Dit lijkt mij ook inderdaad een fraaie stap in de goede richting. Probeer zonder al te vel verwachtingen en forceren er naar toe te gaan. Je merkt vanzelf wel of het klikt / er een match is. Hoe dank ook, veel succes en plezier gewenst Tsquote:Op donderdag 9 juli 2026 03:54 schreef TAmaru het volgende:
Als ze jou wil bezoeken en ze wil gaan zwemmen, dan is ze wel in jou geïnteresseerd hoor. Ligt er ook aan hoe goed je haar kent. Als je haar al jaren kent, misschien niet. Dan is ze misschien gewoon aardig. Maar als je haar nog niet zo goed kent, dan wil ze je echt beter leren kennen. Zorg gewoon dat je een paar goede grappen maakt en gezellig en lief bent ...
Zo sta ik er zelf in. Hoe dan ook lijkt het mij gewoon een gezellig dagje worden. Ik wou van te voren ook wat dingen halen maar ik weet helemaal niet wat zij lekker vindt qua eten maar dat kan ik nog vragen bedenk ik me echt netquote:Op donderdag 9 juli 2026 05:31 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook inderdaad een fraaie stap in de goede richting. Probeer zonder al te vel verwachtingen en forceren er naar toe te gaan. Je merkt vanzelf wel of het klikt / er een match is. Hoe dank ook, veel succes en plezier gewenst Ts.
Ik ken haar dus maar een aantal weken. Ze is erg leuk en zorgzaam !quote:Op donderdag 9 juli 2026 03:54 schreef TAmaru het volgende:
Als ze jou wil bezoeken en ze wil gaan zwemmen, dan is ze wel in jou geïnteresseerd hoor. Ligt er ook aan hoe goed je haar kent. Als je haar al jaren kent, misschien niet. Dan is ze misschien gewoon aardig. Maar als je haar nog niet zo goed kent, dan wil ze je echt beter leren kennen. Zorg gewoon dat je een paar goede grappen maakt en gezellig en lief bent ...
Waarom niet? Jij zat er toch ook, en jij bent er toch ook beter uitgekomen?quote:Op donderdag 9 juli 2026 06:39 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Ik ken haar dus maar een aantal weken. Ze is erg leuk en zorgzaam !
Alleen heb ik dit ook getypt vannacht omdat ik bij mezelf denk 'ik ken haar uit een afkickkliniek' of dat nou zo'n goed begin is voor eventueel meer dan vrienden weet ik zo niet
Als ik weer thuis zal ik een update schrijven !quote:Op donderdag 9 juli 2026 07:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat is dus allemaal positief, maar ik krijg niet echt hoogte van haar, het is allemaal een beetje op haar initiatief.
Euh, dat is toch een goed teken? Laat je aan ons even weten hoe het was zaterdag? Ik hou van dit soort positieve topics
Geef haar wel een paar complimentjes dat ze een leuk badpak aan heeft ofzoquote:Op donderdag 9 juli 2026 07:30 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Als ik weer thuis zal ik een update schrijven !
Ik ben een beetje autistisch en zij ook vandaar dat ik soms wat om hulp vraag en op een forum is dat wat makkelijker!
Dat is wasr !quote:Op donderdag 9 juli 2026 07:29 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij zat er toch ook, en jij bent er toch ook beter uitgekomen?
Daar is een forum ook voor toch?quote:Op donderdag 9 juli 2026 07:30 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Als ik weer thuis zal ik een update schrijven !
Ik ben een beetje autistisch en zij ook vandaar dat ik soms wat om hulp vraag en op een forum is dat wat makkelijker!
Ik heb dit zelf aan AI gevraagd en die kwam met dezelfde suggestiequote:Op donderdag 9 juli 2026 07:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Geef haar wel een paar complimentjes dat ze een leuk badpak aan heeft ofzo
Ik zou dat als vrouw zijnde een beetje cringy vinden, maar misschien ligt dat aan mijquote:Op donderdag 9 juli 2026 07:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Geef haar wel een paar complimentjes dat ze een leuk badpak aan heeft ofzo
quote:Op donderdag 9 juli 2026 07:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Daar is een forum ook voor toch?![]()
Bedankt en bedankt voor de tips.
Gewoon lekker luchtig houden denk ik?
Veel plezier alvast!
Ik ben zo slecht in dit soort dingenquote:Op donderdag 9 juli 2026 07:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zou dat als vrouw zijnde een beetje cringy vinden, maar misschien ligt dat aan mij
Dat is wat mij betreft beter jaquote:Op donderdag 9 juli 2026 07:41 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in dit soort dingen![]()
Ik zeg wel gewoon lekker het zo uitkomt 'wat zie je er leuk uit' ofzo denk ik
Ligt er natuurlijk helemaal aan op welk moment en hoe je het zegtquote:Op donderdag 9 juli 2026 07:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zou dat als vrouw zijnde een beetje cringy vinden, maar misschien ligt dat aan mij
Dat is beter, denk ik.quote:Op donderdag 9 juli 2026 07:41 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in dit soort dingen![]()
Ik zeg wel gewoon lekker het zo uitkomt 'wat zie je er leuk uit' ofzo denk ik
Eens jaquote:Op donderdag 9 juli 2026 08:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is beter, denk ik.
Nog beter zou ik het vinden als je ook andere complimenten maakt, die niet over haar uiterlijk gaan. Bijvoorbeeld dat je het leuk vindt dat ze met deze afspraak is gekomen ofzo.
Ik ben 34 en zij 32 !quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:07 schreef nostra het volgende:
Oh, sidenote: hoe jong is jong ten opzichte van jouw eigen leeftijd?
Perfect toch!quote:
Wat wil je precies bereiken? Wil je jezelf als 'potentiele' vaste partner opstellen?quote:Op donderdag 9 juli 2026 01:05 schreef O0utlawz het volgende:
Dat is dus allemaal positief, maar ik krijg niet echt hoogte van haar, het is allemaal een beetje op haar initiatief. (...)
Hoe kan ik dit het beste aanpakken. Ik vind haar erg leuk maar ik ben een beetje bang om dit een echte 'date' te noemen ofzo?
Ligt er misschien ook aan of een short is toegestaan in dat zwembad.quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Belangrijker: trek je een strakke zwemboxer aan of een short?
Ik gok dat ze naar het strand gaan?quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ligt er misschien ook aan of een short is toegestaan in dat zwembad.
Zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 9 juli 2026 15:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze naar het strand gaan?
Tweede keer dat deze opmerking komt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 10:05 schreef RM-rf het volgende:
Om eerlijk te zijn, vrouwen die je leert kennen in het hulpverleningscircuit, zullen allemaal een rugzakje hebben
Precies. Ik vind het ook allemaal erg negatief. Ik denk dat TS ook wel over dingen heeft nagedacht.quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Tweede keer dat deze opmerking komt.
Hij zit daar toch ook en heeft dan toch ook een rugzakje?
Net alsof een alcoholverslaving zoveel 'beter' en makkelijker te verslaan is?
Dat hijzelf ook een bepaalde achtergrond heeft, heb ik inderdad ook aangemerkt..quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Tweede keer dat deze opmerking komt.
Hij zit daar toch ook en heeft dan toch ook een rugzakje?
Net alsof een alcoholverslaving zoveel 'beter' en makkelijker te verslaan is?
Nee een buitenzwembad!quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze naar het strand gaan?
Veel plezier!!quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:25 schreef O0utlawz het volgende:
Bedankt voor alle tips daar kan ik wel wat mee!
Het gewoon rustig aan doen en een beetje over mij heen laten komen !
Ik kreeg vanochtend nog een hele lieve spraakmemo dat ze er enorm veel zin in had en zin had om mij weer eens te zien !ik houd het gewoon luchtig!
Oh helemaal mee eens hoor!quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat hijzelf ook een bepaalde achtergrond heeft, heb ik inderdad ook aangemerkt..
maar het gaat er verder niet om of iets "beter" zou zijn... puur erom of een eventuele relatie een goede kans van slagen heeft, en het is misschien niet politiek-correct om dat te zeggen, maar het is natuurlijk wel gewoon de realiteit en iets om rekening mee te houden...
Dat die dame mogelijk ook bepaalde problemen heeft die een rol kunnen gaan spelen in het verder verloop.
(en ook dat zijn situatie en het gegeven dat hij nu nog in behandeling is en ook zelf aangeeft zelf veel belang eraan te hechten dat die behandeling gaat slagen).
Ik geef ook aan dat dat zeker geen reden is om verder contact te gaan mijden... maar vooral om nu al goed bewust ervan te zijn en er bewust mee om te gaan om te voorkomen dat hij niet achteraf een reden kan vinden om te stellen "had ik dat maar eerder geweten".
het 'klinkt' misschien niet zo fijn, om zo openlijk zwaktes aan te spreken, maar ik zou het eerder een gezonde aanpak vinden om zoiets _niet_ te verhullen... zeker gezien de OP waarin de TS aangeeft zeer veel onzekerheden te hebben (wat verder niet verkeerd is; maar specificeer dan ook vooral je doelen en wees bewust van de valkuilen)
Beiden kunnen elkaar steunen in de verslaving en wayoflive en jong en relatief gelukkig sterven.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh helemaal mee eens hoor!
Maar zijn rugzak en terugvallen in alcholisme kan een even grote impact op haar herstel hebben. Wie weet heeft hij een gewelddadige dronk?
Ik vond gewoon dat je nadruk nogal op haar rugzakje lag en verveling, afleiding, leeftijd, breuk in gewoontes, instabiliteit,... terwijl je van hem gewoon zegt: verlies je oog niet op je afkicktraject. Al bovenstaande dingen van haar tellen gewoon ook keihard voor hem.
Ah, leuk! Veel plezier!quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:25 schreef O0utlawz het volgende:
Bedankt voor alle tips daar kan ik wel wat mee!
Het gewoon rustig aan doen en een beetje over mij heen laten komen !
Ik kreeg vanochtend nog een hele lieve spraakmemo dat ze er enorm veel zin in had en zin had om mij weer eens te zien !ik houd het gewoon luchtig!
Dit zou inderdaad een kracht kunnen zijn in de relatie.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beiden kunnen elkaar steunen in de verslaving en wayoflive en jong en relatief gelukkig sterven.
Geef een update he??quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:32 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Bedankt en iedereen alvast een fijn weekend met veel zon gewenst !
Ja ga ik doen en bedankt !quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Geef een update he??
Heel veel plezier gewenst
Wat een schitterende update!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:00 schreef O0utlawz het volgende:
Giro, ik had beloofd een update te plaatsen. Dus bij deze.
Ze is naar mij toe gekomen met het OV en we zijn een beetje wezen zwemmen, hebben wat gegeten en vooral veel gepraat over van alles en nog wat. Het was heel leuk/gezellig !
Ik heb het initiatief voor mijn gevoel een beetje bij haar gelaten en het was lekker rustig dus ik heb een beetje met haar zitten/ liggen knuffelen en er kon zelfs nog een kusje vanaf.
Topdag! En volgens mij is dit wel voor herhaling vatbaar. Iedereen bedankt voor de goede adviezen en nog een fijn weekend verder !
Leuk manquote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:00 schreef O0utlawz het volgende:
Goed, ik had beloofd een update te plaatsen. Dus bij deze.
Ze is naar mij toe gekomen met het OV en we zijn een beetje wezen zwemmen, hebben wat gegeten en vooral veel gepraat over van alles en nog wat. Het was heel leuk/gezellig !
Ik heb het initiatief voor mijn gevoel een beetje bij haar gelaten en het was lekker rustig dus ik heb een beetje met haar zitten/ liggen knuffelen en er kon zelfs nog een kusje vanaf.
Topdag! En volgens mij is dit wel voor herhaling vatbaar. Iedereen bedankt voor de goede adviezen en nog een fijn weekend verder !
Leukquote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:00 schreef O0utlawz het volgende:
Goed, ik had beloofd een update te plaatsen. Dus bij deze.
Bedankt !quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:01 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een schitterende update!
Lekker nagenieten!![]()
Ik wil dingen vooral niet overhaasten maar ik zou het erg waarderen om bijvoorbeeld volgend weekend weer wat met haar te gaan doen!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
LeukMisschien leuk om nu zelf initiatief te nemen om een volgende afspraak te maken
![]()
Ik hou van dit soort topics
Nou, dan laat je haar dat toch weten?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:33 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Ik wil dingen vooral niet overhaasten maar ik zou het erg waarderen om bijvoorbeeld volgend weekend weer wat met haar te gaan doen!
Dat was ook al een beetje duidelijk tussen ons hoor misschien had ik dat niet helemaal duidelijk geschreven.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nou, dan laat je haar dat toch weten?
Misschien wel erbij vertellen dat je dingen rustig aan wilt doen, dan weet zij ook een beetje waar ze aan toe is.
Rustig aan doen dus.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:43 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Dat was ook al een beetje duidelijk tussen ons hoor misschien had ik dat niet helemaal duidelijk geschreven.
Ze is echt een jongedame met wie ik -volgens- mij een boel geduld moet gaan hebben omdat ze zelf ook nogal een 'rugzak' heeft. Maar dat heb ik zelf ook. Ik vind haar heel lief, aantrekkelijk, je kan erg met haar lachen. Dus ik vind haar wel erg leuk ja.
Oww ...quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:06 schreef O0utlawz het volgende:
Hmmm, dat is wel even minder dit.
Ik word net gebeld door haar en ze zegt van 'ik vond het echt heel erg leuk maar ik voel niet echt wat voor je denk ik op dit moment'. Ze voelde zich heel erg schuldig of iets dergelijks en het was eigenlijk best een wazig gesprek. Ik heb tegen haar gezegd dat ik het fijn vindt dat ze zo eerlijk is en ze zich nergens schuldig over moet voelen. Volgens mij vindt ze mij een leuke jongen maar meer dan gewoon vrienden of goede kennisen zit er op dit moment niet in. Daar kwam het in grote lijnen op neer.
Wat ik al eerder zei ik krijg soms gewoon niet echt hoogte van haar. En nu voelde ze zich heel erg schuldig en wilde mij geen valse hoop geven. Dat zei ze niet maar daar kwam het -volgens mij- wel op neer.
Ze appt me net dat ze heel verdrietig is en een 'onbestemd gevoel' heeft.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
Oww ...
"Denk ik op dit moment".
Dus nog niet helemaal zeker ...
Wel goed dat ze het nu al uitspreekt.
Misschien maar afspreken dat jij of zij morgen nogeens erop terugkomt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:47 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Ze appt me net dat ze heel verdrietig is en een 'onbestemd gevoel' heeft.
Ze schrijf letterlijk 'het is gewoon een heel onbestemd niet te labelen gevoel en ik zie ook geen aanleiding, wat ben jij aan het doen'. Misschien ben ik wel te snel gegaan met dingen heb ik terug gezegd en dat ik haar niks kwalijk neem oid en niet wil dat ze verdrietig is.
Als het niks wordt is dat wat het is en heb ik gewoon een leuke, goede vriendin bij. Ik krijg echt geen hoogte van haar.
Euh heel eerlijk? Ik snap niks van wat ze zegtquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:47 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Ze appt me net dat ze heel verdrietig is en een 'onbestemd gevoel' heeft.
Ze schrijf letterlijk 'het is gewoon een heel onbestemd niet te labelen gevoel en ik zie ook geen aanleiding, wat ben jij aan het doen'. Misschien ben ik wel te snel gegaan met dingen heb ik terug gezegd en dat ik haar niks kwalijk neem oid en niet wil dat ze verdrietig is.
Als het niks wordt is dat wat het is en heb ik gewoon een leuke, goede vriendin bij. Ik krijg echt geen hoogte van haar.
Dat zei ik ook al toen ze me uit zichzelf belde. Van laat het maar even bezinken allemaal en dan kunnen we het er later nog eens over hebben, als je dat wil.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien maar afspreken dat jij of zij morgen nogeens erop terugkomt.
Er een nachtje over slapen is niet zo gek.
Ze is acht weken van de benzo's af, dan ben je ook gewoon (lang) nog niet emotioneel stabiel.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Euh heel eerlijk? Ik snap niks van wat ze zegt
Nouja je bent niet de enigequote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Euh heel eerlijk? Ik snap niks van wat ze zegt
Dat zou mooi zijn en klinkt in theorie altijd aardig, maar als er één is die (eigenlijk) meer voelt dan de ander, is kappen toch meestal beter, hoe lullig het ook is.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:47 schreef O0utlawz het volgende:
Nee, in de OP staat dat ze lorazepam heeft gehad van de huisarts. Da's ook een benzo.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:53 schreef nostra het volgende:
[..]
Ze is acht weken van de benzo's af, dan ben je ook gewoon (lang) nog niet emotioneel stabiel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |