PSV zal vast stabieler zijn en dat lijkt me ook logisch met dezelfde trainer, maar je hoeft ook niet van PSV te winnen om mee te doen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:04 schreef Wotte het volgende:
Maar onder de streep hoef je nu niet bij voorbaat al met rouwbanden te spelen. Bij Feyenoord moet je het allemaal nog maar zien, die aankopen van Belgische Marijn Beuker hebben ook een hoog iedereen kijk er overheen gehalte. PSV wordt er ook waarschijnlijk ook niet sterker op.
Het is allemaal koffiedik kijken als de selecties nog niet definitief zijn. Als er bij PSV nog drie sterkhouders vertrekken moet daar ook gewoon opnieuw gebouwd worden.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV zal vast stabieler zijn en dat lijkt me ook logisch met dezelfde trainer, maar je hoeft ook niet van PSV te winnen om mee te doen.
Of Ajax mee gaat doen zien we snel genoeg, maar dan moet je nog wel wat versterkingen halen.
Die verafgoding begrijp ik ook niet. Ik wil helemaal niet meer aan die vent denken. Grootste choke die ik als supporter heb meegemaakt, daar verbleken zelfs Graafschap-uit en Tottenham-thuis bij.quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
De Italiaanse demagoog die een zeker kampioenschap weggaf tegen de lamme en de blinde
Het blijft me altijd verbazen dat men daar zo romantisch op terugkijkt, tijden veranderen.
Hangt van de transfermarkt af maar ik verwacht daar nog wel het een en ander aan mutaties. Ze halen nu Mijnans voor Saibari, vind Mijnans een prima speler verder, dan doe je wel een jasje uit.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV zal vast stabieler zijn en dat lijkt me ook logisch met dezelfde trainer, maar je hoeft ook niet van PSV te winnen om mee te doen.
Of Ajax mee gaat doen zien we snel genoeg, maar dan moet je nog wel wat versterkingen halen.
Dat zeg ik niet. Ik haak alleen in op je argumenten. Specifiek bij Feyenoord zijn het wel het type aankopen die ook zomaar kunnen mislukken. Je weet het beide keren natuurlijk nooit zeker.quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:42 schreef CR7 het volgende:
[..]
Bij iedereen is het een vraagteken. Behalve bij Ajax!
Dat is ook zo, maar ik vond PSV vorig seizoen ook minder dan het seizoen ervoor, probleem is dat de rest nog harder zakt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hangt van de transfermarkt af maar ik verwacht daar nog wel het een en ander aan mutaties. Ze halen nu Mijnans voor Saibari, vind Mijnans een prima speler verder, dan doe je wel een jasje uit.
Ik verwacht wel wat meer tegenstand dit keerquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik vond PSV vorig seizoen ook minder dan het seizoen ervoor, probleem is dat de rest nog harder zakt.
Nederlandse clubs doen bij elke grote uitgaande transfer een jasje uit.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hangt van de transfermarkt af maar ik verwacht daar nog wel het een en ander aan mutaties. Ze halen nu Mijnans voor Saibari, vind Mijnans een prima speler verder, dan doe je wel een jasje uit.
Stukje Colombiaanse verkoudheid.quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mensen met een chronische neusallergie moet je ook niet serieus nemen als het over Ajax gaat.
hij is in ieder geval rommel aan het opruimen. Nu nog het juiste aankoopbeleid erachteraan.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb nu zoveel vertrouwen in Cruijff.
Nu Wijndal nog..quote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hij is in ieder geval rommel aan het opruimen. Nu nog het juiste aankoopbeleid erachteraan.
Niet eens dat, maar het voetbal was werkelijk dramatisch. Echt niet om aan te zien. Zo ongelofelijk slecht aan de bal, zo weinig snelheid in het spel, echt Ajax-onwaardig.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:30 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Die verafgoding begrijp ik ook niet. Ik wil helemaal niet meer aan die vent denken. Grootste choke die ik als supporter heb meegemaakt, daar verbleken zelfs Graafschap-uit en Tottenham-thuis bij.
kan. Of dat hij er wel van afzag zodat hij transfervrij naar angers kan en daar een tekenbonus en salaris krijgtquote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Denk je niet dat ze het afgekocht hebben?
Maakt ook niet uit, allang blij dat hij weg is. Hij stond toch symbool voor de miskopenreeks van Mislintat.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
kan. Of dat hij er wel van afzag zodat hij transfervrij naar angers kan en daar een tekenbonus en salaris krijgt
Gaan we niet achterkomen denk ik.
Jij wil alleen met ter Stegen die nieuwe back spelen?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:51 schreef William_Papadin het volgende:
Wijndal Sutalo Edvardsen Berghuis Gaaei Regeer Alders Avila Kaplan Fitz-Jim Rijkhoff Van Dongen
Die allemaal nog slijten en we zijn een heel eind.
Aanvallend voetbal spelen met die selectie was zelfmoord geweest. Leuk was anders maar dat kon je in dit geval de trainer niet aanrekenen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat schijtbakkenvoetbal toen je tegen NEC speelde dat met spelers zonder rugnummer naar de arena kwam was een groot succes.
Was wel een choke, maar het verlies van Baas werd niet opgevangen, die was te belangrijk in de opbouw.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:34 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Aanvallend voetbal spelen met die selectie was zelfmoord geweest. Leuk was anders maar dat kon je in dit geval de trainer niet aanrekenen.
Benieuwd of Michel Wijndal wel aan voetballen krijgt hahaquote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ajax om 18u in Hulshorst tegen Larnaca: Paes, Rosa, Bouwman, Baas, Wijndal, Regeer, Berghuis, Mokio, Konadu, Gloukh, Godts
Op Godts en Baas na lijkt het wel een KKD opstellingquote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ajax om 18u in Hulshorst tegen Larnaca: Paes, Rosa, Bouwman, Baas, Wijndal, Regeer, Berghuis, Mokio, Konadu, Gloukh, Godts
Je ziet inderdaad de intenties wel maar nog steeds moet de halve selectie een Co Adriaanse-behandeling krijgen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:40 schreef Bofjijff het volgende:
Positieve geluiden over het spel, zit een idee achter en los van de uitslag niet slecht. Hopelijk snel een spits
dat sowieso. Maar de eerste stappen worden inmiddels gezet in het procesquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je ziet inderdaad de intenties wel maar nog steeds moet de halve selectie een Co Adriaanse-behandeling krijgen.
Zet Wijndal en al dat matige volk maar op 1 grote bank neer tussen 14-jarigen tijdens een oefenwedstrijd en dan laat je alleen die kinderen invallen .quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat sowieso. Maar de eerste stappen worden inmiddels gezet in het proces
AUB geen kerstboom-opstelling meer...quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je ziet inderdaad de intenties wel maar nog steeds moet de halve selectie een Co Adriaanse-behandeling krijgen.
Anton de Gaaei als Jan Kromkamp die op linksbuiten uitkomt wil ik wel meemaken.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
AUB geen kerstboom-opstelling meer...
Ze gaan sowieso wel een zware week tegemoet met die temperaturen. Topfit straks.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toch de nummer 2 van Cyprus. Ajax is back.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef Black-Death het volgende:
Larnaca is weer even op zijn plek gezet.
Altijd met Feyenoord en PSV bezigquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:53 schreef C64 het volgende:
Wel mooi dat je na 5 seizoenen ploeteren nog steeds de hoofdprijs krijgt voor je talenten. Zelfs als deze amper wat hebben laten zien. Dat geeft de internationale statuur wel aan van onze jeugdopleiding versus die van in Eindhoven en laat staan Rotterdam
.
Is wel bizar idd wat de naam Ajax nog aan waarde heeft. Maakt zo’n verschil in transfersommen altijd.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:53 schreef C64 het volgende:
Wel mooi dat je na 5 seizoenen ploeteren nog steeds de hoofdprijs krijgt voor je talenten. Zelfs als deze amper wat hebben laten zien. Dat geeft de internationale statuur wel aan van onze jeugdopleiding versus die van in Eindhoven en laat staan Rotterdam
.
Je post zelf in het Ajax topic.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:02 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Altijd met Feyenoord en PSV bezig
Wij zijn zo groot
Ik wist niet dat dat verboden was op een forum waar supporters van alle clubs zitten, bedankt maar ik zal er geen rekening mee houden in het vervolg Evaquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:21 schreef C64 het volgende:
[..]
Je post zelf in het Ajax topic.
De ironie.
Omdat onze talenten in tegenstelling tot die van de kakkerlakken over het algemeen sportief wel leveren.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:19 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Is wel bizar idd wat de naam Ajax nog aan waarde heeft. Maakt zo’n verschil in transfersommen altijd.
Jij bent voor PSV? En dan post je in het Ajax draadje om iemand daar er van te betichten dat hij teveel met andere clubs bezig zou zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat verboden was op een forum waar supporters van alle clubs zitten, bedankt maar ik zal er geen rekening mee houden in het vervolg Eva
Senesi en Aursnes zijn denk ik de enige die zich staande hebben gehoudenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:47 schreef C64 het volgende:
[..]
Omdat onze talenten in tegenstelling tot die van de kakkerlakken over het algemeen sportief wel leveren.
Zo'n Hartman waar vorig jaar nog iets van 25 miljoen euro is neergelegd speelt inmiddels op huurbasis bij Espanyol. Zelfde met een Wiefer Kokcu en al dat soort rommel. Het is het allemaal net niet.
Hancko en Wieffer waren behoudens blessures volgens mij ook altijd basis.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Senesi en Aursnes zijn denk ik de enige die zich staande hebben gehouden
Hartman heeft 10-12 miljoen opgeleverd, tegen een huidige marktwaarde van 16 miljoen. Wieffer is gewoon basisspeler. Kokcu is natuurlijk een tikkeltje apart.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:47 schreef C64 het volgende:
[..]
Omdat onze talenten in tegenstelling tot die van de kakkerlakken over het algemeen sportief wel leveren.
Zo'n Hartman waar vorig jaar nog iets van 25 miljoen euro is neergelegd speelt inmiddels op huurbasis bij Espanyol. Zelfde met een Wiefer Kokcu en al dat soort rommel. Het is het allemaal net niet.
Dat zijn geen Feyenoord jeugdproducten.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Senesi en Aursnes zijn denk ik de enige die zich staande hebben gehouden
Ik volg Brighton niet wekelijks maar Wieffer is daar toch geen basisspelers?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hartman heeft 10-12 miljoen opgeleverd, tegen een huidige marktwaarde van 16 miljoen. Wieffer is gewoon basisspeler. Kokcu is natuurlijk een tikkeltje apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |