Ik heb er het volste vertrouwen in.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:54 schreef Näsenbar het volgende:
Heeft er iemand het idee dat het wat kan gaan worden komend seizoen?
Hangt nog van de transfers af. Goede spits en 6 moeten echt nog wel komen, anders zie ik het somber in.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:54 schreef Näsenbar het volgende:
Ik hoop Michel en Cruijff.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:54 schreef Näsenbar het volgende:
Denk 2 spitsen want die Konadu lijkt me wel te licht.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hangt nog van de transfers af. Goede spits en 6 moeten echt nog wel komen, anders zie ik het somber in.
True.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk 2 spitsen want die Konadu lijkt me wel te licht.
Snap die negativiteit niet zo. Neem nou Henrique. Schijnbaar is 29 te oud want geen restwaarde. Schijnbaar kan je een 32 jarige niet meer slijten. Iedereen neuzelt elkaar maar wat na. Dan is hij blessuregevoelig. In 25/26 totaal 34 wedstrijden gemiddeld 74 minuten. 24/25 38 wedstrijden.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:54 schreef Näsenbar het volgende:
problemen genoeg, maar wat betreft trainer staan we er beter voor dan vorig jaar.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:10 schreef Wotte het volgende:
Ik zie geen problemen sowieso elke berggeit ziet dat Michel een capabele trainer is.
Kan natuurlijk zomaar geen restwaarde meer hebben die Caio Henrique. Maar als het helpt om CL te halen, dan is het natuurlijk een prima investering. Alleen moet je er als Nederlandse club zo niet 5 of 6 in je elftal hebben staan. Net zoals dat je niet alleen maar 22-jarige met het oog op de verkoop erin moet zetten.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Snap die negativiteit niet zo. Neem nou Henrique. Schijnbaar is 29 te oud want geen restwaarde. Schijnbaar kan je een 32 jarige niet meer slijten. Iedereen neuzelt elkaar maar wat na. Dan is hij blessuregevoelig. In 25/26 totaal 34 wedstrijden gemiddeld 74 minuten. 24/25 38 wedstrijden.
Michel kan er niks van omdat hij degradeert en geen Engels spreekt (je kan 'm zelf Engels horen spreken).
Ik vraag me soms wel af of jullie niet allemaal achterlijk zijn. Met alle respect.
Daar is dan ook bijzonder weinig voor nodigquote:Op donderdag 9 juli 2026 07:10 schreef manny het volgende:
[..]
problemen genoeg, maar wat betreft trainer staan we er beter voor dan vorig jaar.
Heitinga. Grim. Never forget.quote:Op donderdag 9 juli 2026 07:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Daar is dan ook bijzonder weinig voor nodig
We vertellen er verder stiekem niet bij dat die een zware kruisbandblessure heeft gehad ok. Is ons geheimpje.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Snap die negativiteit niet zo. Neem nou Henrique. Schijnbaar is 29 te oud want geen restwaarde. Schijnbaar kan je een 32 jarige niet meer slijten. Iedereen neuzelt elkaar maar wat na. Dan is hij blessuregevoelig. In 25/26 totaal 34 wedstrijden gemiddeld 74 minuten. 24/25 38 wedstrijden.
Michel kan er niks van omdat hij degradeert en geen Engels spreekt (je kan 'm zelf Engels horen spreken).
Ik vraag me soms wel af of jullie niet allemaal achterlijk zijn. Met alle respect.
Restwaarde boeit niet voor sommige spelers. Kan idd een prima inevstering zijn. Maar met blind, berghuis, klaassen en wellicht veltman heb je er teveel als ik ervan uitga dat die echt niet allemaal veel gaan spelen. Henrique is wat dat betreft jonger natuurlijkquote:Op donderdag 9 juli 2026 07:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan natuurlijk zomaar geen restwaarde meer hebben die Caio Henrique. Maar als het helpt om CL te halen, dan is het natuurlijk een prima investering. Alleen moet je er als Nederlandse club zo niet 5 of 6 in je elftal hebben staan. Net zoals dat je niet alleen maar 22-jarige met het oog op de verkoop erin moet zetten.
De trainingen van domme sjon waren natuurlijk ook te genant voor Youtube.quote:Op donderdag 9 juli 2026 10:12 schreef Elan het volgende:
De training ziet er schijnbaar goed uit en is zelfs op YouTube gezet.
Nu de wedstrijden nog.
Met Daley in de rol van tolk.
Dat is natuurlijk wel dom. Straks zien ze dat bij Feijenoord en PSV en gaan ze daar ook om pilonnetjes heendribbelen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 10:12 schreef Elan het volgende:
De training ziet er schijnbaar goed uit en is zelfs op YouTube gezet.
Nu de wedstrijden nog.
Met Daley in de rol van tolk.
Het kan alleen maar beter dan vorig jaar.quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heitinga. Grim. Never forget.
Vraag me af wat het doel is, ken geen een club die dat doet eigenlijk. Ook de hele grote clubs niet met honderden miljoenen volgers.quote:Op donderdag 9 juli 2026 10:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel dom. Straks zien ze dat bij Feijenoord en PSV en gaan ze daar ook om pilonnetjes heendribbelen.
Gaaei kreeg wel behoorlijk op zijn klote omdat hij zijn verdedigende taken schijnbaar niet uitvoerde. Training werd daarvoor direct stilgelegd, althans dat las ik in een Reddit draadje, zelf niet gezien.quote:Op donderdag 9 juli 2026 10:43 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Het kan alleen maar beter dan vorig jaar.
Toch?
Vreemd, Feyenoord deed het vorige week nogquote:Op donderdag 9 juli 2026 11:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag me af wat het doel is, ken geen een club die dat doet eigenlijk.
Volledige training op YouTube? Dat heb ik dan ff gemistquote:Op donderdag 9 juli 2026 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd, Feyenoord deed het vorige week nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |