In Vlaanderen leven ze nog een eeuw eerder he. Daar behandelen ze iedereen met enige afwijking als een melaatse.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Karl behandelt hem als een klein kind.
Je denkt iedere dag dat het wel een keer een mindere uitzending zal worden, maar toch leveren ze weer.quote:
Ik hoop dat ik daar nog even over na mag denkenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:52 schreef AllesKaputt het volgende:
@:dr_flash Gaat die van jou ook mee het graf in?
Je post heeft de Felix in mij losgemaaktquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Misschien kunnen ze alle marginale Cofidis-Belgen even langs gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2026 02:10 schreef Stoner12 het volgende:
[..]
Je post heeft de Felix in mij losgemaakt
Kies uw favoriete Cofidis Belg hierr jaaa (dit boeit niemand)We hebben een echte expert in ons midden die ongetwijfeld een favoriet heeft @Mani89 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wil ik bij dezen ook Guido Belcanto aanbieden.quote:Op donderdag 9 juli 2026 00:09 schreef Felagund het volgende:
Nog voor in de OP, de interview crash van REMCO:
Bekijk deze YouTube-video
En dit muzikale hoogtepunt mag eigenlijk ook niet ontbreken:
Bekijk deze YouTube-video
quote:Het heeft er alle schijn van dat Odieltje een prijs is: wie er eentje te beurt valt, mag zich op de borst kloppen dat hij of zij de voorbije twintig jaar heeft bijgedragen aan de bestendiging van de wielersport. Of was het van ‘Vive le vélo’ zelf? De maatstaven om er eentje te krijgen zijn hoogst vaag, maar in ieder geval is Odieltje níét te koop. Dat benadrukte Vannieuwkerke. Maar goed, hoe gaat dat ook met al wat niet is. En kunstmatige schaarste creëren blijft natuurlijk des koopmans manier om vraag op te wekken.
Oh?quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:32 schreef AllesKaputt het volgende:
in ieder geval is Odieltje níét te koop.
Je bent opgelicht.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |