Oh is dat de grens, dan tellen Wieffer en dus ook Hancko nietquote:
Wij zijn zo grootquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:47 schreef C64 het volgende:
[..]
Omdat onze talenten in tegenstelling tot die van de kakkerlakken over het algemeen sportief wel leveren.
Zo'n Hartman waar vorig jaar nog iets van 25 miljoen euro is neergelegd speelt inmiddels op huurbasis bij Espanyol. Zelfde met een Wiefer Kokcu en al dat soort rommel. Het is het allemaal net niet.
Maar komt ook niet uit hun jeugd.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:38 schreef C64 het volgende:
[..]
Ik volg Brighton niet wekelijks maar Wieffer is daar toch geen basisspelers?
Is die wel, alleen wel op rechtsback. Van de 26 wedstrijden in PL speelde die 23 basis. Rest van de wedstrijden was die geblesseerd.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:38 schreef C64 het volgende:
[..]
Ik volg Brighton niet wekelijks maar Wieffer is daar toch geen basisspelers?
Het ging over Steur gappie, bij Feyenoord halen eigen jeugdspelers eigenlijk zelden het eerste. Laat staan dat ze een beetje fatsoenlijk geld opleveren.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 06:29 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Maar verthongen natuurlijk wel een product van de jeugd van aJaX![]()
Altijd maar bezig met onsquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:29 schreef C64 het volgende:
[..]
Het ging over Steur gappie, bij Feyenoord halen eigen jeugdspelers eigenlijk zelden het eerste. Laat staan dat ze een beetje fatsoenlijk geld opleveren.
Er wordt hier alleen maar gesproken over Feyenoord en PSV maar ik maak me drukquote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:24 schreef William_Papadin het volgende:
Ajax living rent free in HMF’s head again
fijn dat je het elke keer hier zo naar je zin hebt als vaste gastquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:47 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Er wordt hier alleen maar gesproken over Feyenoord en PSV maar ik maak me druk
Gelachen
Moet je Tarado, C64 en Wotte voor bedankenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Al dat gelul over Feyenoord in dit topic
Het is ook belangrijk om de humor er een beetje in te houden.quote:
Vind ik niet zo spannend eerlijk gezegd, zolang het spel maar aanzienlijk beter is dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Moet je Tarado, C64 en Wotte voor bedanken.
Ontopic dan maar: wie van jullie denkt oprecht dat jullie wel even makkelijk ten minste tweede gaan worden?
Ben wel benieuwd.
Die past in elk systeem. Het is een soort Weghorst on steroids. Desnoods gebruik je hem alleen als breekijzer om iets te forceren, al verwacht ik dat hij met het niveau van verdedigen in de Mickey Mouse League met twee vingers in de neus topscorer zou worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
AUB niet, die past echt niet in het Ajax-spel.
Groot verschil vindt ik ook, ook al zijn het misschien dezelfde type spelers, dat Lukaku geen vage wappie met overdreven emotioneel gedoe is.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:15 schreef C64 het volgende:
[..]
Die past in elk systeem. Het is een soort Weghorst on steroids. Desnoods gebruik je hem alleen als breekijzer om iets te forceren, al verwacht ik dat hij met het niveau van verdedigen in de Mickey Mouse League met twee vingers in de neus topscorer zou worden.
Dat zou hartstikke knap zijn!quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Ajax gewoon normaal doet worden ze gewoon minimaal 3e in de eredivisie, uiteraard.
Die jonge Oekraïense keeper en die jonge Hongaarse verdediger stonden vorig jaar wel te boek als groot talent.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Haal anders gewoon heel Girona hierheen. Hoeft Jordi zelfs zijn bord niet meer op schoot te zetten.
Ik snap de verwarring maar bij Ajax telt alleen de titel.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Moet je Tarado, C64 en Wotte voor bedanken.
Ontopic dan maar: wie van jullie denkt oprecht dat jullie wel even makkelijk ten minste tweede gaan worden?
Ben wel benieuwd.
Het zal mij mijn reet roesten wat het moet kosten. Ik wil die Conference League.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:45 schreef Black-Death het volgende:
Nee, we gaan echt geen 25 mio betalen. Sowieso niet doen, omdat Michel dat wil.
Meer dan Veerman in Oranjequote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
2 leuke wedstrijden gespeeld voor Marokko de laatste 4 jaar
Je kan beter vergelijken met Mijnans die ajax afwees en alleen naar de kampioen uit Eindhoven wilde. Die is beter en ook nog eens de helft goedkoperquote:
Absoluut, kan me alleen niet voorstellen dat die gaan komen als je ziet wat ze "waard" zijn en of de clausule(s) kloppenquote:Op zondag 12 juli 2026 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Ounahi en Leonardo lijken me in ieder geval twee upgrades die meteen voor meer kwaliteit zorgen
Als Romano het meldt zit er vaak wel schot in de zaak, die wil zijn naam ook niet helemaal te grabbel gooien ten koste van een zaakwaarnemerquote:Op zondag 12 juli 2026 10:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Absoluut, kan me alleen niet voorstellen dat die gaan komen als je ziet wat ze "waard" zijn en of de clausule(s) kloppen
dat is waarquote:Op zondag 12 juli 2026 10:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Romano het meldt zit er vaak wel schot in de zaak, die wil zijn naam ook niet helemaal te grabbel gooien ten koste van een zaakwaarnemer
Dat ligt eraan hoeveel de zaakwaarnemer betaalt.quote:Op zondag 12 juli 2026 10:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Romano het meldt zit er vaak wel schot in de zaak, die wil zijn naam ook niet helemaal te grabbel gooien ten koste van een zaakwaarnemer
Die Leonardo kan er echt helemaal niks van.quote:Op zondag 12 juli 2026 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Ounahi en Leonardo lijken me in ieder geval twee upgrades die meteen voor meer kwaliteit zorgen
Komt het wel op neer, al is het vaak ruilhandel, een echt primeurtje hier, een fakenews berichtje daar.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel de zaakwaarnemer betaalt.
quote:Op zondag 12 juli 2026 12:48 schreef Black-Death het volgende:
Dat soort jongen gaan echt niet komen.. hoogstens met een kansloze huurconstructie.
Kan zomaar ook.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
23 en bij Al-Hilal voetballen? Dat moet wel een echte topper zijn.
Wel meteen binnen, daarom verbaast het me een beetje dat Ajax hem blijkbaar kan betalen, ken hem verder niet als speler.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Prijskaartje van 25 miljoen.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |