Dat klinkt eigenlijk best goed. Al zal dat de reden zijn geweest om hem te kopen in de verre zandbak.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Heeft wel prima statistieken hoor. Bij Benfica 7 goals in 430 minuten (lol).
Slechts 77% efficiënterquote:Op zondag 12 juli 2026 20:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tengstedt niet veel minder. Die had 6 g/a in 650 minuten bij Benfica.
En 5x zo goedkoop. Hij is echt heel matig. Een toptalent van Benfica gaat voor 70/80 miljoen naar een Europese topclub. Niet voor 40 miljoen naar een veteranencompetitie.quote:
Ik 'm verder niet maar ik weet wel dat 6 op 650 minuten niet bijna gelijk is aan 7 op 430 minuten.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
En 5x zo goedkoop. Hij is echt heel matig. Een toptalent van Benfica gaat voor 70/80 miljoen naar een Europese topclub. Niet voor 40 miljoen naar een veteranencompetitie.
Maar wees er vooral blij mee zou ik zeggen.
Hoeveel minuten heb je hem zien spelen?quote:Op zondag 12 juli 2026 21:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
En 5x zo goedkoop. Hij is echt heel matig. Een toptalent van Benfica gaat voor 70/80 miljoen naar een Europese topclub. Niet voor 40 miljoen naar een veteranencompetitie.
Maar wees er vooral blij mee zou ik zeggen.
Gaat er niet om. Gaat erom dat met dezelfde redenatie andere spelers worden afgeserveerd.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik 'm verder niet maar ik weet wel dat 6 op 650 minuten niet bijna gelijk is aan 7 op 430 minuten.
Sowieso welke dabiel bedenkt het om 26 miljoen neer te leggen voor een Braziliaan in SA, sowieso dus al een jongen die op jonge leeftijd lekker binnen gaat lopen, waarom besteed je niet 8-10 miljoen aan een nederlands talent bij een subtopper zoals eagles, twente, nec, sparta, loop je stuk minder risico.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:24 schreef CR7 het volgende:
[..]
Gaat er niet om. Gaat erom dat met dezelfde redenatie andere spelers worden afgeserveerd.
Of is een moyenne van 1 op 108 minuten voor een 2e spits slecht?
Tengstedt kan er overigens geen reet van. Net als deze Braziliaan. Die staat er bekend om de bloemetjes nogal vaak buiten te zetten. Die gaat zich wel vermaken in Amsterdam.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 12 juli 2026 21:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoeveel minuten heb je hem zien spelen?
Tja eens, maar Jordi is vooral bezig met een wedstrijdje ver plassen. En dan vooral met zichzelf denk ik.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sowieso welke dabiel bedenkt het om 26 miljoen neer te leggen voor een Braziliaan in SA, sowieso dus al een jongen die op jonge leeftijd lekker binnen gaat lopen, waarom besteed je niet 8-10 miljoen aan een nederlands talent bij een subtopper zoals eagles, twente, nec, sparta, loop je stuk minder risico.
Vorige post 25m, nu 26m, wordt het in de volgende 30m terwijl het laatste nieuws is dat het om 17,5 gaat?quote:Op zondag 12 juli 2026 21:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sowieso welke dabiel bedenkt het om 26 miljoen neer te leggen voor een Braziliaan in SA, sowieso dus al een jongen die op jonge leeftijd lekker binnen gaat lopen, waarom besteed je niet 8-10 miljoen aan een nederlands talent bij een subtopper zoals eagles, twente, nec, sparta, loop je stuk minder risico.
Een technisch directeur hoeft geen topvoetballer te zijn geweest. Dat waren Marcel Brands, Martin van Geel, Leo Beenhakker, Max Huiberts, etc. toch ook allemaal niet?quote:Op zondag 12 juli 2026 21:08 schreef raptorix het volgende:
maar als voetballer bijzonder weinig neergezet kon nauwelijke een duel aan, kon geen bal over 30 meter passen en kwam met allerlei gevatte teksten semi intellectueel over.
Of hij ziet juist in dat zo’n spelletje bij Jordi niet werkt..quote:Op zondag 12 juli 2026 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Het is veel geld maar op basis van statistieken lijkt dit een prima aankoop.
Zag vanavond trouwens ook het bommetje van Hugo Borst voorbij komen dat Bounida mogelijk hetzelfde eisenpakket als Steur op de tafel heeft gegooid. Aangezien ze zo close zijn en hij laatst nog met nummer 8 Steur op zijn shirt aan het trainen was kan dat zomaar de volgende exit worden. Ergens ook wel prima dan mocht het gebeuren...
Bounida is toch gewoon het zoveelste omhooggevallen straatvoetballertje dat na 3 leuke balcontacten in de eredivisie denkt wel mee te kunnen met de grote jongens in Europa. Lekker laten gaan als ie amok gaat maken.quote:Op zondag 12 juli 2026 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Het is veel geld maar op basis van statistieken lijkt dit een prima aankoop.
Zag vanavond trouwens ook het bommetje van Hugo Borst voorbij komen dat Bounida mogelijk hetzelfde eisenpakket als Steur op de tafel heeft gegooid. Aangezien ze zo close zijn en hij laatst nog met nummer 8 Steur op zijn shirt aan het trainen was kan dat zomaar de volgende exit worden. Ergens ook wel prima dan mocht het gebeuren...
Eens hoor, wel een beetje klaar met die nieuwe generatie voetballers die na twee goede potjes al denken gearriveerde vedettes te zijnquote:Op zondag 12 juli 2026 22:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bounida is toch gewoon het zoveelste omhooggevallen straatvoetballertje dat na 3 leuke balcontacten in de eredivisie denkt wel mee te kunnen met de grote jongens in Europa. Lekker laten gaan als ie amok gaat maken.
Ajax kan dat natuurlijk gewoon betalen, het is meer hoe verantwoord je het vindt als directie. Zulk soort bedragen worden over meerdere jaren betaald en dan moet je hopen dat je dat in de ajren daarna weer rond maakt met uitgaande transfers en champions league deelnames etc.quote:Op maandag 13 juli 2026 00:09 schreef Middelpunt het volgende:
Hoe komt Ajax opeens aan al dat geld, zonder CL deelname?
Ik kan me echt geen enkele speler in NL voor de geest halen die je voor 10 miljoen kunt halen en die iets toevoegt aan Ajax.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
waarom besteed je niet 8-10 miljoen aan een nederlands talent bij een subtopper zoals eagles, twente, nec, sparta, loop je stuk minder risico.
Middellange termijn risico's nemen. Cruijff is natuurlijk wel bekend met het too big to fail principe bij Barça, al werkt dat in Nederland net ff anders.quote:Op maandag 13 juli 2026 00:09 schreef Middelpunt het volgende:
We blijven Joden. Die hebben altijd geld.quote:Op maandag 13 juli 2026 00:09 schreef Middelpunt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |