"Op het pictogram is een verbodsbord met een zonnende vrouw te zien." Maar dan nog, het is een overwinning op een gedachtegoed,quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Welke overwinning? Er was nooit een verbod.
Ik zag gisteren een wat oudere vrouw lopen, leek net een lopend stuk leer zeg. Ik dacht dat we dat hysterisch zonnen een beetje achter ons gelaten haddenquote:Op donderdag 9 juli 2026 11:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Fixed.
Vrijwillig je huid beschadigen
Ik zag een man die zo bruin was dat ik niet kon zien of hij blank was of van nature bruin (vaak zie je het aan de gezichtsbeenderen wel een beetje).quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een wat oudere vrouw lopen, leek net een lopend stuk leer zeg. Ik dacht dat we dat hysterisch zonnen een beetje achter ons gelaten hadden
zowel mijn ouders als mijn schoonouders doen dit, is denk ik een generatie dingetje waarbij ze de hele vakantie liggen te bakken, ik snap niet dat mensen dat doenquote:Op donderdag 9 juli 2026 14:13 schreef Horzula het volgende:
[..]
Ik zag een man die zo bruin was dat ik niet kon zien of hij blank was of van nature bruin (vaak zie je het aan de gezichtsbeenderen wel een beetje).
Mijn moeder van 78 doet het ook al lang niet meer. Bij ons was de crême vooral om niet te verbranden. Dat bakken was nooit zo interessant voor ons.quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:22 schreef Moonversion het volgende:
[..]
zowel mijn ouders als mijn schoonouders doen dit, is denk ik een generatie dingetje waarbij ze de hele vakantie liggen te bakken, ik snap niet dat mensen dat doen
Nou echt zegquote:Op donderdag 9 juli 2026 14:23 schreef Nexum het volgende:
Waarom zou topless niet mogen? Boohoo een stel borsten wat gevaarlijk!!!
Jaren 80 voor zover ik weet was het echt hot om super bruin te worden.quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:22 schreef Moonversion het volgende:
[..]
zowel mijn ouders als mijn schoonouders doen dit, is denk ik een generatie dingetje waarbij ze de hele vakantie liggen te bakken, ik snap niet dat mensen dat doen
In de nieuwslink in de OP staat een foto van dat pictogram op een groter bord bij de ingang van de Galderse Meren.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:38 schreef 88-4 het volgende:
Is dat trouwens echt een bestaand bord wat in de OP staat?
Valt nog mee dat ze daar nog loopt en niet al dood was gegaan aan huidkanker.quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een wat oudere vrouw lopen, leek net een lopend stuk leer zeg. Ik dacht dat we dat hysterisch zonnen een beetje achter ons gelaten hadden
Yep, staat ook op NOS.nlquote:Op donderdag 9 juli 2026 16:38 schreef 88-4 het volgende:
Is dat trouwens echt een bestaand bord wat in de OP staat?
Ja, dan moeten mannen ook een topje aan!!quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:44 schreef Mikeytt het volgende:
Een dergelijk verbod zou ook helemaal niet houdbaar zijn als die er daadwerkelijk was. Zo'n verbod zou binnen no time van tafel worden geveegd door de rechter.
Helemaal niet gek voor sommige mannenquote:Op donderdag 9 juli 2026 17:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, dan moeten mannen ook een topje aan!!
quote:Juist dit plaatje gaf handhaving aan als basis voor het verbod, wij kennen dit niet en bij navraag kon tot nu toe niemand ons de betekenis ervan vertellen"
Met drones v.v. camerasquote:Op donderdag 9 juli 2026 11:31 schreef Enchanter het volgende:
Breda zal nu wel overspoeld worden door Fok!ers
Heb je gedronken of een zonnesteek?quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo die in het midden mogged die andere ewl
Ook niet even checken intern ofso. Nope, niks van dat.quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Het meest nieuwswaardige aan dit verhaal is vooral dat de lokale hendheving blijkbaar op eigen houtje tot interpretatie van borden en de omgang daarmee beslist. Hebben die lui niet net zoals politie duidelijke uitleg over (lokale) regels en mate/wijze van handhaven ipv "mja weet je Gert, ik gok dat het bord daar zo ongeveer dit betekent. Wat tietenmevrouw doet mag dus niet!"?
[..]
Topless is, als ik het goed heb, overal toegestaan waar gezond wordt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:01 schreef Viv het volgende:
[..]
Yep, staat ook op NOS.nl
https://nos.nl/artikel/26(...)gram-wordt-aangepast
Zou wel een leuke wedstrijd zijn: ontwerp een pictogram waaruit duidelijk wordt dat naaktrecreatie hier niet toegestaan is, maar topless wel.
Mannen die niet graag borsten bekijken?quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:35 schreef maily het volgende:
[..]
Door Belgen; Belgische invasie op Galderse Meren; het is hier net klein Marrakesh
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |