abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juli 2026 @ 23:03:12 #101
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221299194
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 22:22 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Met een ton hoeft hij zijn hele leven niet meer te werken _O-
Doet me denken aan EJVJL Zoë die vroeg of je met 5000,- een huis kon kopen...., Euro's ja :')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221299574
Blij dat ik dat hele gestem kan doorspoelen, wat een saai geneuzel is dat toch altijd zeg. _O-
Ook zoveel gerek met scenes dat ze de namen opschrijven |:(

Ik zit toch weer met een dillema; aan de ene kant wil ik Julia zo snel mogelijk weg, maar aan de andere kant gun ik haar die 62.500 euro niet :+

Morgen bruine bandjes en misschien een Anouk 2.0 de loods in die gaat strijden om Diederik met veel drama. :B
All those angels with their wings glued on.
pi_221299703
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 23:01 schreef Cirilico het volgende:
De tussenstand is vier nieuwen morgen?

Bonnie, Beau, Rikkie, Anouk, Jordy of Julia.
Nieuw bondje dus komen sowieso nieuwe werd wel duidelijk in de aflevering. En dan heb je ook nog de Leeuwen, of de Leeuwen worden een ander dier.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221299770
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tja meid je hebt er zo vaak gestaan, en weer ga je geen ton winnen })

Is dit een spoiler??????

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Dit is mijn eerste finale en ik snap het niet, want ze spelen met zijn vieren, maar waarom is er net dan op diezelfde 4 gestemd?
Dat werd toch duidelijk uitgelegd! Of luister je niet?

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:55 schreef spapaars het volgende:
Hoe dan ook, de winnaar van de 105.000 zal maandag zijn.
Nee hoor, morgen !
pi_221299771
Morgen komt er dus een bruin dier in plaats van de leeuwen. Lijkt me duidelijk.

Verder heb ik me helemaal kapot geergerd aan alle aannames op instagram en andere social media wat er met Beau aan de hand zou zijn. Ze zou zelfs een prostituee zijn geweest en weet ik wat al niet meer. Allemaal gebaseerd op geruchten in de wereld gebracht door mensen die er niets van weten. Verschrikkelijk hoe iemand online zo helemaal kapot kan worden gemaakt zonder dat iemand de feiten kent. Blijkbaar nemen mensen zonder na te denken de zeer suggestieve posts op instagram voor waar aan. Ongelooflijk.

Het was trouwens weer een top aflevering. Ik hou van de knockouts en de finale. Altijd voor mij het hoogtepunt van de cyclus. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de finale tussen 2 personen met de 10 codes spannender vond. Dus wat mij betreft mag dat terug komen.

En verder even offtopic: top dat Belgie is uitgeschakeld op het WK :P
  zaterdag 11 juli 2026 @ 03:31:06 #106
3542 Gia
User under construction
pi_221299778
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 22:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Vals spel.
Nieuw of herhaling?
  zaterdag 11 juli 2026 @ 03:33:32 #107
3542 Gia
User under construction
pi_221299780
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 22:34 schreef Soury het volgende:

[..]
Zou toch wel iets leuks zijn dat Juul verliest van de rookie in het bondje met een lullig spelletje sjoelen _O-
Oh, die gaat zo flippen! Verheug me er nu al op. Met die uitslag van Jordy kan dat bijna niet mis, toch?
  zaterdag 11 juli 2026 @ 03:35:41 #108
3542 Gia
User under construction
pi_221299781
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 22:44 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Valentijntje zat zichzelf helemaal op te hemelen hoe goed ze was en het met 3 Nieuwen wel zou redden .. toe viel de opmerking "en diederik en Anoek dan" een beetje fout :P
Vraag me af: hebben die leeuwen iets te kiezen dan? Die blijven toch het'tent'bondje, ongeacht de naam?
pi_221299857
Kijken jullie voor het eerst ofzo? Het is duidelijk dat de leeuwen worden opgeheven en dat er een nieuw dier volgt. We blijven 20 deelnemers houden.

En Fritsie heeft de uitslag al gespoilerd, dus het is al bekend wie er wint. :{
pi_221299911
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 05:25 schreef dbgfan het volgende:
Kijken jullie voor het eerst ofzo? Het is duidelijk dat de leeuwen worden opgeheven en dat er een nieuw dier volgt. We blijven 20 deelnemers houden.

Ik weet niet wie er gaat winnen, dit is mijn hoop dat Julia weer met alleen haar koffer vertrekt O-)
pi_221300096
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 03:02 schreef dbgfan het volgende:
Morgen komt er dus een bruin dier in plaats van de leeuwen. Lijkt me duidelijk.

Verder heb ik me helemaal kapot geergerd aan alle aannames op instagram en andere social media wat er met Beau aan de hand zou zijn. Ze zou zelfs een prostituee zijn geweest en weet ik wat al niet meer. Allemaal gebaseerd op geruchten in de wereld gebracht door mensen die er niets van weten. Verschrikkelijk hoe iemand online zo helemaal kapot kan worden gemaakt zonder dat iemand de feiten kent. Blijkbaar nemen mensen zonder na te denken de zeer suggestieve posts op instagram voor waar aan. Ongelooflijk.

Het was trouwens weer een top aflevering. Ik hou van de knockouts en de finale. Altijd voor mij het hoogtepunt van de cyclus. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de finale tussen 2 personen met de 10 codes spannender vond. Dus wat mij betreft mag dat terug komen.

En verder even offtopic: top dat Belgie is uitgeschakeld op het WK :P
Dat telefoontje van Beau vrind vraagt natuurlijk om speculatie, had hij heel anders kunnen aanpakken. "Privé zijn er wat dingetjes wat ik nu niet kan bespreken maar je kan beter naar huis komen" Klaar, nu kwam de duister kant van Beau ter spraken en weet ik veel. _O- Welkom to the internet :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221300139
Jullie snappen het niet! Diederik helpt Noukie juist!
  zaterdag 11 juli 2026 @ 09:21:44 #113
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221300205
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 03:31 schreef Gia het volgende:

[..]
Nieuw of herhaling?
Komt helaas geen nieuw seizoen van, was eerder dit jaar uitsluitend op Videoland, gaat deze zomer herhaald worden op RTL4.
  zaterdag 11 juli 2026 @ 10:24:03 #114
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221301129
Gaat weer lekker, De Telegraaf lekt de winnaar al vóór de aflevering, LINDA laat de 4 nieuwe deelnemers al zien.

Komkommerstagiaires? :')
pi_221301164
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 10:24 schreef KinKiJan het volgende:
Gaat weer lekker, De Telegraaf lekt de winnaar al vóór de aflevering, LINDA laat de 4 nieuwe deelnemers al zien.

Komkommerstagiaires? :')
Serieus? Maar blijkbaar heeft iemand zich hier ook al versproken. Was mij niet opgevallen.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 11 juli 2026 @ 10:29:24 #116
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221301197
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 10:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Serieus? Maar blijkbaar heeft iemand zich hier ook al versproken. Was mij niet opgevallen.
Ja, artikel in de Telegraaf beloofde commentaar van Ricky op zijn laatste cyclus, maar in de tekst eronder en het filmpje erbij is ook gewoon de winnaar/winnares te zien die commentaar geeft op de winst... |:(
pi_221301365
Daarom breng streams, het maakt toch niets meer uit. Alles lekt toch al van te voren uit en het deert niemand iets er blijft toch wel gekeken worden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221301375
De kijkcijfers van vorige week zaterdag:

Kijkdichtheid: 3,5 Kijkcijfer: 580.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 8

Ietwat behoudende cijfers maar prima voor de zaterdag. Gisterenavond echter bij de combi KO's, stemmingen en een groot deel van de finale keken er maar 435.000 kijkers. Blijkbaar had niemand er rekening mee gehouden dat er veel te zien zou zijn in 1 aflevering. Denk dus dat hij wel flink terug gekeken gaat worden.

Dag Top 25 nr. 14
Allemaal cabaretteketet!
pi_221301415
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 03:31 schreef Gia het volgende:

[..]
Nieuw of herhaling?
Geen idee ik gaf antwoord op een vraag. :)
Volgens mij is er geen nieuwe nog. Als er weer 1 komt dan graag zonder commentaar van Patty en die andere gasten.
pi_221301425
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 10:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Mij ook niet
Ik hoop dat het zo blijft.
pi_221301492
Ook weer 10000 berichten bijgelezen en dan toch niets gemist blijkt -O- Alleen nog meer irritatie richting anouk want blijkbaar blijft die toch ? Dan hoop ik op zwarte brief met “tot nooit meer ziens” van Max :) Ik vind het voetbal zelfs leuker dus ik lees weer bij morgen of anders maar weer eens terugkijken via “kijk” :P
you tokkie to me?
  zaterdag 11 juli 2026 @ 11:53:54 #122
3542 Gia
User under construction
pi_221301577
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 09:08 schreef ThijsTH het volgende:
Jullie snappen het niet! Diederik helpt Noukie juist!
Anouk wil als mooiste vrouwtje in de loods in de gunst zijn bij de mooiste man. (Mja, smaken verschillen natuurlijk) Soort van pikorde?
Eerst dacht ze dat Noah het belangrijkste mannetje zou worden en vocht ze om diens gunst met Kristie. Maar het bleek Salar te zijn, die eerst nog werd opgeslokt door Mercedes. Maar toen die weg was, was zij het belangrijkste vrouwtje.
Nu zijn die twee weg en komt Diederik erin en het spel om de hoogste rang in de loods, zo lijkt het, begint opnieuw.

Ze wil serieus verder niets met Diederik, zolang Max nog op haar wacht, maar ze wil wel het belangrijkste voor hem zijn en hij moet bij andere vrouwen wegblijven.

Had ergens gelezen, van een oud klasgenootje van Max, dat Max al zijn vrouwelijke contacten moest wissen van zijn telefoon. Echt heel controlerend naar de mannen in haar leven. De beste exemplaren zijn voor haar. Zonder sex, dat moeten ze er maar voor over hebben.

En ik vrees toch dat Diederik komende maand toch van bil wil. Dus, komt er wat lekkers voor hem binnen, dan denk ik dat het oorlog wordt in de loods. Want Diederik is van Anouk!!
pi_221301604
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 11:53 schreef Gia het volgende:

[..]
Anouk wil als mooiste vrouwtje in de loods in de gunst zijn bij de mooiste man. (Mja, smaken verschillen natuurlijk) Soort van pikorde?
Eerst dacht ze dat Noah het belangrijkste mannetje zou worden en vocht ze om diens gunst met Kristie. Maar het bleek Salar te zijn, die eerst nog werd opgeslokt door Mercedes. Maar toen die weg was, was zij het belangrijkste vrouwtje.
Nu zijn die twee weg en komt Diederik erin en het spel om de hoogste rang in de loods, zo lijkt het, begint opnieuw.

Ze wil serieus verder niets met Diederik, zolang Max nog op haar wacht, maar ze wil wel het belangrijkste voor hem zijn en hij moet bij andere vrouwen wegblijven.

Had ergens gelezen, van een oud klasgenootje van Max, dat Max al zijn vrouwelijke contacten moest wissen van zijn telefoon. Echt heel controlerend naar de mannen in haar leven. De beste exemplaren zijn voor haar. Zonder sex, dat moeten ze er maar voor over hebben.

En ik vrees toch dat Diederik komende maand toch van bil wil. Dus, komt er wat lekkers voor hem binnen, dan denk ik dat het oorlog wordt in de loods. Want Diederik is van Anouk!!
Ik denk toch echt dat ze wel wat wil van Diederik en Max al een beetje in haar hoofd heeft afgeschreven.
pi_221301797
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 05:25 schreef dbgfan het volgende:

Fritsie heeft helemaal niets gespoilerd. Lees jij niet goed? Anderen kijken of luisteren niet goed volgens jou, maar jij kunt niet lezen. :{
pi_221301978
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 12:09 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Fritsie heeft helemaal niets gespoilerd. Lees jij niet goed? Anderen kijken of luisteren niet goed volgens jou, maar jij kunt niet lezen. :{
Nou als ik het lees zie ik er ook wel een spoiler in hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')