Old habits don't die (easily)quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom wordt het spel dit WK weer stilgelegd als iemand op de grond ligt? Was toch alleen bij een hoofdblessure?
Nog 2 drinkpauzes te gaan? Je eerste is met 2 minuten al op.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:20 schreef vul_maar_in het volgende:
ik heb nog maar 2 leffe blonds. #slechte planning
Precies genoeg als er niet wordt verlengd.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:20 schreef vul_maar_in het volgende:
ik heb nog maar 2 leffe blonds. #slechte planning
quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
De enige toeter die ik accepteer, is toeterjan.
ze spelen best goed..quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
bizar dat wij van dit Marokko hebben verloren
Die kan met zijn ‘bijzondere mensen’-salaris geen WK-ticket kopen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
De enige toeter die ik accepteer, is toeterjan.
Ik zie een team met inzet, zo vreemd is het dan niet als je verliest.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
Als je niet durft dan verlies je van jezelf.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
Geen idee, ik ben hier aan het lezen en heb eigenlijk nog niks van de wedstrijd gezienquote:
gedoseerd, georganiseerd, koelbloedig, nadenkend.. komt wel goed zoquote:
Laffe drinkerquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies genoeg als er niet wordt verlengd.
Het is wachten op de 1-0 ouwe reus.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:23 schreef Viesdik het volgende:
[..]
gedoseerd, georganiseerd, koelbloedig, nadenkend.. komt wel goed zo
?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hou jij het nu maar bij topics openen in VER
Gewoon slecht de bus geparkeerd in de slotfase. Met een beetje normale verdediging had Diop niet zo makkelijk kunnne inkoppen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
Ik had vandaag een topic verplaatst naar VERquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hou jij het nu maar bij topics openen in VER
Ik lees een tegenstrijdigheid.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:23 schreef Chivaz het volgende:
Marokko staat goed te verdedigen, er is geen doorkomen aan. Maar het is een kwestie van tijd tot dat het doelpunt valt.
je moet scoren om te winnenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is wachten op de 1-0 ouwe reus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |