Roubaixquote:Op donderdag 9 juli 2026 17:12 schreef silverhill het volgende:
Wat is eigenlijk de laatste keer geweest dat Pogacar een eendagskoers of klassement niet won? En dan niet door mechanisch of fysiek malheur.
Daar moeten we het mee doenquote:Op donderdag 9 juli 2026 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jose horen praten over Lipowitz is mijn enige vermaak. Een nieuwe Roglic is geboren.
Zo zien wij er allemaal uit in de Achterhoek!quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft ook wel een typisch De Graafschap-hoofd.
Carlijn Achtereekte wordt er wel warm van.quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft ook wel een typisch De Graafschap-hoofd.
Had in Pau moeten gebeuren.quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Samen graag met die maffia-ploegbaas van hem.
Of gewoon de tv meegenomen in badquote:Op donderdag 9 juli 2026 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
Als ik een hond was had ik nu over mijn tv heen geplast.
Hoe sneller hoe beter in elk gevalquote:Op donderdag 9 juli 2026 17:14 schreef Halcon het volgende:
Wanneer pakt Pogacar het record van Cavendish?
Rustig capuchon_jongen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:06 schreef kilon het volgende:
Wat als er een regel komt dat er per touroverwinning een renner minder in het team mee mag doen? Dus dat UAE nu met 4 man moet rondrijden. Zou het uitmaken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |