Ik wel, jij niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb jij hem dan ooit inhoudelijk iets zien bijdragen dan?
D66 is altijd links van het centrum geweest en Jetten had alleen maar rechtse praatjes om stemmen te werven, maar na de verkiezingen bleek het gewoon een ordinaire leugenaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
1. Ten eerste is D66 niet omgeslagen, want ze waren al jaren niet links, eerder centrum dat onder Rob Jetten een stap naar rechts heeft gezet.
2. Als je denkt dat boeren per definitie blij zijn met rechts beleid zou ik je willen adviseren om je eerst eens te verdiepen in wat links en rechts beleid is.
Er is inderdaad wel een kans dat je 1 of 2 keer iets inhoudelijks hebt bijgedragen en ja, dat heb jij dan gezien en de rest gemist…quote:
Zie je spoken ofzoquote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
D66 is altijd links van het centrum geweest en Jetten had alleen maar rechtse praatjes om stemmen te werven, maar na de verkiezingen bleek het gewoon een ordinaire leugenaar.
Gewoon iets als “ik vind het sneu voor haar en we komen er op terug” is geen heel vreemde reactie. In ieder geval een stuk minder vreemd dan hoe ze nu heeft gereageerd.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je je niet kandidaat stelt, maar je krijgt toch meer stemmen, waarom zou je dan de vraag krijgen hoe je je voelt tegenover de persoon die minder stemmen heeft gekregen. Wat kan Nunnely er aan doen dat ze zoveel stemmen heeft gekregen.
Wat voor antwoord verwacht je eigenlijk op zo een vraag?
Moet een winnaar zich schuldig voelen tegen de verliezer? Moet de winnaar het jammer vinden voor de verliezer? Moet de winnaar juist blij zijn dat zij gewonnen heeft en de andere persoon niet?
Sociaal-cultureel gezien is D66 progressief, wat je denk ik wel kan zien als links vh midden. Economisch gezien neoliberaal, rechts van het midden.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
D66 is altijd links van het centrum geweest en Jetten had alleen maar rechtse praatjes om stemmen te werven, maar na de verkiezingen bleek het gewoon een ordinaire leugenaar.
Toch wel een geniale partij die VVD dat iedereen alleen maar hun beleid uitvoert…quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie je spoken ofzo
Jetten is juist te veel VVD beleid aan het uitvoeren. Juist te rechts.
Dat valt erg mee, economisch rechts zou betekenen minder interventie van de overheid en de markt het werk laten doen, D66 is juist voor veel interventie van de markt. Een tijd had men zelfs het mantra 'overheid als marktmeester' en opperde een systeem dat men omschreef als 'progressief kapitalisme'.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Sociaal-cultureel gezien is D66 progressief, wat je denk ik wel kan zien als links vh midden. Economisch gezien neoliberaal, rechts van het midden.
Op welke praatjes en leugens doel je precies?
Ja, hoe ze het doen weet ik ook niet, of de D66 is van het links lullen en rechts vullen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toch wel een geniale partij die VVD dat iedereen alleen maar hun beleid uitvoert…
Hoe dan ook: google even kieswijzer 2025 voor de afbeelding waar alle partijen staan en D66 staat duidelijk links van het centrum.
Sorry dat ik ervan uitga dat dit soort simpele zaken bekend zijn bij de meesten…
Tijdens de verkiezingen wilde hij maar wat graag iets doen aan immigratie en waren partijen zoals Ja21 welkom en na de verkiezingen ging de blik direct naar GL/PvdA.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Sociaal-cultureel gezien is D66 progressief, wat je denk ik wel kan zien als links vh midden. Economisch gezien neoliberaal, rechts van het midden.
Op welke praatjes en leugens doel je precies?
Veel woorden, maar uiteindelijk blijft gewoon staan dat D66 links is. En dat was gewoon wat de stelling was.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, hoe ze het doen weet ik ook niet, of de D66 is van het links lullen en rechts vullen.
Maar doen alsof D66 linkser is dan ze zich voordoen is gewoon lachwekkend.
Het gaat over deze post: VEM2012 in NWS / Rotterdamse coup: nieuwe D66-wethouder weggestemdquote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Veel woorden, maar uiteindelijk blijft gewoon staan dat D66 links is. En dat was gewoon wat de stelling was.
Ik heb het uitgelegd: Jetten deed stoer over migratie en bewoog richting rechts in de talkshows, wat direct na de verkiezingen veranderde in een voorkeur voor GL/PvdA. Daar is best veel over geschreven in de pers. Dat jij dat allemaal niet bijhoudt of dement bent, dat lijkt mij een Nattekat-probleem.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat over deze post: VEM2012 in NWS / Rotterdamse coup: nieuwe D66-wethouder weggestemd
Dat is toch echt maar op één manier te lezen, en dat is precies wat ik net zei. Als je wat anders bedoelde mag je dat best uitleggen.
Dus je bent iemand die denkt dat migratie 100% bepaalt waar een partij staat? Dan hou ik het ook hierbij, zijn al zat topics over dat onderwerp.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb het uitgelegd: Jetten deed stoer over migratie en bewoog richting rechts in de talkshows, wat direct na de verkiezingen veranderde in een voorkeur voor GL/PvdA. Daar is best veel over geschreven in de pers. Dat jij dat allemaal niet bijhoudt of dement bent, dat lijkt mij een Nattekat-probleem.
Die Nunnely zal dat zelf wel geregeld hebben denk ik.. al dan niet met steun van PRO oid.. en een groot deel van de D66 fractie.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:55 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
[ x ]
Al die reacties zijn puur genieten.
Jij weet toch niet wat ze nog één-op-één gaat zeggen tegen haar? Maar tegen de pers zou ik hetzelfde antwoord geven. Die smullen natuurlijk van deze soap, dus die moet je niet nog meer munitie geven.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:44 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Gewoon iets als “ik vind het sneu voor haar en we komen er op terug” is geen heel vreemde reactie. In ieder geval een stuk minder vreemd dan hoe ze nu heeft gereageerd.
Dat recht heb je en ik kan me op zich ook wel vinden in je gedachte, maar er is nergens bewijs voor dus het blijft vooral speculatie.quote:Ik geloof er weinig van dit haar dit ook maar overkomen is zonder enige wetenschap vooraf.
Als jij vindt dat het huidige kabinet links beleid uitvoert, ben ik erg benieuwd wat dan jouw definitie is van rechts beleidquote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je weet hoop ik wat je met je stropop mag doen van mij.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus je bent iemand die denkt dat migratie 100% bepaalt waar een partij staat? Dan hou ik het ook hierbij, zijn al zat topics over dat onderwerp.
Rechts beleid is een kleine overheid, dus klassiek rechts beleid kennen we vrijwel nergens.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als jij vindt dat het huidige kabinet links beleid uitvoert, ben ik erg benieuwd wat dan jouw definitie is van rechts beleid
Nee, want jij zei dit:quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Rechts beleid is een kleine overheid, dus klassiek rechts beleid kennen we vrijwel nergens.
Verder leg je mij woorden in de mond. De vraag was of D66 links is. En dat zijn ze.
Dus vóór de verkiezingen rechtse praatjes dat een leugen bleek na de verkiezingen. Dat impliceert dat hij na de verkiezingen dus links handelde.quote:D66 is altijd links van het centrum geweest en Jetten had alleen maar rechtse praatjes om stemmen te werven, maar na de verkiezingen bleek het gewoon een ordinaire leugenaar.
Jij vindt de sterke voorkeur voor GL/PvdA niet passend bij links handelen?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, want jij zei dit:
[..]
Dus vóór de verkiezingen rechtse praatjes dat een leugen bleek na de verkiezingen. Dat impliceert dat hij na de verkiezingen dus links handelde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |