Nou wordt ie godverdomme mooi.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vraag me soms wel af of jullie niet allemaal achterlijk zijn. Met alle respect.
Dit is juist de meest eenvoudige stap. Zoveel andere gemeentes of investeerders hebben vaste activa van clubs gekocht en weer terug verhuurd.quote:Op maandag 13 juli 2026 14:56 schreef BEFEM het volgende:
Een deel van de ArenA is ook ons eigen vermogen, maar hoe zou je dat liquide kunnen maken? Net als De Toekomst.
Geen speld tussen te krijgen dit.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:00 schreef PicoMMP het volgende:
Gaaei was een van de Ajax spelers van afgelopen jaar!
Jammer dat Sommer ook al van de markt is . Misschien qua talent minder maar die blijft tenminste wel fit.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Benieuwd welke keeper er wel komt, want is denk ik wel nodig.
Dat is vaak het begin van het einde want als club ben je veel duurder uit.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:13 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Dit is juist de meest eenvoudige stap. Zoveel andere gemeentes of investeerders hebben vaste activa van clubs gekocht en weer terug verhuurd.
Gemeente zou er best wel vanaf willen, maar die grond is inmiddels goud waard, dus dat is onbetaalbaar geworden.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:51 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dat is vaak het begin van het einde want als club ben je veel duurder uit.
En het gaat sowieso niet zo makkelijk, de ArenA heeft 3 of 4 aandeelhouders. Zie de gemeente niet zomaar meer aandelen kopen. Sterker nog, Ajax wilde altijd zelf de ArenA kopen.
Zet Blind maar gewoon op goal, zo min mogelijk ruimte in de rug.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Benieuwd welke keeper er wel komt, want is denk ik wel nodig.
Hoe haal je hieruit dat hij niet komt?quote:
Als jullie nou eens daadwerkelijk de jaarrekening hadden geopend. Dan had je kunnen lezen dat er een bedrag van ¤5.314 (x1000) onder deelnemingen is opgenomen. Een druppel op de hete plaat.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:13 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Dit is juist de meest eenvoudige stap. Zoveel andere gemeentes of investeerders hebben vaste activa van clubs gekocht en weer terug verhuurd.
Wel eens dat de waarde van spelers op de balans erg vertekent. Dat werkt natuurlijk ook de andere kant op, jeugdspelers staan niet op de balans en vertegenwoordigen een grotere waarde.
In grote lijnen zeker met je eens dat het eigen vermogen bij een voetbalclub niet zo eenvoudig liquide te maken is.
quote:Onder de deelnemingen is opgenomen het belang van 13,2% in Stadion Amsterdam NV (de ArenA) van EUR 3,2 miljoen (per 30 juni 2024 EUR 3,2 miljoen). Het belang in Stadion Amsterdam NV (de ArenA) resulteert niet in invloed van betekenis. De
certificaten van een aandeel F in Stadion Amsterdam NV worden gewaardeerd tegen de reële waarde. De nominale waarde van het belang, bestaande uit 20.000 certificaten op aandelen F, bedraagt EUR 9,1 miljoen.
Ajax heeft 10 certificaten van een aandeel A in Stadion Amsterdam NV (de ArenA). Dit resulteert in een belang van 1,7% voor een totale aankoopwaarde van EUR 2,1 miljoen (2024: 1,7%). Het certificaat van een aandeel A, met een nominale waarde van
EUR 0,1 miljoen, geeft recht op een skybox met tien plaatsen en vijf op naam gereserveerde parkeerplaatsen. Aan dit exclusieve recht is geen tijdslimiet verbonden.
Onder de deelnemingen is tevens begrepen een belang in Eredivisie NV van EUR 13.613. Dit belang betreft een deelname van 1 certificaat van een aandeel, nominaal groot EUR 2.500. Het meerdere boven het nominale bedrag is aan te merken als een
storting van agio op het aandeel.
Was een grapje, is een meme. Er dacht ooit een mastermind user dat Ziyech niet kwam, die kwam wel.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe haal je hieruit dat hij niet komt?
Die Moffen bieden voorlopig nog maar 2 miljoen euro.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:22 schreef DobbyDobby het volgende:
Dat jullie die Deen nog voor meer dan 8 miljoen verkopen had ik 3 jaar geleden nooit verwacht.
Oke danquote:Op maandag 13 juli 2026 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was een grapje, is een meme. Er dacht ooit een mastermind user dat Ziyech niet kwam, die kwam wel.
De laatste geluiden uit Spanje zijn wel positief maar het mag wel eens opschieten. Volgende week donderdag begint het al.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke dan
(en nee, geen idee of hij nou wel of niet komt)
Ik ben in FAKE news getrapt dan.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Moffen bieden voorlopig nog maar 2 miljoen euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |