Dat is een 2de punt: want hoe gaat hij zich Europees laten zien dan? Met alle respect, maar jullie spelen tegen FC Vladivostok.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als die speler twee goede seizoenen draait is hij 25, geen 26. En met goede seizoenen draaien moet je denken aan nationaal 20+ goals en zich ook Europees laten zien.
Dan heb je een spits die Braziliaan is, van Ajax komt, ervaring heeft in meerdere competities en Europees voetbal en net 25 is. Daar kun je zeker flink op cashen in de huidige markt.
dat laatste is ook gewoon uitgesproken door de nieuwe td dus dat is niks nieuws.quote:Op zondag 12 juli 2026 18:10 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat is een 2de punt: want hoe gaat hij zich Europees laten zien dan? Met alle respect, maar jullie spelen tegen FC Vladivostok.
Wat Ajax nu volgens mij doet is blind gokken op een 1ste of 2de plek voor komend seizoen, in plaats van geleidelijk opbouwen.
Je mag ook wel kampioen met die begroting. Niks nieuws onder de zon.quote:Op zondag 12 juli 2026 18:10 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat is een 2de punt: want hoe gaat hij zich Europees laten zien dan? Met alle respect, maar jullie spelen tegen FC Vladivostok.
Wat Ajax nu volgens mij doet is blind gokken op een 1ste of 2de plek voor komend seizoen, in plaats van geleidelijk opbouwen.
Zal toch ook wel een aardig salaris tegenover staan.quote:
Goede deal hoor pohhhhquote:Op zondag 12 juli 2026 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
Voor wat het waard is : Lees nu dat de 25 mln, 17,5 mln is geworden.
https://www.voetbalprimeu(...)fabrizio-romano.html
Hij schijnt ook al op schiphol gezien te zijn.
Edit: hier ook 17,5 mln
https://x.com/FabrizioRomano/status/2076346983661375574
dolberg wel echt naar de uitgang dan lijkt mequote:Op zondag 12 juli 2026 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
Voor wat het waard is : Lees nu dat de 25 mln, 17,5 mln is geworden.
https://www.voetbalprimeu(...)fabrizio-romano.html
Hij schijnt ook al op schiphol gezien te zijn.
Edit: hier ook 17,5 mln
https://x.com/FabrizioRomano/status/2076346983661375574
Ik hoop dat Dollie blijftquote:Op zondag 12 juli 2026 19:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dolberg wel echt naar de uitgang dan lijkt me
Jammer opzich, zo'n speler die je het wel gunt.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
2 goede spitsen zijn nodig hoor. Die er nu in liep (ben even zijn naam kwijt), komt (nog) veel tekort.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Jullie?quote:Op zondag 12 juli 2026 18:10 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Grootste verschil is natuurlijk het geld en het probleem is dat je dit ook niet wint omdat uiteindelijk de clubs uit de topcompetities er met de prijzen vandoor gaan. Maar je kan in die shitleague een leuke pot tegen een Engelse club spelen en er is meteen interesse.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jullie?
Met de huidige opzet is de Conference League ook een prima toernooi. Het is uiteraard geen CL en ver onder het niveau dat Ajax moet nastreven, maar ook in de CL is de kans ook steeds groter dat je allerlei mindere clubs treft door de nieuwe opzet.
Zoals een user hieronder al terecht aankaart heeft het puur met financiën te maken: er zit geen geld op het 3de niveau, er zit al nauwelijks geld op het 2de niveau. Na dit seizoen moet je gewoon weer voorrondes spelen als je 2de wordt in Nederland.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jullie?
Met de huidige opzet is de Conference League ook een prima toernooi. Het is uiteraard geen CL en ver onder het niveau dat Ajax moet nastreven, maar ook in de CL is de kans ook steeds groter dat je allerlei mindere clubs treft door de nieuwe opzet.
konadu komt veel te kort iddquote:Op zondag 12 juli 2026 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2 goede spitsen zijn nodig hoor. Die er nu in liep (ben even zijn naam kwijt), komt (nog) veel tekort.
Nee, wie wel hier. Daarom beter beoordelen straks als hij hier speelt ipv users die hier alweer meteen beginnen te brullen dat het een geweldige kwaliteitsinjectie is. Misschien wel, misschien niet, we gaan het weer zien.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:29 schreef Black-Death het volgende:
Ken hem niet, snel gegaan. Wordt weinig gelekt in elk geval.
Heeft wel prima statistieken hoor. Bij Benfica 7 goals in 430 minuten (lol).quote:Op zondag 12 juli 2026 20:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, wie wel hier. Daarom beter beoordelen straks als hij hier speelt ipv users die hier alweer meteen beginnen te brullen dat het een geweldige kwaliteitsinjectie is. Misschien wel, misschien niet, we gaan het weer zien.
Dat is elke 61 minuten een goal?quote:Op zondag 12 juli 2026 20:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Heeft wel prima statistieken hoor. Bij Benfica 7 goals in 430 minuten (lol).
Tengstedt niet veel minder. Die had 6 g/a in 650 minuten bij Benfica.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Heeft wel prima statistieken hoor. Bij Benfica 7 goals in 430 minuten (lol).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |