Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ze is helemaal niet doorzichtig hoor!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
Hopla Poekie doet gelijk Dietert clamen voor de komende cyclus.. hij mag nix met mogelijke lekkere Nieuwe
Logisch als mr lova lova himself je liefje isquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
Hopla Poekie doet gelijk Dietert clamen voor de komende cyclus.. hij mag nix met mogelijke lekkere Nieuwe
Onderdeel van het spel.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:50 schreef spapaars het volgende:
Blijf het stemmen van de loodsgenoten 1 grote vriendjespolitiek vinden
Ze mag alleen thuiskomen met die tonquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezus... wat een Lul Dikke kus enzo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig is dat aandeel nog maar minimaalquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:50 schreef spapaars het volgende:
Blijf het stemmen van de loodsgenoten 1 grote vriendjespolitiek vinden
Sloerie ende slet.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:49 schreef Marrije het volgende:
Nou Anouk, gefeliciteerd met je nieuwe lover
1 persoon mag de 1ste ronde overslaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Dit is mijn eerste finale en ik snap het niet, want ze spelen met zijn vieren, maar waarom is er net dan op diezelfde 4 gestemd?
Julia mag ronde één overslaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Dit is mijn eerste finale en ik snap het niet, want ze spelen met zijn vieren, maar waarom is er net dan op diezelfde 4 gestemd?
Dat hele "Schaduwverleden " van de baan, de boeken weer dicht... áls ze de ton wint jaquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze mag alleen thuiskomen met die ton
Aha, Julia dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
1 persoon mag de 1ste ronde overslaan.
Ik dacht dat het een grapje van je wasquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:54 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft Beau al aangegeven dat ze vertrek? Ja als ze een arretjescakefablriek wint
Weet dat er automaten langs de weg staan gevuld met haar arretjescake.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:59 schreef Cirilico het volgende:
Ik heb toch maar eens gegoogled wat die arretjescake nou is. Wat treurig.
zo lekkerquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:59 schreef Cirilico het volgende:
Met margarinequote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:59 schreef Cirilico het volgende:
Jaquote:
En Beau is wel een beetje klaar met verbouwen, die heeft geen ton nodigquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik gun Jordy die ton, die andere 3 hebben hun kans vorigjaar al gehad
Jij wint deze rondequote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:07 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat Jordy vaker pijpt dan de rest.
Kan ze gaan oefenen met blazenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:10 schreef spapaars het volgende:
Roma is al blij dat ze nog een maand daar mag zijn.
Ze ziet er toch wel wat aangedaan uit, maar blijven is ook geen probleem idd.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:10 schreef spapaars het volgende:
Denk het ook, helaas... Die gaat alleen winnen als ze tegen 5 jarigen moet, en zelfs dan zal het close zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:10 schreef spapaars het volgende:
Mazzeltje voor hemquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:16 schreef Cirilico het volgende:
[..]
En hij stopt met school zodra ie die ton wint.
Een Jaar van je Leven?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:16 schreef greysbones het volgende:
weer een spel van hoe heette dat programma ook al weer
neequote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:17 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Een Jaar van je Leven?
Of The Floor...
Sayfquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:18 schreef KinKiJan het volgende:
Raar spel... Sayfzone, stenen lokken ...:P
is op zich wel een leuk spelquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:18 schreef KinKiJan het volgende:
Raar spel... Sayfzone, stenen lokken ...:P
Waar de opgespoten lippen brigade onder leiding van die vreselijke Sylvia Geersen aan meededen?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
waar ze ook met 14 man ofzo 3 weken in 1 huis zaten en elke keer iemand weg moesten spelen
ook van sbs
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Waar de opgespoten lippen brigade onder leiding van die vreselijke Sylvia Geersen aan meededen?
Met een ton hoeft hij zijn hele leven niet meer te werkenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:16 schreef Cirilico het volgende:
[..]
En hij stopt met school zodra ie die ton wint.
Oh dat. Niet gekeken. Alleen dat driehoekspel op de npo was leuk.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Waar de opgespoten lippen brigade onder leiding van die vreselijke Sylvia Geersen aan meededen?
Idem.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik gun Jordy die ton, die andere 3 hebben hun kans vorigjaar al gehad
Tsja, hangt ervan af. Zie Salar.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een ton hoeft hij zijn hele leven niet meer te werken
Vals spel.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:23 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oh dat. Niet gekeken. Alleen dat driehoekspel op de npo was leuk.
Ja 3 keer naar de appie en één derde is al opquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja best veel. Maar hij weet dat natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
41 punten ..ik zou ze pakken
[ afbeelding ]
ChatGPT zegt veelvraat, poema, hyena, beer, wolf of arend qua sluwheid/kracht.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:25 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Weer 5 Bondjes![]()
Beren? Ratten? Hazen? Konijnen?![]()
[ afbeelding ]
Juul ook niet, die gaat vast over de rand gooienquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best veel. Maar hij weet dat natuurlijk niet.
Zou toch wel iets leuks zijn dat Juul verliest van de rookie in het bondje met een lullig spelletje sjoelenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Juul ook niet, die gaat vast over de rand gooien
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal voor, ik gun exdeelnemers zoiezo nixquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou toch wel iets leuks zijn dat Juul verliest van de rookie in het bondje met een lullig spelletje sjoelen
Ik gun het haar van hartequote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou toch wel iets leuks zijn dat Juul verliest van de rookie in het bondje met een lullig spelletje sjoelen
"En Diederik en Anouk?" Als suggestie voor een bondje als ik het goed begreep.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Nu hebben we de ontknoping van de KO's, stemming en tot op bijna de eindfase van het finalespel gezien in 1 aflevering. Er is flink geknipt want de KO's en stemmingen waren op andere dagen, KO's zaterdag en zondag stemmingen, finale op de maandag en dat allemaal vorige week en afgelopen maandag. Zeker klachten gehad waarom het allemaal zo lang moet duren en door de afleveringen te verlengen in tijd kunnen ze het nu wel allemaal laten zien. We gaan korter op de opnames zitten!
Beau kon aardig zuigen aan haar ballonnetje daar zou haar slippertje in de camper van paps Beau met die stumpert die dacht dat ze nog vrij was kunnen beamen. Overigens heeft Beau wel wat met caravans, campers en tiny houses. Ze deed hét in allemaal... Die gozer van haar geef je ook geen stuiver. Mag alleen thuis komen met 'de ton'...dat is niet gelukt...Duurt niet lang deze rela.Dus die zien we nog wel eens terug voor poging 2.
Anoukie en Diederik eind goed al goed, die blijven lekker bij elkander en Sayf maar volgende cyclus aan gleuren en lekker verder deugen en wokie opmerkingen maken als hem iets niet zint.
En nu heb ik nog de opmerking niet gehoord die Jordy Slangen maakte tegen Valentijne waar ze 'full Karen' over ging bij hem. Wat was dat nou?
Morgen ontknoping finale en start nieuwe cyclus, chop chop!
Dat heb ik ook wel een beetje, kansen zat gehad.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Helemaal voor, ik gun exdeelnemers zoiezo nix
Valentijntje zat zichzelf helemaal op te hemelen hoe goed ze was en het met 3 Nieuwen wel zou redden .. toe viel de opmerking "en diederik en Anoek dan" een beetje foutquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:41 schreef freaky40 het volgende:
Oh ging ze daar zo door het lint van? Ligt erg gevoelig...top!
Het was een serieus gesprekquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Valentijntje zat zichzelf helemaal op te hemelen hoe goed ze was en het met 3 Nieuwen wel zou redden .. toe viel de opmerking "en diederik en Anoek dan" een beetje fout
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |