abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juli 2026 @ 09:32:10 #26
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221280400
Probeer te genieten van het hoogte leren krijgen. Waarschijnlijk heeft zij dat ook. En wees niet te hard voor jezelf als je het verschil niet ziet.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221280434
Ga gewoon zwemmen zonder vragen of verwachtingen.
  donderdag 9 juli 2026 @ 09:48:41 #28
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_221280561
Ga er gewoon heen samen en geniet er van. Toon interesse, als je dit hebt, en doe niet geforceerd.
Probeer gewoon een leuke tijd te hebben en verwacht niet te veel. Je ziet vaak op den duur wel of het klikt en of er meer in zit, dit is een natuurlijk proces.
Nogmaals, probeer vooral plezier te hebben samen en dan zie je wel weer.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_221280829
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 01:05 schreef O0utlawz het volgende:
Dat is dus allemaal positief, maar ik krijg niet echt hoogte van haar, het is allemaal een beetje op haar initiatief. (...)

Hoe kan ik dit het beste aanpakken. Ik vind haar erg leuk maar ik ben een beetje bang om dit een echte 'date' te noemen ofzo?
Wat wil je precies bereiken? Wil je jezelf als 'potentiele' vaste partner opstellen?

Om eerlijk te zijn, vrouwen die je leert kennen in het hulpverleningscircuit, zullen allemaal een rugzakje hebben, en de kans is groot dat ook nu nog de nawerkingen en herstelfase van die verslavingsproblemen nog steeds sterk meespelen, vaak ontstaat een medicijnverslaving zelf ook vaak vanuit andere problemen.
Tevens zal die fase gekenmerkt worden door een breuk in gewoontes en soms ook instabiliteit en deels ook verveling (iets dat natuurlijk voor jezelf ook geld).

Het kan misschien best zijn dat het contact gewoon (voor haar) ook een vorm van afleiding is ..
Mag ik vragen wat jullie leeftijden zijn (diazepam-verslaving komt vooral veel voor bij vrouwen die boven de veertig zijn)? is er een leeftijdsverschil?

natuurlijk kun je gewoon verder gaan in dit contact en zien waar het schip strandt.
Stel gewoon wel je eigen grenzen op, zorg ervoor dat je iig niet je afkick-traject uit het oog verliest....
Verder, als je wil dat je sereieuzer genomen wordt, zou ik je ook aanraden minder alles "op haar initiatief" te laten doen, daarmee kom je ook zelf over als erg beinvloedbaar naar haar toe en dat kan je juist in een zwakkere positie brengen...
Zorg dat je iig zelf ook het initiatief in eigen hand houd of geef soms wat meer tegenwind en vermijd dat je teveel op alles ja-knikt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 9 juli 2026 @ 10:43:12 #30
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221281180
Als ze het initiatief neemt dan wil ze je heel graag zien en heb je goede kansen dat er wat kan gebeuren.

Houd haar lichaamstaal goed in de gaten.
pi_221281195
En vergeet de zonnebrand niet.
pi_221281213
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:46 schreef CarbonC het volgende:
En vergeet de zonnebrand niet.
Precies wat ik ook wilde zeggen ja
pi_221281248
Nog twee tips die ik kort wil meegeven: probeer het echt laidback te houden voor jezelf. Het kan best zijn dat zij er met een heel andere intentie in zit dan jij. Afwijzing is dan voor niemand leuk, maar als je net uit de kliniek komt rollen, kan dat een enorme trigger zijn.

Afkicken van benzo's is notoir langdurig (denk aan tot jaren). De afbouwtijd (tapering) die je in een kliniek krijgt is wetenschappelijk veel (en veel) te kort om de ontwenningsverschijnselen zo beperkt mogelijk te houden. Dat gaat vaak gepaard met angst en anhedonie. Ik weet niet op hoeveel mg diazepam ze zat, maar dat is ook iets om rekening te houden in haar mogelijke gedrag. De sub /benzorecovery op reddit biedt daar wel een goed inzicht in (ook voor haar eventueel).
pi_221283444
Veel plezier en geniet er van

Wil het feestje niet bederven maar de setting in een kliniek is natuurlijk wel anders dan erbuiten, maar wens je veel succes
pi_221283531
Belangrijker: trek je een strakke zwemboxer aan of een short?
5 Ferrari's op videoband!
  Spellchecker donderdag 9 juli 2026 @ 15:20:10 #36
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221283534
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Belangrijker: trek je een strakke zwemboxer aan of een short?
Ligt er misschien ook aan of een short is toegestaan in dat zwembad.
pi_221283795
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:20 schreef maily het volgende:

[..]
Ligt er misschien ook aan of een short is toegestaan in dat zwembad.
Ik gok dat ze naar het strand gaan?
  Spellchecker donderdag 9 juli 2026 @ 15:46:56 #38
197773 crew  maily
pi_221283826
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Zou zomaar kunnen :Y
Dan is het helemaal geen probleem natuurlijk :D
  Moderator donderdag 9 juli 2026 @ 15:47:01 #39
441859 crew  Lenny77
pi_221283827
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:05 schreef RM-rf het volgende:

Om eerlijk te zijn, vrouwen die je leert kennen in het hulpverleningscircuit, zullen allemaal een rugzakje hebben

Tweede keer dat deze opmerking komt.
Hij zit daar toch ook en heeft dan toch ook een rugzakje?
Net alsof een alcoholverslaving zoveel 'beter' en makkelijker te verslaan is?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221284136
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Precies. Ik vind het ook allemaal erg negatief. Ik denk dat TS ook wel over dingen heeft nagedacht.
En het is ook misschien om iets met de hulpverleners te bespreken mocht de zwemafspraak positief verlopen, zodat ze beide wat handvaten en tips kunnen krijgen.
  Moderator donderdag 9 juli 2026 @ 16:15:12 #41
441859 crew  Lenny77
pi_221284244
Ze hebben alle twee een rugzak en alle twee een pittige verslaving. Het kan een voordeel zijn zoals iemand al zei of een nadeel.
Geef het wat tijd en leer elkaar beter kennen. De rest kom je vanzelf wel achter :)
pi_221284272
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat hijzelf ook een bepaalde achtergrond heeft, heb ik inderdad ook aangemerkt..

maar het gaat er verder niet om of iets "beter" zou zijn... puur erom of een eventuele relatie een goede kans van slagen heeft, en het is misschien niet politiek-correct om dat te zeggen, maar het is natuurlijk wel gewoon de realiteit en iets om rekening mee te houden...

Dat die dame mogelijk ook bepaalde problemen heeft die een rol kunnen gaan spelen in het verder verloop.
(en ook dat zijn situatie en het gegeven dat hij nu nog in behandeling is en ook zelf aangeeft zelf veel belang eraan te hechten dat die behandeling gaat slagen).

Ik geef ook aan dat dat zeker geen reden is om verder contact te gaan mijden... maar vooral om nu al goed bewust ervan te zijn en er bewust mee om te gaan om te voorkomen dat hij niet achteraf een reden kan vinden om te stellen "had ik dat maar eerder geweten".

het 'klinkt' misschien niet zo fijn, om zo openlijk zwaktes aan te spreken, maar ik zou het eerder een gezonde aanpak vinden om zoiets _niet_ te verhullen... zeker gezien de OP waarin de TS aangeeft zeer veel onzekerheden te hebben (wat verder niet verkeerd is; maar specificeer dan ook vooral je doelen en wees bewust van de valkuilen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_221284398
Bedankt voor alle tips daar kan ik wel wat mee!

Het gewoon rustig aan doen en een beetje over mij heen laten komen ! :)

Ik kreeg vanochtend nog een hele lieve spraakmemo dat ze er enorm veel zin in had en zin had om mij weer eens te zien ! :) ik houd het gewoon luchtig!
pi_221284403
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nee een buitenzwembad!
  Spellchecker donderdag 9 juli 2026 @ 16:28:01 #45
197773 crew  maily
pi_221284420
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 16:25 schreef O0utlawz het volgende:

Ik kreeg vanochtend nog een hele lieve spraakmemo dat ze er enorm veel zin in had en zin had om mij weer eens te zien ! :) ik houd het gewoon luchtig!
Veel plezier!!
  Moderator donderdag 9 juli 2026 @ 16:30:10 #46
441859 crew  Lenny77
pi_221284437
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 16:17 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Dat hijzelf ook een bepaalde achtergrond heeft, heb ik inderdad ook aangemerkt..

maar het gaat er verder niet om of iets "beter" zou zijn... puur erom of een eventuele relatie een goede kans van slagen heeft, en het is misschien niet politiek-correct om dat te zeggen, maar het is natuurlijk wel gewoon de realiteit en iets om rekening mee te houden...

Dat die dame mogelijk ook bepaalde problemen heeft die een rol kunnen gaan spelen in het verder verloop.
(en ook dat zijn situatie en het gegeven dat hij nu nog in behandeling is en ook zelf aangeeft zelf veel belang eraan te hechten dat die behandeling gaat slagen).

Ik geef ook aan dat dat zeker geen reden is om verder contact te gaan mijden... maar vooral om nu al goed bewust ervan te zijn en er bewust mee om te gaan om te voorkomen dat hij niet achteraf een reden kan vinden om te stellen "had ik dat maar eerder geweten".

het 'klinkt' misschien niet zo fijn, om zo openlijk zwaktes aan te spreken, maar ik zou het eerder een gezonde aanpak vinden om zoiets _niet_ te verhullen... zeker gezien de OP waarin de TS aangeeft zeer veel onzekerheden te hebben (wat verder niet verkeerd is; maar specificeer dan ook vooral je doelen en wees bewust van de valkuilen)
Oh helemaal mee eens hoor!
Maar zijn rugzak en terugvallen in alcholisme kan een even grote impact op haar herstel hebben. Wie weet heeft hij een gewelddadige dronk?
Ik vond gewoon dat je nadruk nogal op haar rugzakje lag en verveling, afleiding, leeftijd, breuk in gewoontes, instabiliteit,... terwijl je van hem gewoon zegt: verlies je oog niet op je afkicktraject. Al bovenstaande dingen van haar tellen gewoon ook keihard voor hem.
pi_221284453
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 16:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Oh helemaal mee eens hoor!
Maar zijn rugzak en terugvallen in alcholisme kan een even grote impact op haar herstel hebben. Wie weet heeft hij een gewelddadige dronk?
Ik vond gewoon dat je nadruk nogal op haar rugzakje lag en verveling, afleiding, leeftijd, breuk in gewoontes, instabiliteit,... terwijl je van hem gewoon zegt: verlies je oog niet op je afkicktraject. Al bovenstaande dingen van haar tellen gewoon ook keihard voor hem.
Beiden kunnen elkaar steunen in de verslaving en wayoflive en jong en relatief gelukkig sterven.
Vakman pur sang
pi_221284462
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 16:25 schreef O0utlawz het volgende:

Ah, leuk! Veel plezier!
pi_221284463
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 16:28 schreef maily het volgende:

[..]
Veel plezier!!
Bedankt en iedereen alvast een fijn weekend met veel zon gewenst ! :)
  Moderator donderdag 9 juli 2026 @ 16:35:33 #50
441859 crew  Lenny77
pi_221284484
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 16:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Beiden kunnen elkaar steunen in de verslaving en wayoflive en jong en relatief gelukkig sterven.
Dit zou inderdaad een kracht kunnen zijn in de relatie.
Ik bedoel het ook niet negatief.
Ik vond het gewoon jammer dat 2 keer naar dat meisje werd gewezen terwijl TS er zelf ook gewoon zat en dus zelf een even groot probleem heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')