Ik had vandaag een topic verplaatst naar VERquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hou jij het nu maar bij topics openen in VER
Ik lees een tegenstrijdigheid.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:23 schreef Chivaz het volgende:
Marokko staat goed te verdedigen, er is geen doorkomen aan. Maar het is een kwestie van tijd tot dat het doelpunt valt.
je moet scoren om te winnenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is wachten op de 1-0 ouwe reus.
Ging die over Argentinie?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik had vandaag een topic verplaatst naar VER
Neequote:Op donderdag 9 juli 2026 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als jullie een revolver van Erdogan cadeau gekregen hadden, had je deze dan WEL meegenomen?
Waar vuilnis thuishoortquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik had vandaag een topic verplaatst naar VER
Die was nog geweldig dit seizoen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik was Griezmann al weer totaal vergeten![]()
Benieuwd hoe die gedoseerde, georganiseerde, koelbloedige en nadenkende Marokkanen daarmee om zouden gaanquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is wachten op de 1-0 ouwe reus.
Ja.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als jullie een revolver van Erdogan cadeau gekregen hadden, had je deze dan WEL meegenomen?
Brugse Zotquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ik haal misschien morgen een lekker biertje voor de pot bij België. Vanavond hou ik het bij water.
Tips mogen.
Rob stond al te gillen toen hij de revolver even moest vasthoudenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hou het morgen ook bij water, dat is een stuk gezonder.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ik haal misschien morgen een lekker biertje voor de pot bij België. Vanavond hou ik het bij water.
Tips mogen.
Chouffequote:Op donderdag 9 juli 2026 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
Tips mogen.
Waar houd je van, donker/blond bier, sterk/niet zo sterk?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
Tips mogen.
LVT lijkt me.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zolang Marokko niet overmoedig wordt kunnen ze dit minimaal 90 minuten volhouden en misschien ook wel 120.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:23 schreef Chivaz het volgende:
Marokko staat goed te verdedigen, er is geen doorkomen aan. Maar het is een kwestie van tijd tot dat het doelpunt valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |