Of hij zit in de woonkamer i.p.v. op zijn zolderkamer.quote:
De kroeg.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar is capuchon_jongen trouwens?
In België denk ikquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
aan het jeanetten op het strand (met "vrienden")quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pintjes pakken op caféquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overleden. Gestikt in een plopkoekquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik denk in een Fritkot in een zelf gebreide Vareus.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja, maar het zijn vaak juist mods die het doen…quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je moderator was zou je daar wat aan kunnen doen!
Zo goed is Courtois toch niet meer?quote:
Oh ja onenigheid tussen crew houden we niet vanquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn vaak juist mods die het doen…
We gaan het meemakenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
België heeft een uitstekende tweede keeper
Als ie nog steeds de eerste keeper van Real Madrid is zal hij toch vast wel iets goed doen.quote:
Penalty killer?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
België heeft een uitstekende tweede keeper
LUUUCAAAS MOUUURRAAAquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik ben een beetje voor België geworden.
Ook door al die Nederlands die België haten terwijl ze het 500 keer beter doen dan wij. Dat vind ik altijd wat sneu.
Dat is een beetje hetzelfde als die Feyenoorders die toen moesten lachen omdat Ajax uit de halve finale CL lag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |