid kanker kunnen veroorzaken.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:39 schreef bitterbal het volgende:
k heb bijna alle kleding die ik ooit van shein heb besteld weg gegooid. Het is toch waardeloze kwaliteit
quote:
Morguh Stigquote:
Smoepsiequote:
Hardleers.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja trap toch elke keer in de foto's en de fake reviews
surprised pickachuquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:39 schreef bitterbal het volgende:
Ja maar zielig en zo.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:42 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)t-langer-veilig.html
gewoon de raddraaiers versneld afwijzen en uitzetten geen optie?
15quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Snap ik haags. Hoe oud is ze geworden?
tja, dat is het risico bij kopen van ongecontroleerde zooi toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb alles van Shein en temu in zakken staan op zolder. Schijnen stoffen in te zitten die door je huid kanker kunnen veroorzaken.
Kan niet zeggen dat ik de kleding slecht vond. Bleef ook wel goed in de was. ALleen voelde je het niet als nat als het uit de machine kwamquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En omdat het goedkoop is waardoor je die prikkel krijgt van 'ach het is maar een paar euro'quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze nu op een mooie zonnige weiden vol met legen dozen en muizen aan het ronddartelen isquote:
Nee, want dat is tegen de agenda.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:42 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)t-langer-veilig.html
gewoon de raddraaiers versneld afwijzen en uitzetten geen optie?
Jawel. Tot nu toe 1 van de moeilijkste beslissingen geweest, je huisdier in laten slapen.quote:
Jeps dat ookquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En omdat het goedkoop is waardoor je die prikkel krijgt van 'ach het is maar een paar euro'
Terwijl het hier al praktisch niks kostquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps dat ook
Het is hier nog vele malen goedkoper dan in nederland
Erg verdrietig. De kat wilde niks van haar weten toen mijn dochter baby was maar naarmate mijn dochter ouder werd kregen ze steeds meer een band.quote:
Jaquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze nu op een mooie zonnige weiden vol met legen dozen en muizen aan het ronddartelen is
quote:
Soms zijn de moeilijkste beslissingen wel de beste hoe moeilijk ook. Je neemt niet voor niets zo beslissingquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Jawel. Tot nu toe 1 van de moeilijkste beslissingen geweest, je huisdier in laten slapen.
Gelukkig heeft ze nu een beetje de leeftijd waarop ze het kan begrijpen en kan leren dingen een plekje te geven.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Erg verdrietig. De kat wilde niks van haar weten toen mijn dochter baby was maar naarmate mijn dochter ouder werd kregen ze steeds meer een band.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:48 schreef Haags het volgende:
Haar drink bakje met water staat er nog. En haar krabpaal.
ja, is het ookquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Jawel. Tot nu toe 1 van de moeilijkste beslissingen geweest, je huisdier in laten slapen.
Begrijpelijk vriendje.quote:
Dat is wel een mooie leeftijd voor een katquote:
Dat heb ik bij mijn kat 'gelukkig' niet hoeven doen, maar de stilte in huis nadat je beestje weg is is zo kut. Zelfs alle kleine irritaties als vervelend in de weg lopen en zeuren om eten mis je danquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:45 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:48 schreef Haags het volgende:
Neem de tijd. Er is geen haast.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:48 schreef Haags het volgende:
Euh, wutquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:59 schreef bitterbal het volgende:
we hebben hier een nieuwe rel op het eilandIemand heeft een berg zand illegaal afgegraven
[ afbeelding ]
en nu probeert de politie te achterhalen wie dat dan was. Maar niemand wil zijn mond opendoen dus politie weet niet wie dit heeft gedaan
Zullen ze vast heel onopvallend met een schepje hebben gedaan en met een kruiwagen hebben weggeredenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:59 schreef bitterbal het volgende:
we hebben hier een nieuwe rel op het eilandIemand heeft een berg zand illegaal afgegraven
[ afbeelding ]
en nu probeert de politie te achterhalen wie dat dan was. Maar niemand wil zijn mond opendoen dus politie weet niet wie dit heeft gedaan
ze zijn naar de land office gegaan om te vragen die de eigenaar is van de grond en daar zei men ' dat weten we niet 'quote:
Klopt helemaal. Ze ging bijvoorbeeld altijd vroeg in de ochtend in de vensterbank zitten dwars door de lamellen heen, tering herrie jonge.. werden we wakker van, gaat ze niet naar buiten kijken maar door de lamellen naar ons zitten koekeloerenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik bij mijn kat 'gelukkig' niet hoeven doen, maar de stilte in huis nadat je beestje weg is is zo kut. Zelfs alle kleine irritaties als vervelend in de weg lopen en zeuren om eten mis je dan
Ja beetje passief-agressief zorgen dat jullie opstaan om haar eten te gevenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ze ging bijvoorbeeld altijd vroeg in de ochtend in de vensterbank zitten dwars door de lamellen heen, tering herrie jonge.. werden we wakker van, gaat ze niet naar buiten kijken maar door de lamellen naar ons zitten koekeloeren![]()
Ben je niet bang dat ze jou weer arresteren nu?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
"het zijn altijd die buutnlanders"quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ze jou weer arresteren nu?
Gaan ze sporenonderzoek in haar huisje doen om te kijken of dat zand daar niet ergens verstopt is.quote:
ik heb hier niets mee te makenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ze jou weer arresteren nu?
heb wel altijd zand in huisquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan ze sporenonderzoek in haar huisje doen om te kijken of dat zand daar niet ergens verstopt is.
Verkeerde account Barb.quote:
Bel de politie!quote:
begrijpelijk, gelijk weghalen is ook weer zoiets en voelt raarquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:48 schreef Haags het volgende:
en dat valt niet opquote:
Ja en die wal in de tuin om de buren af te schermen was er zeker opeens plotsquote:
Vage shit welquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zijn naar de land office gegaan om te vragen die de eigenaar is van de grond en daar zei men ' dat weten we niet '
RIPquote:
Sorry!quote:
ze hebben hier jaren terug een illegaal vliegveld proberen te bouwen. Ging ook een tijdje goed voordat de autoriteiten er achter kwamenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:19 schreef mschol het volgende:
[..]
begrijpelijk, gelijk weghalen is ook weer zoiets en voelt raar
[..]
en dat valt niet op
Nee dan kan Koens vredig sterven of zoiets.quote:
welke walquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en die wal in de tuin om de buren af te schermen was er zeker opeens plots
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vage shit wel
Doet me een beetje denken aan wat ooit eens in Malta was gebeurd. Daar vonden ze eens in leeg stuk landbouwgrond een vrijwel complete professionele restaurantkeuken. Koelkasten, fornuizen, afwasmachines, alles.
En dat terwijl je daar dat spul gratis kunt laten verwijderen door een speciale ophaaldienst voor grof en chemisch afval. Dus in plaats van die te bellen heeft 1 of andere klapjostie alles eruit lopen breken, zelf ingeladen in een truck om het daarna illegaal ergens te dumpen in de natuur. Idioot
Zelfs het telefoonnummer van die dienst is gratis. I mean, c'mon manquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben hier jaren terug een illegaal vliegveld proberen te bouwen. Ging ook een tijdje goed voordat de autoriteiten er achter kwamen
Only on Malta!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vage shit wel
Doet me een beetje denken aan wat ooit eens in Malta was gebeurd. Daar vonden ze eens in leeg stuk landbouwgrond een vrijwel complete professionele restaurantkeuken. Koelkasten, fornuizen, afwasmachines, alles.
En dat terwijl je daar dat spul gratis kunt laten verwijderen door een speciale ophaaldienst voor grof en chemisch afval. Dus in plaats van die te bellen heeft 1 of andere klapjostie alles eruit lopen breken, zelf ingeladen in een truck om het daarna illegaal ergens te dumpen in de natuur. Idioot
"wat zijn jullie daar aan het doen?"quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben hier jaren terug een illegaal vliegveld proberen te bouwen. Ging ook een tijdje goed voordat de autoriteiten er achter kwamen
Er lopen wat mafkezen rond daarquote:
ja ze hadden al bijna een run way gebouwdquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"wat zijn jullie daar aan het doen?"
- oh nee niks hoor, gewoon een beetje graven en doen
"ok, ga maar lekker verder dan, kijk wel uit met dat asfalt, dat is warm ... "
[ afbeelding ]
U bent in Rovaniemi?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:27 schreef Recce het volgende:
Het is alweer +26 °C bij de Kerstman. Ik zag gisteren 27 graden.
[ afbeelding ]
@:nizno
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze hadden al bijna een run way gebouwd
Godsammequote:
Toch te weinig mensen omgekocht om er mee weg te komenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar gaat het toch elke keer misquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch te weinig mensen omgekocht om er mee weg te komen
Maltakezenquote:
Hoe dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan alleen maar tegenvallenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik eens eten deze week.
Wil die teriyakiburger van de Mac eens proberen dus dat is al een ding.
Mijn vriendin is tot haar schaamte daar nog nooit geweest en als we nu zouden gaan is haar eis om als volwassen vrouw bij de Kerstman op schoot te gaan zittenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Het is daar warmer dan in Twente.
Alsof de kerstman daar wat op tegen heeft.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn vriendin is tot haar schaamte daar nog nooit geweest en als we nu zouden gaan is haar eis om als volwassen vrouw bij de Kerstman op schoot te gaan zitten
De ouwe viespeukquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof de kerstman daar wat op tegen heeft.
"Zo. Wat wil jij van de kerstman?"quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De ouwe viespeuk
inb4 it takes one to know one![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |