En omdat het goedkoop is waardoor je die prikkel krijgt van 'ach het is maar een paar euro'quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja trap toch elke keer in de foto's en de fake reviews
denk dat ze nu op een mooie zonnige weiden vol met legen dozen en muizen aan het ronddartelen isquote:
Nee, want dat is tegen de agenda.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:42 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)t-langer-veilig.html
gewoon de raddraaiers versneld afwijzen en uitzetten geen optie?
Jawel. Tot nu toe 1 van de moeilijkste beslissingen geweest, je huisdier in laten slapen.quote:
Jeps dat ookquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En omdat het goedkoop is waardoor je die prikkel krijgt van 'ach het is maar een paar euro'
Terwijl het hier al praktisch niks kostquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps dat ook
Het is hier nog vele malen goedkoper dan in nederland
Erg verdrietig. De kat wilde niks van haar weten toen mijn dochter baby was maar naarmate mijn dochter ouder werd kregen ze steeds meer een band.quote:
Jaquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze nu op een mooie zonnige weiden vol met legen dozen en muizen aan het ronddartelen is
quote:
Soms zijn de moeilijkste beslissingen wel de beste hoe moeilijk ook. Je neemt niet voor niets zo beslissingquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Jawel. Tot nu toe 1 van de moeilijkste beslissingen geweest, je huisdier in laten slapen.
Gelukkig heeft ze nu een beetje de leeftijd waarop ze het kan begrijpen en kan leren dingen een plekje te geven.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Erg verdrietig. De kat wilde niks van haar weten toen mijn dochter baby was maar naarmate mijn dochter ouder werd kregen ze steeds meer een band.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:48 schreef Haags het volgende:
Haar drink bakje met water staat er nog. En haar krabpaal.
ja, is het ookquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Jawel. Tot nu toe 1 van de moeilijkste beslissingen geweest, je huisdier in laten slapen.
Begrijpelijk vriendje.quote:
Dat is wel een mooie leeftijd voor een katquote:
Dat heb ik bij mijn kat 'gelukkig' niet hoeven doen, maar de stilte in huis nadat je beestje weg is is zo kut. Zelfs alle kleine irritaties als vervelend in de weg lopen en zeuren om eten mis je danquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:45 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:48 schreef Haags het volgende:
Neem de tijd. Er is geen haast.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:48 schreef Haags het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |