SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nog 0quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:37 schreef Barbusse het volgende:
Wie zal de OP van deeltje #2000 hebben? Stay tuned!
GC / [KSC#2000] Het jubileumquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:37 schreef Barbusse het volgende:
Wie zal de OP van deeltje #2000 hebben? Stay tuned!
Had je wat anders verwacht dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:39 schreef bitterbal het volgende:
k heb bijna alle kleding die ik ooit van shein heb besteld weg gegooid. Het is toch waardeloze kwaliteit
Ik heb alles van Shein en temu in zakken staan op zolder. Schijnen stoffen in te zitten die door je huid kanker kunnen veroorzaken.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:39 schreef bitterbal het volgende:
k heb bijna alle kleding die ik ooit van shein heb besteld weg gegooid. Het is toch waardeloze kwaliteit
quote:
Morguh Stigquote:
Smoepsiequote:
Hardleers.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja trap toch elke keer in de foto's en de fake reviews
surprised pickachuquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:39 schreef bitterbal het volgende:
Ja maar zielig en zo.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:42 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)t-langer-veilig.html
gewoon de raddraaiers versneld afwijzen en uitzetten geen optie?
15quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Snap ik haags. Hoe oud is ze geworden?
tja, dat is het risico bij kopen van ongecontroleerde zooi toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb alles van Shein en temu in zakken staan op zolder. Schijnen stoffen in te zitten die door je huid kanker kunnen veroorzaken.
Kan niet zeggen dat ik de kleding slecht vond. Bleef ook wel goed in de was. ALleen voelde je het niet als nat als het uit de machine kwamquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja trap toch elke keer in de foto's en de fake reviews
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |