welke walquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en die wal in de tuin om de buren af te schermen was er zeker opeens plots
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vage shit wel
Doet me een beetje denken aan wat ooit eens in Malta was gebeurd. Daar vonden ze eens in leeg stuk landbouwgrond een vrijwel complete professionele restaurantkeuken. Koelkasten, fornuizen, afwasmachines, alles.
En dat terwijl je daar dat spul gratis kunt laten verwijderen door een speciale ophaaldienst voor grof en chemisch afval. Dus in plaats van die te bellen heeft 1 of andere klapjostie alles eruit lopen breken, zelf ingeladen in een truck om het daarna illegaal ergens te dumpen in de natuur. Idioot
Zelfs het telefoonnummer van die dienst is gratis. I mean, c'mon manquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben hier jaren terug een illegaal vliegveld proberen te bouwen. Ging ook een tijdje goed voordat de autoriteiten er achter kwamen
Only on Malta!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vage shit wel
Doet me een beetje denken aan wat ooit eens in Malta was gebeurd. Daar vonden ze eens in leeg stuk landbouwgrond een vrijwel complete professionele restaurantkeuken. Koelkasten, fornuizen, afwasmachines, alles.
En dat terwijl je daar dat spul gratis kunt laten verwijderen door een speciale ophaaldienst voor grof en chemisch afval. Dus in plaats van die te bellen heeft 1 of andere klapjostie alles eruit lopen breken, zelf ingeladen in een truck om het daarna illegaal ergens te dumpen in de natuur. Idioot
"wat zijn jullie daar aan het doen?"quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben hier jaren terug een illegaal vliegveld proberen te bouwen. Ging ook een tijdje goed voordat de autoriteiten er achter kwamen
Er lopen wat mafkezen rond daarquote:
ja ze hadden al bijna een run way gebouwdquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"wat zijn jullie daar aan het doen?"
- oh nee niks hoor, gewoon een beetje graven en doen
"ok, ga maar lekker verder dan, kijk wel uit met dat asfalt, dat is warm ... "
[ afbeelding ]
U bent in Rovaniemi?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:27 schreef Recce het volgende:
Het is alweer +26 °C bij de Kerstman. Ik zag gisteren 27 graden.
[ afbeelding ]
@:nizno
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze hadden al bijna een run way gebouwd
Godsammequote:
Toch te weinig mensen omgekocht om er mee weg te komenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar gaat het toch elke keer misquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch te weinig mensen omgekocht om er mee weg te komen
Maltakezenquote:
Hoe dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan alleen maar tegenvallenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik eens eten deze week.
Wil die teriyakiburger van de Mac eens proberen dus dat is al een ding.
Mijn vriendin is tot haar schaamte daar nog nooit geweest en als we nu zouden gaan is haar eis om als volwassen vrouw bij de Kerstman op schoot te gaan zittenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Het is daar warmer dan in Twente.
Alsof de kerstman daar wat op tegen heeft.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn vriendin is tot haar schaamte daar nog nooit geweest en als we nu zouden gaan is haar eis om als volwassen vrouw bij de Kerstman op schoot te gaan zitten
De ouwe viespeukquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof de kerstman daar wat op tegen heeft.
"Zo. Wat wil jij van de kerstman?"quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De ouwe viespeuk
inb4 it takes one to know one![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |