omdat vele van u niet meer weten wat topless zonnen is doe ik hier wat plaatjesquote:De provincie Noord-Brabant laat een pictogram over naaktrecreatie bij de Galderse Meren aanpassen omdat deze te verwarrend is. Op het pictogram is een verbodsbord met een zonnende vrouw te zien.
Er gelden allerlei regels bij de zwemplassen bij Breda, blijkt uit het grote bord bij de ingang. Zo mag je er onder meer niet blowen, geen alcohol nuttigen, geen harde muziek draaien, niet fietsen en niet paardrijden.
Een vaste gast van het recreatiegebied deed onlangs haar beklag bij Omroep Brabant omdat ze vorig jaar door handhavers werd aangesproken op topless zonnen. De SP stelde er raadsvragen over.
De SP snapt niets van het pictogram. "Eén plaatje is onduidelijk. Juist dit plaatje gaf handhaving aan als basis voor het verbod, wij kennen dit niet en bij navraag kon tot nu toe niemand ons de betekenis ervan vertellen", aldus de partij.
Een woordvoerder van de provincie zegt tegen de omroep dat er met het pictogram géén verbod op topless zonnen wordt bedoeld. "Het pictogram is bedoeld om aan te geven dat naaktrecreatie op deze locatie niet is toegestaan." Iets noordelijker ligt namelijk een officieel naturistenstrand. Topless zonnen valt niet onder naaktrecreatie, aldus de provincie.
Door Belgen; Belgische invasie op Galderse Meren; het is hier net klein Marrakeshquote:Op donderdag 9 juli 2026 11:31 schreef Enchanter het volgende:
Breda zal nu wel overspoeld worden door Fok!ers
'Belgen'quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:35 schreef maily het volgende:
[..]
Door Belgen; Belgische invasie op Galderse Meren; het is hier net klein Marrakesh
[ afbeelding ]
Heeft niks met de jaren '80 te maken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:28 schreef Horzula het volgende:
Hallo!
De jaren '80 belden. Ze willen hun topless zonnen terug.
Verboden om de piramides van Cheops, Chefren en de Sphinx na te bouwen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:27 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Snap dat bord ook niet. Ik zou eerder denken dat het verboden is om met zand een heuveltje te maken om tegenaan te zitten.
Welke overwinning? Er was nooit een verbod.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:43 schreef Koekoekmakto het volgende:
Een overwinning op de preutsheid. Altijd goed.
Fixed.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:28 schreef Horzula het volgende:
Hallo!
De jaren '80 belden. Ze willen hun topless zonnen terug.
Ik vind sommige Antwerpse Marokkanen best aardig en ben er mee uit geweest in Antwerpen, al zie ik ze nu niet meer omdat het de vrienden waren van een Vlaming (die in Borgerhout woonde) die mij nu niet meer wil zien.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:35 schreef maily het volgende:
[..]
Door Belgen; Belgische invasie op Galderse Meren; het is hier net klein Marrakesh
[ afbeelding ]
Dat zijn 'jongeren'quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:35 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben gisteren en eergisteren levend verbrand aan het strand hier van Montpellier, ondanks mijn factor 50 zonnebrandcrème. Was ook topless (maar ik ben man).quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Fixed.
Vrijwillig je huid beschadigen
Boa's bestaan omdat de overheid politie agenten aannemen te lastig vond.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:48 schreef Red_85 het volgende:
Dan weer totaal niet verrassend dat boa's er weer een totaal andere eigen interpretatie op na houden...
Boomer cultuur ja.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:53 schreef Horzula het volgende:
Ik ben gisteren en eergisteren levend verbrand aan het strand hier van Montpellier, ondanks mijn factor 50 zonnebrandcrème. Was ook topless (maar ik ben man).
Ik blijf ook lang op het strand, in de schaduw.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:55 schreef Horzula het volgende:
[..]
Niet mijn idee. Mijn Kirgizische vriend wilde naar het strand en lang blijven.
Is daar niet. Zelf ga ik liever in Nederland, in de herfst.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik blijf ook lang op het strand, in de schaduw.
Jawel, schaduw bestaat op de hele wereld.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:00 schreef Horzula het volgende:
[..]
Is daar niet. Zelf ga ik liever in Nederland, in de herfst.
Niet op het strand bij Montpellier zelf.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jawel, schaduw bestaat op de hele wereld.
Welke is het en wat is haar adres?quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:03 schreef Radegast het volgende:
Hey TS, haal die foto van de buuf eens weg..
"Op het pictogram is een verbodsbord met een zonnende vrouw te zien." Maar dan nog, het is een overwinning op een gedachtegoed,quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Welke overwinning? Er was nooit een verbod.
Ik zag gisteren een wat oudere vrouw lopen, leek net een lopend stuk leer zeg. Ik dacht dat we dat hysterisch zonnen een beetje achter ons gelaten haddenquote:Op donderdag 9 juli 2026 11:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Fixed.
Vrijwillig je huid beschadigen
Ik zag een man die zo bruin was dat ik niet kon zien of hij blank was of van nature bruin (vaak zie je het aan de gezichtsbeenderen wel een beetje).quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een wat oudere vrouw lopen, leek net een lopend stuk leer zeg. Ik dacht dat we dat hysterisch zonnen een beetje achter ons gelaten hadden
zowel mijn ouders als mijn schoonouders doen dit, is denk ik een generatie dingetje waarbij ze de hele vakantie liggen te bakken, ik snap niet dat mensen dat doenquote:Op donderdag 9 juli 2026 14:13 schreef Horzula het volgende:
[..]
Ik zag een man die zo bruin was dat ik niet kon zien of hij blank was of van nature bruin (vaak zie je het aan de gezichtsbeenderen wel een beetje).
Mijn moeder van 78 doet het ook al lang niet meer. Bij ons was de crême vooral om niet te verbranden. Dat bakken was nooit zo interessant voor ons.quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:22 schreef Moonversion het volgende:
[..]
zowel mijn ouders als mijn schoonouders doen dit, is denk ik een generatie dingetje waarbij ze de hele vakantie liggen te bakken, ik snap niet dat mensen dat doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |