abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221363542
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 17:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
De ganse regio is 1 keten van versterkte defensiepunten/steden, aangelegd door NATO.
Daar breek je idd niet zomaar doorheen. Verder wemelt het overal van drones waardoor opmars niet zomaar even kan. (oekr kan dan ook amper gebied terug nemen). Itt tot onze propaganda zijn de russen wel begaan met verliezen aan het front en sturen ze geen vleesaanvallen :'), zie je ook aan uitwisseling dead bodies (russen geven 1000 lijken en krijgen er 30 terug).
En het is een War of Attrition, je tegenstander uitputten (en tegelijk het halve NATO wapenarsenaal). Het is geen blitzkrieg.
Time is cheaper than lives.

En met de trage oorlog hebben ze gelijk hun wapenproductie en verbeteringen opgeschaald. Ze produceren meer dan gans NATO samen. Ze zorgen dan ook dat ze klaar staan voor de komende oorlog met het westen. Rechtstreeks dan want eerst wordt de proxy opgevoerd. In Europa klinkt de oorlogstrom en dat horen ze tot in Rusland.

Maar Konstantinovka is net gevallen en Slavyansk en Kramatorsk zijn next. En eens de Donbas valt rest er nog weinig defensie...
En Odessa ook nog ntl
Maar mijn reactie was dat zogenaamd het geld niet naar de oorlog ging.
Daarna reageer jij op verdedigingswerken en drones, dus kennelijk is het geld daar wel heen gegaan? Dan zijn we het daar in ieder geval over eens dus, dankjewel :)

Je punt over geen vleesaanvallen sturen. Scorp, serieuze vraag, volg jij deze oorlog echt? Kijk je 200 nieuwe videos van het front per dag? Als jij denkt dat de Russen begaan zijn met hun eigen mensen ben je of echt heel erg slecht geinformeerd of ben je hier glashard aan het liegen.

Als je wil kan ik je zo honderden tot duizenden berichten geven van Russische komaf die het tegenovergestelde beweren.

Maar dat even weggelaten, als jij beweert dat Rusland geen vleesaanvallen doet, kan je mij dan een beeld schetsen op welke manier momenteel de Russen het front aanvallen? Daar ben ik dan wel benieuwd naar, ik wil je ook mijn versie geven hoe dat momenteel gaat.

Overigens wel raar om de NAVO, die nu dus nog niet eens wordt aangevallen, wakker te schudden met deze oorlog waardoor in ieder geval overal nu in elke sector meer wordt geinvesteerd en de NAVO "gratis" kritische informatie over moderne oorlogsvoering krijgt.

Konstantinovka is overigens nog niet gevallen, dat gaat nog maanden duren.
pi_221363557
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 17:03 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Beste EpicBeardMan

Kan jij mij eens uitgebreid uitleggen als al het geld volgens jou niet naar wapens gaat, het Rusland nog steeds niet gelukt is om Sloviansk, Lyman en Kramatorsk in te nemen?

Mvg,
Skysherrif.
Omdat ze deze steden waarschijnlijk helemaal niet via offensief willen innemen, daarnaast moeten we maar geloven wat echt is tegenwoordig met de AI mogelijkheden. Feit is dat groot deel van Oekraine voornamelijk Russisch migranten/2de generatie, russisch spreken en ook dit lieten zien qua stemgedrag, waardoor er vaak Presidenten waren die niet pro-EU waren voor de 2013 coup vanuit Obama/Biden/McCain/Nuland en de Svoboda nazi's. Door het schieten op de pro-EU demonstranten was de pro-Russische president genoodzaakt te vluchten. Was natuurlijk het perfecte plan en dit werkte ook. How to pleeg an coup for dummies. Laat tijdens anti-Wilders demonstraties er wat antifa schieten vanaf een dak alsof het politie is en door wilders aangestuurd.

Het is niet gek dat Rusland actie onderneemt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 17:07 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Want Rusland is volgens jou (en unclescorp?) dat niet, even achterwege latend wat je van het "westen" vindt?
Ik ben sowieso anti oorlog dus keur beide af, maar het is niet zo simplistisch als velen willen overkomen "maar Rusland begon"

Rusland is gewoon een land dat nog samenwerkt met Amerika op vele fronten, zelfs met elkaar in ISS. Over de hele wereld zijn voor deze "oorlog" Russen ook belangrijk geweest voor de economie. Ik zie het meer als een oorlog die Amerika eigenlijk al sinds de jaren 2000 in scope had. In mijn optiek was deze oorlog ook al geescalleerd als Hillary in 2016 aan de macht kwam. Maar gelukkig heeft Trump dat weten te dwarsbomen, zij zou namelijk toe to toe gaan met Putin en had zelfs plannen om Noord Korea aan te vallen.

Wij hebben gecreerd wat wij altijd al verlangden van Rusland, een daadwerkelijke vijand. Kan mij nog wel Sotschi herinneren met WimLex en Max met Putin en biertjes. Nee, de deepstate had andere plannen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221363558
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 16:24 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dit
Weer die Russische superioriteit.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221363574
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 17:37 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Omdat ze deze steden waarschijnlijk helemaal niet via offensief willen innemen, daarnaast moeten we maar geloven wat echt is tegenwoordig met de AI mogelijkheden. Feit is dat groot deel van Oekraine voornamelijk Russisch migranten/2de generatie, russisch spreken en ook dit lieten zien qua stemgedrag, waardoor er vaak Presidenten waren die niet pro-EU waren voor de 2013 coup vanuit Obama/Biden/McCain/Nuland en de Svoboda nazi's. Door het schieten op de pro-EU demonstranten was de pro-Russische president genoodzaakt te vluchten. Was natuurlijk het perfecte plan en dit werkte ook. How to pleeg an coup for dummies. Laat tijdens anti-Wilders demonstraties er wat antifa schieten vanaf een dak alsof het politie is en door wilders aangestuurd.

Het is niet gek dat Rusland actie onderneemt.
[..]
Ik ben sowieso anti oorlog dus keur beide af, maar het is niet zo simplistisch als velen willen overkomen "maar Rusland begon"

Rusland is gewoon een land dat nog samenwerkt met Amerika op vele fronten, zelfs met elkaar in ISS. Over de hele wereld zijn voor deze "oorlog" Russen ook belangrijk geweest voor de economie. Ik zie het meer als een oorlog die Amerika eigenlijk al sinds de jaren 2000 in scope had. In mijn optiek was deze oorlog ook al geescalleerd als Hillary in 2016 aan de macht kwam. Maar gelukkig heeft Trump dat weten te dwarsbomen, zij zou namelijk toe to toe gaan met Putin en had zelfs plannen om Noord Korea aan te vallen.

Wij hebben gecreerd wat wij altijd al verlangden van Rusland, een daadwerkelijke vijand. Kan mij nog wel Sotschi herinneren met WimLex en Max met Putin en biertjes. Nee, de deepstate had andere plannen.
Sorry maar hoe kan ik je serieus nemen als jij hier met droge ogen beweert dat Rusland geen offensieve acties op Lyman, Sloviansk en Kramatorsk wil ondernemen?

Sloviansk en Kramatorsk zijn nota bene het hoofddoel van deze oorlog en zijn zeker de afgelopen maanden half platgebombardeerd door zware FAB bommen.

Lyman wordt momenteel actief over gevochten met troepen van beide kanten in de stad.
pi_221363586
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 17:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Sorry maar hoe kan ik je serieus nemen als jij hier met droge ogen beweert dat Rusland geen offensieve acties op Lyman, Sloviansk en Kramatorsk wil ondernemen?

Sloviansk en Kramatorsk zijn nota bene het hoofddoel van deze oorlog en zijn zeker de afgelopen maanden half platgebombardeerd door zware FAB bommen.

Lyman wordt momenteel actief over gevochten met troepen van beide kanten in de stad.
Ik volg die oorlog niet op de voet, aangezien het toch maar beetje pesten over en weer is.
Als Rusland echt aanvalt dan had je dat wel gezien, dan waren die steden er al helemaal niet meer.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221363619
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 17:40 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik volg die oorlog niet op de voet, aangezien het toch maar beetje pesten over en weer is.
Als Rusland echt aanvalt dan had je dat wel gezien, dan waren die steden er al helemaal niet meer.

Vovchansk

Chasiv yar

Toretsk

En zo kan ik ze allemaal nog wel afgaan. Is dit pesten of zijn dit totaal verwoeste steden? Geen 1 stad die Rusland heeft ingenomen na het begin van 2022 zal ooit echt weer bewoonbaar zijn.
pi_221363624
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 17:13 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Maar ga jij dan ook nog terugkomen op je uitspraken over de FP1 of Omsk? Of past dat niet binnen het BNW topic?
Sure. Ik kijk even verder.
Maar oorlog wordt gevoerd op the battlefield. Ik wacht op zichtbare gevolgen aan het front.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_221363630
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 17:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]

De teneur is dat als Rusland echt wil aanvallen, dan was Oekraïne allang vernietigd.

Met andere woorden, al die duizenden Russen die elke maand sterven in Oekraïne verliezen hun leven voor niets.
Want Poetin wil die gebieden niet.

Hij is een beetje aan het klieren.
pi_221363645
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 17:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Sure. Ik kijk even verder.
Maar oorlog wordt gevoerd op the battlefield. Ik wacht op zichtbare gevolgen aan het front.
Oekraine heeft amper nog frontlinietroepen, de enige reden waarom Oekraine toch op bepaalde gebieden wat terrein terugpakt (dorpjes/bomenrijen) en Rusland lang weet te vertragen rond de gebiden waar Rusland zwaar pushed (Donbas) heeft juist te maken met het feit dat Oekraine, Rusland flink pijn weet te doen qua logistiek.

Daar heeft het 1 meer directe impact op (de recente campagne tegen trucks,wagens op de snelwegen van taganrog tot mariupol tot kerch) dan deze langeafstandsinslagen op rafinadderijen, maar ook dat weegt natuurlijk mee.
pi_221363678
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 17:18 schreef Wantie het volgende:
Dit is Rusland tegen Oekraïne hè?
Is dit naiviteit of domheid :?
quote:
En Rusland slaagt er niet in het veel kleinere en zwakkere Oekraïne er onder te krijgen.
Zwakke oekr?
Ze hebben er al het halve NATO wapenarsenaal en munitievoorraden doorgejaagd.
Hun leger wordt geleid door NATO vanuit Wiesbaden. Hun targets worden aangegeven door NATO. Himars en Stormshadows bediend door NATO. Drones en raketten gestuurd door Starlink en militaire sattelieten.
ENZ ENZ
"Het is Rusland tegen oekraine
Rofl
:')

quote:
Een speciale militaire operatie van hooguit een week.
:O :O :O :O
Dit is zo afgezaagd en de enige strohalm dat jullie nog hebben.
Want je kan ze niet terugdringen
quote:
4 jaar later heeft Rusland minder grondgebied in handen dan in de eerste maanden van de oorlog.
Zucht
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_221363679
Overigens, iets wat ik eigenlijk perfect kan delen hier:

In de documenten die Trump gisteren vrijgaf om te bewijzen dat China de 2020 verkiezingen ten faveure van Biden probeerde beinvloeden, staan tevens documenten die "bewijzen" dat Rusland ze in 2020 beinvloede ten faveure van Trump

pi_221363692
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 17:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
[..]
Zwakke oekr?
Hun leger wordt geleid door NATO vanuit Wiesbaden. Hun targets worden aangegeven door NATO. Himars en Stormshadows bediend door NATO. Drones en raketten gestuurd door Starlink en militaire sattelieten.
ENZ ENZ
Rofl
[..]
[..]
Zucht
Maar dat moet je toch ook in context plaatsen, hoeveel voorraaden heeft Rusland er zelf doorheen gejaagd?

Daarnaast zijn er zeker mooie leveringen geweest en heeft Oekraine echt wat goeie shit gekregen, anderzijds is het ook bizar hoe Oekraine het front weet te houden terwijl Rusland volledige dominantie heeft in de lucht. Dit is dan ook echt de enige reden dat Rusland uberhaupt progressie boekt op het front.

Ik zou heel benieuwd zijn naar deze oorlog als Oekraine de luchtmacht van Rusland kon matchen met F-35s, GripE+meteors etc etc.
pi_221363694
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 17:45 schreef skysherrif het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Vovchansk

[ afbeelding ]

Chasiv yar

[ afbeelding ]

Toretsk

En zo kan ik ze allemaal nog wel afgaan. Is dit pesten of zijn dit totaal verwoeste steden? Geen 1 stad die Rusland heeft ingenomen na het begin van 2022 zal ooit echt weer bewoonbaar zijn.
Ja en dit is wat wij krijgen te zien, een aftermath. In een complexe wereld is niets te vertrouwen, ik zeg niet dat de foto's niet echt zijn. Maar ik zie geen reden voor de Russen om de complete steden te verwoesten.

Ik kijk naar wie er uiteindelijk het meeste baat bij heeft, en voor geld doeleinden heeft Oekraïne het meest bij verwoeste steden, want dat werkt tranentrekkend en geeft miljarden aan heropbouw.

Als ik in een appartementje daar woonde zette ik ook de gaskraan open en vertrok met de noorderzon.

Rusland heeft geen baat bij het verwoesten van steden, het enige wat zij feitelijk wilde waren voornamelijk in het oosten de pro-Russische UA burgers beschermen en wellicht paar steden in nemen. Maar compleet verwoesten hebben ze natuurlijk ook niets aan, behalve dat ze op geven moment op een punt komen dat er geen burgers meer zijn en dan daadwerkelijk het land innemen.

Het is natuurlijk een geopolitiek spel van jewelste, maar Rusland zal nooit krijgen wat ze willen. Amerika en EU hebben op dit wat ze willen, een perfecte playground om Rusland in het slechte daglicht te zetten en zodoende Putin uitieindelijk overtrowed te krijgen, is dit slecht? weet ik niet eens.

Moet het toegeven dat Amerikaanse inlichtingendiensten en EU dit perfect hebben uitgespeeld, zelfs als ze nu een atoombom ergens gooien op eigen grondgebied zal er gewezen worden naar Putin.
pi_221363702
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 17:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
[..]
Zwakke oekr?
ENZ ENZ
Rofl
[..]
[..]
Zucht
Allemaal bladiebla.

Het is Rusland tegen Oekraïne.

Er vechten geen Amerikaanse soldaten tegen Rusland in Oekraïne.
Of Britse, Franse, etc.

Dus jouw idee dat niemand Rusland kan verslaan raakt kant noch wal.
pi_221363705
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 18:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Allemaal bladiebla.

Het is Rusland tegen Oekraïne.

Er vechten geen Amerikaanse soldaten tegen Rusland in Oekraïne.
Of Britse, Franse, etc.

Dus jouw idee dat niemand Rusland kan verslaan raakt kant noch wal.
Gast.. je zit op BNW.. ooit gehoord van een proxyoorlog? Echtwaar je moet je wel erg vervelen om te denken dat je debunk politie bent hier oid.. zeker met een overtuigingsvermogen van een Jetten

Staat zelfs op 1 van je belangrijkste bronnen; wiki https://nl.wikipedia.org/wiki/Proxy-oorlog (oekraine)
pi_221363729
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 18:00 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ja en dit is wat wij krijgen te zien, een aftermath. In een complexe wereld is niets te vertrouwen, ik zeg niet dat de foto's niet echt zijn. Maar ik zie geen reden voor de Russen om de complete steden te verwoesten.

Ik kijk naar wie er uiteindelijk het meeste baat bij heeft, en voor geld doeleinden heeft Oekraïne het meest bij verwoeste steden, want dat werkt tranentrekkend en geeft miljarden aan heropbouw.

Als ik in een appartementje daar woonde zette ik ook de gaskraan open en vertrok met de noorderzon.

Rusland heeft geen baat bij het verwoesten van steden, het enige wat zij feitelijk wilde waren voornamelijk in het oosten de pro-Russische UA burgers beschermen en wellicht paar steden in nemen. Maar compleet verwoesten hebben ze natuurlijk ook niets aan, behalve dat ze op geven moment op een punt komen dat er geen burgers meer zijn en dan daadwerkelijk het land innemen.

Het is natuurlijk een geopolitiek spel van jewelste, maar Rusland zal nooit krijgen wat ze willen. Amerika en EU hebben op dit wat ze willen, een perfecte playground om Rusland in het slechte daglicht te zetten en zodoende Putin uitieindelijk overtrowed te krijgen, is dit slecht? weet ik niet eens.

Moet het toegeven dat Amerikaanse inlichtingendiensten en EU dit perfect hebben uitgespeeld, zelfs als ze nu een atoombom ergens gooien op eigen grondgebied zal er gewezen worden naar Putin.
Ik kan je ook honderden videos sturen gefilmd door Russen zelf waar ze deze steden bombarderen, vaak genoeg gepost door het Russische ministerie van defensie?

https://t.me/mod_russia_en/27898 (hier even een snel voorbeeld indien je telegram hebt)

Je ziet geen reden waarom het voor Rusland makkelijker is steden in te nemen als de hele stad verwoest is? Niet dat ze daarna nog iets aan de stad hebben inderdaad, maar wel terreinwinst.

Wat betreft het beschermen van pro Oekraiense bevolking, je beseft dat na de burgeroorlog van 2014 en de oorlog in 2022 begon, het Oekraiense volk in de Donetsk/Luhansk gebieden zwaarder gemobiliseerd is door de Russen dan in heel "west"oekraine in de gehele oorlog? Tienduizenden zijn daar de eerste dagen opgepakt en in de voorste linies gezet. Heel goed beschermd inderdaad. Je moet je ook realiseren dat ten tijde van de 2014-2022 burgeroorlog de meeste burgerdoden zijn gevallen in die tijd door Russisch vuur, niet Oekrainens, ook in Donetsh/Luhansk.

Ik snap dat je de NAVO en de Eu en hun propaganda slecht vind en weet je, ik ga je niet eens van anders overtuigen ik kan me daar ergens nog wel in vinden.

Maar zij hebben echt geen leugens nodig om Putin in een slecht daglicht te zetten maatje, wat je ook van Nuland en noem maar op vindt, Putin is een bloeddorstig monster besef dat goed.
pi_221363730
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 18:02 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Gast.. je zit op BNW.. ooit gehoord van een proxyoorlog? Echtwaar je moet je wel erg vervelen om te denken dat je debunk politie bent hier oid.. zeker met een overtuigingsvermogen van een Jetten

Staat zelfs op 1 van je belangrijkste bronnen; wiki https://nl.wikipedia.org/wiki/Proxy-oorlog (oekraine)
Niet relevant.

Want dan is het nog steeds Rusland tegen Oekraïne.

De stelling dat niemand van Rusland kan winnen gaat niet op.
Geen enkel land vecht in Oekraïne tegen Rusland.
pi_221363734
[quote]0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 17:45 schreef skysherrif het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 17:49 schreef skysherrif het volgende:
Oekraine heeft amper nog frontlinietroepen, de enige reden waarom Oekraine toch op bepaalde gebieden wat terrein terugpakt (dorpjes/bomenrijen) en Rusland lang weet te vertragen rond de gebiden waar Rusland zwaar pushed (Donbas) heeft juist te maken met het feit dat Oekraine, Rusland flink pijn weet te doen qua logistiek.
Oorlog evolueert nu eenmaal idd.
oekr zit bijna zonder troepen en zoekt oplossingen en alternatieven.
Dit zal Rusland ook doen voor logistieke problemen waar nodig.

quote:
Daar heeft het 1 meer directe impact op (de recente campagne tegen trucks,wagens op de snelwegen van taganrog tot mariupol tot kerch) dan deze langeafstandsinslagen op rafinadderijen, maar ook dat weegt natuurlijk mee.
Ahja de weg taganrog.
Waar drones uiteindelijk meer burgervoertuigen raken dan militaire. Nogmaals met burgers pesten win je geen oorlog. En ook de tijdelijke tekorten op de Krim niet.
Ze proberen idd de russische bevolking te treffen. Gokken hoe deze gaan reageren.
pi_221363740
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 18:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Niet relevant.

Want dan is het nog steeds Rusland tegen Oekraïne.

De stelling dat niemand van Rusland kan winnen gaat niet op.
Geen enkel land vecht in Oekraïne tegen Rusland.
Ok
Duidelijk waarom iemand zei dat je er geen verstand van hebt
Tot hier
:W
pi_221363752
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 18:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ok
Tot hier
Ja, dan weet je geen antwoord te geven.

Dus je stelling dat niemand er in slaagt Rusland uit Oekraïne te krijgen raakt kant noch wal.

Enkel Oekraïne vecht tegen Rusland aan het front, geen enkel ander land.
pi_221363761
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 18:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Oorlog evolueert nu eenmaal idd.
oekr zit bijna zonder troepen en zoekt oplossingen en alternatieven.
Dit zal Rusland ook doen voor logistieke problemen waar nodig.
[..]
Ahja de weg taganrog.
Waar drones uiteindelijk meer burgervoertuigen raken dan militaire. Nogmaals met burgers pesten win je geen oorlog. En ook de tijdelijke tekorten op de Krim niet.
Ze proberen idd de russische bevolking te treffen. Gokken hoe deze gaan reageren.
Dat weerhoudt Poetin niet om burgerdoelen te raken in Oekraïne.
pi_221363768
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 17:59 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Maar dat moet je toch ook in context plaatsen, hoeveel voorraaden heeft Rusland er zelf doorheen gejaagd?
Tuurlijk ze moeten het opnemen tegen het westerse arsenaal.
Hun oorlogsproductie is nu gelijk opgedreven en zijn ze klaar voor toekomstige oorlogen, gezien de aanhoudende agressie van de VS die alles doen om werelddominatie te behouden, ten koste van vriend en vijand.

quote:
Daarnaast zijn er zeker mooie leveringen geweest en heeft Oekraine echt wat goeie shit gekregen, anderzijds is het ook bizar hoe Oekraine het front weet te houden terwijl Rusland volledige dominantie heeft in de lucht. Dit is dan ook echt de enige reden dat Rusland uberhaupt progressie boekt op het front.
Vooral artillerie niet vergeten. Meeste slachtoffers en serieus Russisch overwicht
quote:
Ik zou heel benieuwd zijn naar deze oorlog als Oekraine de luchtmacht van Rusland kon matchen met F-35s, GripE+meteors etc etc.
Ja zou spektakel geven idd.
Wil de russische luchtafweer ook es echt aan het werk zien
:P
pi_221363774
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 18:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, dan weet je geen antwoord te geven.

Dus je stelling dat niemand er in slaagt Rusland uit Oekraïne te krijgen raakt kant noch wal.

Enkel Oekraïne vecht tegen Rusland aan het front, geen enkel ander land.
Je bent gewoon kinderlijk dom
Heb mn best gedaan en je een kans op serieuze gesprekken aan te gaan, maar dat lukt jou niet, dus je gaat terug op negeer, net als weleer.
Dus post gerust verder onzin.

Trouwens makkelijk als jij topic start..alles in kleurtje lees ik voortaan over
pi_221363783
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 18:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Tuurlijk ze moeten het opnemen tegen het westerse arsenaal.
Hun oorlogsproductie is nu gelijk opgedreven en zijn ze klaar voor toekomstige oorlogen, gezien de aanhoudende agressie van de VS die alles doen om werelddominatie te behouden, ten koste van vriend en vijand.
[..]
Vooral artillerie niet vergeten. Meeste slachtoffers en serieus Russisch overwicht
[..]
Ja zou spektakel geven idd.
Wil de russische luchtafweer ook es echt aan het werk zien
:P
Die slaagt er niet goed in om Moskou te beschermen tegen Oekraïense aanvallen...

quote:
Oh ja, dat was Epic.

Die ook beweert dat Zelensky de aanvallen op Kyiv in scene zet om Poetin in een kwaad daglicht te plaatsen...

Tja...
pi_221363788
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 18:24 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Je bent gewoon kinderlijk dom
Heb mn best gedaan en je een kans op serieuze gesprekken aan te gaan, maar dat lukt jou niet, dus je gaat terug op negeer, net als weleer.
Dus post gerust verder onzin.

Trouwens makkelijk als jij topic start..alles in kleurtje lees ik voortaan over

Ik begrijp dat het lastig voor je is om tegenargumenten aan te leveren.

Dus dan maar mij op de persoon aanvallen.

Heel volwassen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')