Beide werden laf aangevallen en beiden hebben hun aanvaller tienduizenden doden gegeven. Oke, Oekraine heeft inmiddels bijna een miljoen Russische doden op zn geweten, daar kan Israel nog niet aan tippen inderdaad, maar toch vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 15:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Omdat Wilfried dat jaren geleden een keer riep en op haar gestemd heeft. Daarbij komt ze met haar Jerny Kaagman-hoofd stemt over, roept ze dat ze tegen migranten is (behalve als het om boeren en hun gastarbeiders gaat). Dan kom je al een heel eind.
Overigens: Tina zette Oekraïne even gelijk met Israël..
Ze kunnen er maar beter mee stoppen na dit seizoen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 00:10 schreef leolinedance het volgende:
Steeds moeilijker doorheen te komen. Al een paar dagen niet afgekeken.
Begin ook steeds vaker met wegzappen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 00:10 schreef leolinedance het volgende:
Steeds moeilijker doorheen te komen. Al een paar dagen niet afgekeken.
Vóór het WK haalden ze altijd wel de 1 miljoen kijkers, maar dat lukt momenteel niet:quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 09:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Begin ook steeds vaker met wegzappen.
Je kunt wel weer nagaan wat Gijp gaat roepen: "Hey Estavana, weet je zeker dat die baby van je man is? Jij hebt slechte oogjes eh? Misschien heeft een ander hem er wel ingestoken! AAAHAHAHAHA. Ja toch, Johan? Kan maar zo eh? Met die slechte oogjes. Mooi man.'quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:41 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Estavana en Tina vanavond... Platvoers dus.
'Hey maar wijfie, luister, als die baby het postuur van Raf heeft dan wordt dat nog een hele klus die bevalling. Hoop dat ie er dan wel doorheen past!'quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je kunt wel weer nagaan wat Gijp gaat roepen: "Hey Estavana, weet je zeker dat die baby van je man is? Jij hebt slechte oogjes eh? Misschien heeft een ander hem er wel ingestoken! AAAHAHAHAHA. Ja toch, Johan? Kan maar zo eh? Met die slechte oogjes. Mooi man.'
Ze kunnen beter Derksen doorselecterenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 23:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
'John de Mol weet genoeg: nieuwe presentator Vandaag Inside bekend' | Soccernews.nl https://share.google/YSkfYwZXT6RulKKeN
Mwa, Johan is toch nog wel heel erg populair hoor. Rene is wel echt heel slecht. Hij kan nog best in een bepaald voetbalpraat programma zitten zo af en toe, maar dit is echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 23:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze kunnen beter Derksen doorselecteren
Tuurlijk wel. Ze heeft een proef contract dus lekker je centjes pakken en daarna iets anders gaan doen. Is toch vrij makkelijk geld verdienen. Ze zegt niet veel, maar dat hoeft ook niet. Wel jammer dat ze er wat onzeker bij zit. Dat merk je ook direct als ze wel iets zegt. Dat was voordat ze vast aan tafel zou komen te zitten heel anders.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:25 schreef DrDentz het volgende:
Dat ze daar nog gaat zitten nadat iedereen zegt dat ze niks toevoegt
Vind haar überhaupt niets toevoegen maar dat ze er zo onzeker bij zit mag het heldere licht Gijp op zijn conto bij schrijven natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 00:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ze heeft een proef contract dus lekker je centjes pakken en daarna iets anders gaan doen. Is toch vrij makkelijk geld verdienen. Ze zegt niet veel, maar dat hoeft ook niet. Wel jammer dat ze er wat onzeker bij zit. Dat merk je ook direct als ze wel iets zegt. Dat was voordat ze vast aan tafel zou komen te zitten heel anders.
Met extra imagoschade, dat wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 00:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ze heeft een proef contract dus lekker je centjes pakken en daarna iets anders gaan doen.
Die komt met hele praktische tips: stop gewoon met ruzie maken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik had de visie van Estavana over Amerika-Iran wel willen horen
Een beetje van het niveau ‘Als Poetin problemen heeft met die raketjes aan de grens, haal je ze toch weg?’ - Gijp, 2022 ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 09:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die komt met hele praktische tips: stop gewoon met ruzie maken.
Einde oorlog.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:01 schreef prievieleezjuh het volgende:
[..]
Een beetje van het niveau ‘Als Poetin problemen heeft met die raketjes aan de grens, haal je ze toch weg?’ - Gijp, 2022 ?
Diezelfde Talpa laat Johnny die nog minder kan presenteren en flop na flop gaat dat gewoon doorquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:25 schreef Remco het volgende:
….
Dat ze inderdaad weinig tot niets toe te voegen heeft klopt, maar daar moet je de redactie/Talpa op aanspreken.
quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Of we daarover heen komen
Top! Nu Duk en Mens ook nog optyfen plz.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Of we daarover heen komen
Ik denk vooral dat er voor Pierre geen passend werk meer was en dat hij nogal op het budget drukte.quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Pierre van Hooijdonk (56) vertrekt na 11 jaar als vaste voetbalanalist bij de NOS
https://www.telegraaf.nl/(...)e-nos/160797404.html?
Dit vinden ze heel erg bij VI![]()
Rare vergelijking ook, alsof er bij de VARA of andere linkse omroepen Mao Zedong op een voetstuk hijsen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:18 schreef Remco het volgende:
Johan vind de discussie over ON die Hitler gebruikt is een al matig rubriekje selectieve verontwaardiging om 5 seconde later te zeggen dat die het niet heeft gezien.
Ik vind dat niet per se als een onredelijk bedrag klinken. Ik heb geen hond, maar een kat en dat lijkt me reëel voor de kat al.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Johan zegt dat een gemiddelde hond 25.000 euro kost gedurende zijn leven. Johan is koekoek.
René van der Gijp zei onlangs iets in de trant van "Als ik met een kwaal naar de dokter ga, kost het me 100 euro. Als ik met mijn hond met dezelfde kwaal naar de dierenarts ga, kost het me 300 euro." Dat is waar. Het hebben van een huisdier wordt een hobby voor rijke mensen en dat is treurig.quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind dat niet per se als een onredelijk bedrag klinken. Ik heb geen hond, maar een kat en dat lijkt me reëel voor de kat al.
Dat is toch niets anders dan dat het 20 jaar geleden was?quote:Op woensdag 2 september 2026 00:40 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
René van der Gijp zei onlangs iets in de trant van "Als ik met een kwaal naar de dokter ga, kost het me 100 euro. Als ik met mijn hond met dezelfde kwaal naar de dierenarts ga, kost het me 300 euro." Dat is waar. Het hebben van een huisdier wordt een hobby voor rijke mensen en dat is treurig.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 2 september 2026 00:40 schreef Tasmaniak het volgende:
René van der Gijp zei onlangs iets in de trant van "Als ik met een kwaal naar de dokter ga, kost het me 100 euro. Als ik met mijn hond met dezelfde kwaal naar de dierenarts ga, kost het me 300 euro." Dat is waar. Het hebben van een huisdier wordt een hobby voor rijke mensen en dat is treurig.
Dat doen alle politiciquote:Op woensdag 2 september 2026 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
Dat constant met haar handen praten van Merel EK is echt strontirritant.
Merel Ek is geen politicaquote:Op woensdag 2 september 2026 11:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat doen alle politici
Om hun woorden meer kracht bij te zetten en te laten zien dat ze niks te verbergen hebben
Want het is prietpraat en ze liegen constant dat compenseren met hun handen om ons te kunnen blijven controleren
Inderdaad om te
Dat klopt maar ze gaat er wel elke dag mee om en moet naar die onzin en maniertjes luisteren en kijkenquote:
Dan heeft hij gisteren zeker al goed gedronken voor de uitzending begon. Over een bloedserieus onderwerp (prostaatonderzoek) in nota bene de KWF-week gigantisch lacherig doen.quote:Op woensdag 2 september 2026 10:18 schreef Näsenbar het volgende:
Ik begin me toch een beetje zorgen te maken over René, volgens mij kan hij niet meer zo goed tegen de drank die op tafel staat.
Daarom dus.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:09 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Dan heeft hij gisteren zeker al goed gedronken voor de uitzending begon. Over een bloedserieus onderwerp (prostaatonderzoek) in nota bene de KWF-week gigantisch lacherig doen.
Nee, aan zo'n onderzoek deed hij niet mee!
Dat is dezelfde man die altijd roept "je hebt maar 1 leventje...". Tsja kort leventje dan.
Zelfs Johan stond hem aan te kijken over z'n domme grapjes/opmerkingen.
Achterlijke boerin met der streepjes blouse en der neppruik.quote:
Klopt al neemt ze die ook wel mee, Lubach stondpas op 7 op Videoland.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ja origineel, Tina kraakt Lubach af en zijn redactie.
Sowieso dat gedweep met kijkcijfers terwijl iedereen en zijn moeder via de streamingdiensten vooruit kijkt.
Kijkcijfers van Videoland zijn niet openbaar, dus dat kan ze niet weten.quote:Op woensdag 2 september 2026 22:04 schreef Remco het volgende:
[..]
Klopt al neemt ze die ook wel mee, Lubach stondpas op 7 op Videoland.
Een Rusland discussie met Wierd Duk aan tafel dan gaat hier de tv uit
Klopt maar Videoland heeft wel een top 10 op de site staan. Daar kun je wel iets uit opmaken.quote:Op woensdag 2 september 2026 22:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Kijkcijfers van Videoland zijn niet openbaar, dus dat kan ze niet weten.
Vanavond kun je je hart ophalen met de man wiens ideologie in ALLE instituties, waaronder de rechtspraak, zwaar dominant is, namelijk J. Klaver.quote:Op donderdag 3 september 2026 08:51 schreef Remco het volgende:
Wierd heeft gisteren ook nog meermaals de onafhankelijkheid van rechters in twijfel getrokken zie ik?
Dat die man nog uitgenodigd wordt
Ik heb het gister niet gezien. Maar in een democratie mag je toch gewoon kritiek op de rechterlijke macht leveren en twijfelen aan de onpartijdigheid van een rechter?quote:Op donderdag 3 september 2026 08:51 schreef Remco het volgende:
Wierd heeft gisteren ook nog meermaals de onafhankelijkheid van rechters in twijfel getrokken zie ik?
Dat die man nog uitgenodigd wordt
Juist het willen verbieden of het op zijn minst bij voorbaat verdacht maken van kritiek op belangrijke instituties is eng en neigt naar totalitarisme, juist omdát het belangrijke instituties zijn en geen enkele institutie volledig objectief en waardenvrij is. Bovendien zie je in de wetenschap ook vaak dat topwetenschappers het onderling niet met elkaar eens zijn. Hoe weet je dan wiens kant je moet kiezen om niet ''de wetenschap in twijfel te trekken''.quote:Op donderdag 3 september 2026 18:54 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik heb het gister niet gezien. Maar in een democratie mag je toch gewoon kritiek op de rechterlijke macht leveren en twijfelen aan de onpartijdigheid van een rechter?
Ik heb inderdaad véél liever het pedante ventje Klaver dan walgelijke figuren als Wierd Dukquote:Op donderdag 3 september 2026 18:45 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Vanavond kun je je hart ophalen met de man wiens ideologie in ALLE instituties, waaronder de rechtspraak, zwaar dominant is, namelijk J. Klaver.
De hoeveelheid leugens die Klaver uitbraakt vind ik anders niet te harden.quote:Op donderdag 3 september 2026 22:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad véél liever het pedante ventje Klaver dan walgelijke figuren als Wierd Duk
Ik snap ook niet waarom types als @Caland de lama's zo grappig vonden.quote:Op donderdag 3 september 2026 22:42 schreef DrDentz het volgende:
Tijl Beckand wordt 20 jaar na zijn VI avontuur nog steeds gedisst
Ik heb daar ook nooit om kunnen glimlachen.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom types als @:caland de lama's zo grappig vonden.
Dan kan ik me niet voorstellen dat je Wierd Duk wel uit kan staan, want die roeptoetert uitsluitend halve waarheden en verdraaide kots om de boel lekker op te stoken en vooral zoveel mogelijk verdeeldheid te zaaien.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De hoeveelheid leugens die Klaver uitbraakt vind ik anders niet te harden.
Dan kun je heel goed aangeven wat dan de leugens van Klaver dan zijn.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De hoeveelheid leugens die Klaver uitbraakt vind ik anders niet te harden.
Wierd is vele malen betrouwbaarder dan Klaver.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan kan ik me niet voorstellen dat je Wierd Duk wel uit kan staan, want die roeptoetert uitsluitend halve waarheden en verdraaide kots om de boel lekker op te stoken en vooral zoveel mogelijk verdeeldheid te zaaien.
Verdedigt Wierd niet de oorlogsmisdaden van de regering Netanyahu? Dat is heel betrouwbaar, want dan weet je wat je aan hem hebt.quote:Op vrijdag 4 september 2026 11:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wierd is vele malen betrouwbaarder dan Klaver.
Bijvoorbeeld dat hij doet alsof het parkeren van Box 3 een kadootje is voor de rijken. Dat is geparkeerd omdat ze zich geen raad weten met hoe verder.quote:Op vrijdag 4 september 2026 06:23 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Dan kun je heel goed aangeven wat dan de leugens van Klaver dan zijn.
Ben reuze benieuwd
Verdedigt hij de oorlogsmisdaden? Of verdedigt hij het recht van Israël om zich te verdedigen, zonder daarbij de eventuele oorlogsmisdaden die dan gepleegd worden te verdedigen?quote:Op vrijdag 4 september 2026 11:35 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Verdedigt Wierd niet de oorlogsmisdaden van de regering Netanyahu? Dat is heel betrouwbaar, want dan weet je wat je aan hem hebt.
Ja, natuurlijk heeft Israël het recht zich te verdedigen. Als Wierd dat alleen maar zegt en het tegelijkertijd afkeurt dat Israël een complete stad in puin legt en 70.000+ mensen doodt, dan ben ik het met Wierd eens. Hup Wierd!quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Verdedigt hij de oorlogsmisdaden? Of verdedigt hij het recht van Israël om zich te verdedigen, zonder daarbij de eventuele oorlogsmisdaden die dan gepleegd worden te verdedigen?
Indien a: bron?
Een stad in puin leggen is niet noodzakelijk een oorlogsmisdaad en mensen doden ook niet.quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:30 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk heeft Israël het recht zich te verdedigen. Als Wierd dat alleen maar zegt en het tegelijkertijd afkeurt dat Israël een complete stad in puin legt en 70.000+ mensen doodt, dan ben ik het met Wierd eens. Hup Wierd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |